Jump to content

ps3 is ERG duur!

brbgtaplayer

Recommended Posts

Geplaatst:

de ps3 is wel ERG duur! en hij is wel vet hoor, maar €599,-!!!!!! de 360 is maar €399,- en zoveel verschilt het niet met de ps3. alleen sommige games komen niet op elke. ik denk dat als de ps3 zo duur blijft, hij gaat floppen. mischien moet ik als ze voor januari geen prijsverlaging invoeren, hem niet kopen, en inplaats daarvan de 360 kopen???? wat vinden jullie?

Geplaatst:

Gewoon even afwachten tot kerst en de sint dichterbij komen, dan zullen de prijzen vanzelf dalen.

ik vind de ps3 en de 360 allebei duur en zoveel geld heb ik nou niet als arme studerende tiener, en studerende tieners zijn nu eenmaal de grootste groep belangstellende en kopers voor dit soort producten dus waarschijnlijk zal die prijs nog wel heel wat dalen rond kerst want anders verkopen ze minder lijkt mij :bonk:

:cya:

Geplaatst: (bewerkt)

XboxLive is helemaal niet zo duur en daarbij is het 100x beter dan psonline. En de HDDVD, ik gebruik een spelcomputer om te gamen en niet om dvd's op te kijken, daar heb ik mijn pc/dvd speler voor.

Daarnaast is de ps3 gewoon erg duur, en je haalt het rendement er pas uit ALS blu-ray een succes word en ALS er genoeg mensen zijn die 600 euro neertellen voor een console. Dus, wees slim en koop een 360 :)

Overigens, als de ps3 even duur was als de xbox360 en goede onlinefucnties heeft had ik een ps3 gekocht :)

Bewerkt: door Crifox
Geplaatst:
Gewoon even afwachten tot kerst en de sint dichterbij komen, dan zullen de prijzen vanzelf dalen.

ik vind de ps3 en de 360 allebei duur en zoveel geld heb ik nou niet als arme studerende tiener, en studerende tieners zijn nu eenmaal de grootste groep belangstellende en kopers voor dit soort producten dus waarschijnlijk zal die prijs nog wel heel wat dalen rond kerst want anders verkopen ze minder lijkt mij :bonk:

:cya:

Ja, de ps3 is vooral gemaakt voor mensen zoals ons. Denk jij dat veel mensen van onze leeftijd iets van 600 € kunnen veroorloven? Dacht het niet. De prijs moet wel zakken, anders gat ie inderdaad floppen.

Geplaatst:

Je hebt zoals jullie weten 2 versies van de PS3. Eentje van €499 en een van €599.

Als je bekijkt dat de PS2 6 jaar geleden ook al €499 koste, vind ik deze prijs niet overdreven!

Ik weet wel dat de Xbox 360 maar €299 en €399 kost, maar daar zijn de graphics weer niet zo goed...

Dus ik vind het wel nog meevallen!

gta-freak2 :cya:

Geplaatst:

@Crifox De PlayStation online functie is even goed als de xbox online functie. :duh:

En we gaan niet weer ruzie maken want daar word ik vort gek van. :cya:

Geplaatst:

Als je eens naar beneden kijkt in dit forum, zie je dit topic staan. Maar er is nog een vroeger topic daarover aangemaakt. Namelijk deze.

:)

Dus daarom spreken ze altijd van die magische zoekfunctie, voortaan even gebruiken dus. ;)

Geplaatst: (bewerkt)
Je hebt zoals jullie weten 2 versies van de PS3. Eentje van €499 en een van €599.

Als je bekijkt dat de PS2 6 jaar geleden ook al €499 koste, vind ik deze prijs niet overdreven!

Ik weet wel dat de Xbox 360 maar €299 en €399 kost, maar daar zijn de graphics weer niet zo goed...

Dus ik vind het wel nog meevallen!

gta-freak2 :cya:

de ps2 was veel goedkoper! ik denk eerder 499 gulden, en de goedkope versie van de ps3 zuigt want die heeft geen cardreader en geen HDMI-poort (en nog wel meer niet). edit @ jon-asses: die zoekfunctie zuigt, ik ga echt geen uur zoeken voordat ik een topic open, en je bent geen superlid of moderator ofzo, dus zeik niet man!

Bewerkt: door brbgtaplayer
Geplaatst:

Ik vind die Ps3 echt veelste duur vooral met mijn 20 euro per maand kan ik nog wel paar jaar sparen, neej ik wacht wel een paar jaar en vraag het miss voor me verjaardag :clown: Verder hoef ik hem eigenlijk ook niet perse vind de ps2 nog een uiterst goeie console :clown: ...

ps: Zoekfunctie is voor de volgende keer wel handig ja maar je hebt ook weer gelijk want als dat andere topic ff anders genoemd word ben je nog wel ff bezig om zo iets trug te vinden...

