Jump to content

GTA IV fantasie stad?


Shorty_D

Recommended Posts

Ik zat zo te denken.GTA 1 was met een knipoog naar de VS gemaakt.En de 3 steden moesten New York City,Miami en San Francisco voorstellen.Zelfde met GTA Londen.. wederom een knipoog maar wel met de echte stadsnaam etc. erin.

GTA 2 was daarintegen een stad die ze uit het bolle kopje hadden verzonnen.

GTA 3 >> Liberty City weer hetzelfe net als Vice City en San Andreas.

Iedereen zegt nu dat er een grote kans is voor een GTA IV met Londen als hoofdrol.Andere weer een speelveld dat Europa moet voorstellen.

Maar waarom zou het niet net zo goed een verzonne stad/gebied kunnen zijn?Die kans is toch wel reeël denk ik zo.

Tenslotte heeft het toch heel wat voordelen en de nadelen kan ik me zo niet voorstellen.

Daarbij kan je jou fantasie als producer de vrije loop laten nemen.

Of zou dat een gedachte zijn die te ver van jullie afstaat als gamers?

Link to comment
Delen op andere websites

we weten niet zeker of GTAIV zich in londen speelt. die kans is er wel, en sommige beweren dat het zo is. het zou ook best logisch zijn als het in londen zou spelen, (LC,VC,SA, en daarna gta london) maar het kan net zo goed in turkmenistan ofzo spelen. ik bedoel, niemand weet of het echt zo is dus waar slaat dit op! (je kon beter een poll maken)

Link to comment
Delen op andere websites

Er is eigenlijk nog niks duidelijk, we moeten alleen afwachten. Volgens geruchten en roddels, blijven ze denken dat het ergens in Europa zou afspelen. De meeste denken in Londen, maar ook Parijs, Amsterdam, Brussel en Rome heb ik hier al meerdere keren zien vallen.

Het zou leuk zijn moesten deze citys een andere naam krijgen, en dat het een GTA europa ofzo word. Dit zijn echter allemaal geruchten, en dromen. Zolang er niks bekend is, kunnen we dus ook nog niet zeker zijn waar het zich afspeelt. Het zou idd leuk zijn dat het ergens in Europa was, dicht bij ons landje, of dat zich in ons land afspeelt (Nederland of Belgie)

Link to comment
Delen op andere websites

ik dacht eerder niet aan een stad maar aan een land zoals de vs en nederland met werelddeel europa

en je moet ook je poppetje kunnen maken in het begin met kleding en zo zonnebril en eten drinken en een vriendin het moet een beetje een sim achtig spel zijn niet alles maar mintens zelf eten maken en een beetje plezier meter en dagelijkse sims dingen

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...