Geplaatst:
Edit @ jon-asses: die zoekfunctie zuigt, ik ga echt geen uur zoeken voordat ik een topic open, en je bent geen superlid of moderator ofzo, dus zeik niet man!
Die zoekfunctie werkt perfect je hoeft maar een aantal dingen in te voeren en je zult iets vinden. Ik ben het met je van mening dat je niet minder dan 4 karakters in een zoekopdracht mag hebben, en een woord zoals Ps3 is 3 karakters dus daar kun je niet op zoeken, maar gebruik dan playstation 3 dan krijg je uiteraard wel hits en ook een nuttige zoek-hit. En dan zit jij te zeuren dat het je uren duurt nou dat lijkt me niet, want ik had al binnen 2 minuten dezelfde link die Jon-asses jou liet zien. Aan een topic moet je zorg binden en niet zo maar een nieuwe openen, want dan krijg je meer van hetzelfde en dat is niet de bedoeling daarom heeft Jon-asses jou dat ook verteld 'brbgtaplayer'.

Volgens mij weet jij ook niet het verschil tussen Rangen en respect. Jon-asses is op het forum één van de betere normale-leden en daar hoef je niet zo op te klagen. Hij doet ze best en verteld rustig en netjes zijn verhaal en hij heeft gewoon jou op het punt gewezen dat je er niet naar gekeken hebt, maar wat ik zeer interesant vindt: Als ik het als Megalid zou zeggen hé, wat zou je dan doen? Knielen aan me voeten en zeggen vergeef het me kom op ik zal alles voor je doen, nou nee dat hoop ik niet dat jij zo denkt. In mijn ogen is Jon-asses net zo waardig als mij en jij maakt onderscheid of iemand iets wel of niet mag aan zijn rang gezien. Een moderator mag wel je erop wijzen dat je bepaalde dingen verkeerd doet, maar ik vindt dat je hier niet iemand op mag bestraffen. Dus zeur zelf niet, want jou gedrag wordt hier ook niet goed gekeurd althans zo vindt ik dat en behandel mij dan ook maar eens net zoals je dat bij Jon-asses doet, we are all the same.

---

Om nog heel even terug te komen op het doel van dit topic wat al bestaat en waar al in op gegaan is dat het te duur is. Nogmaals mijn post van toen; Dan even het doel van het Topic bekijken, de prijzen waren in ieder geval al een geruime tijd bekend, maar ik denk eerder dat je een soort discusie wilt opbouwen wat wij van de prijs vinden. Laat ik me daar maar eens op gaan richten, want ik ben het met sommgie dingen wel/niet eens. De Playstation 3 is een compleet vernieuwde Console met veel Hardware aan boord zoals een : HD (HardDisk / HardeSchijf) en een totaal vernieuwde Blue-ray drive. Ik denk ook dat de prijs door die Blue-ray Drive enorm is gestegen, want Blue-ray is een net nieuwe onwikelde standaard en is nog in de kinderfasé van het begin. Dus de prijzen zijn erg hoog, maar dat doet mij echt niet in mijn vingers snijden het is en blijf een vééls te duur apparaat voor wat het 'kan' leveren. Je kan er net zo goed een complete gezin's computer van kopen, van dat geld uiteraard, dan kun je evenveel plezier beleven dan een apparaat waar je bijna niks behalve gamen films kijken en muziek beluisteren mee kunt.

Ik geef het toe het is een totaal en prachtig artikel, maar de prijs is gewoon dermate té hoog. Ik kan het wel betalen dat is echt het punt niet, maar €599,- voor een Console vind ik echt schandalig hoog. Ik weet ook nog wel dat de Playstation 2 toén erg hoog geprijsd was. Rond de 1000 nederlandse guldens, tenminste dan kan ik mij nog heugen. Ik wou hem toen heel graag hebben, maar na het horen van die prijs ben ik echt zo tegenstrijdig geworden het is toch niet normaal. En dit spul willen ze aan kinderen en ouders verkopen, erg mooi spul de prijs is gewoon tegen de wet in. Kijk Microsoft pakt het slim aan met haar Xbox 360, scherp geprijs waardoor er op dit moment al miljoenen verkocht zijn. En op de Xbox 360 komen binnenkort ook de tweede generatie games dat betekent dat een console al uit haar kinderfase is, de ontwikkelaars kunnen dan mooiere en betere spellen maken, die voor een lagere prijs over de toonbank gaan. Het is toch van de zotten dat je ruim €600,- euro voor een console betaald omgerekent in guldens: '1300' gulden. Je bent een ware dief van je portomonee als je dit toe laat, ik wacht mooi een (half) jaar totdat de prijzen flink gedaalt zijn. En dan koop ik hen, want Sony trapt op dit moment de schoon flink mis met haar baldadige Prijzen!

Geplaatst:
de ps2 was veel goedkoper! ik denk eerder 499 gulden

Ik zal het nog even uitleggen de PS2 koste in het begin 1.000,- gulden dat is te vergelijken met 499,- euro

Geplaatst:
Wacht gewoon een jaar en hij is de prijs van de Xbox360... Wil je 'm eerder? betaal je meer... dat is t idee.

Wat een stom idee is, als de PS3 de enigste spelcomputer op aarde zou zijn zou het een perfecte strategie zijn, maar hij heeft nog concurentie van de X360 en de Wii. Dus werkt hij niet...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...