DenkaanHenk Geplaatst: 4 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2006 Ik word niet gebeld door Ken Rosenburg. Ik heb kaufman Cabs,Cherry Poppers Ice Cream Factory,The Boatyard,en The Strip club gekocht en alle missies ervan uit gespeeld. Ook heb ik Print Works gekocht en de missies ervan uitgespeeld. Ik werd enkel gebeld door Sonny die om zijn geld zat te zeuren. Weet iemand hoe dit komt ? Op Wikigta stond dat je 4 bedrijven en ook Print Works moest hebben voltooid. Maar ik word maar niet gebeld. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 4 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2006 (bewerkt) Je moet The Malibu ook gekocht hebben. (dacht ik toch) Of je moet gewoon iets langer wachten, maar koop voor alle zekerheid toch The Malibu Club. Bewerkt: 4 september 2006 door Svenie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 4 september 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 4 september 2006 Ja maar The Shootist en The Driver kan ik NOOIT halen. Daarom wil ik het NOOIT kopen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Svenie Geplaatst: 4 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 4 september 2006 (bewerkt) Je moet de missies niet voltooien. Kijk maar eens naar de Officiele forum-savegame. Koop gewoon de club, en wacht af. Bewerkt: 4 september 2006 door Svenie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 5 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2006 Volgens mij moet je de missies van Interglobal Films nog voltooien voordat je een telefoontje van Ken Rosenberg krijgt. The Malibu Club kan je ook pas later kopen. Deze missies heb je niet nodig om de slotmissies vrij te spelen. Er staat op wikigta dat je 5 bedrijven moet voltooien voordat je kunt beginnen met Cap The Collector. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Typhoon Geplaatst: 5 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2006 (bewerkt) Nog even door de duidelijkheid, je moet 60% van de bedrijven gecompleet hebben. Dit zijn dus afgerond 5 bedrijven. Hier moet Print Works in iedergeval bijzitten. Het maakt dus niet uit welke andere bedrijven je kiest, als je ze maar helemaal hebt voltooid! En ik denk dat jij dat nog niet helemaal gedaan hebt denkaanhenk. Plaats je savegame eens en dan wil ik wel even voor je kijken. EDIT: Sunshine Auto kan je inderdaad ook kopen. Hier moet je auto's inporteren en streetracen doen. En over het geld dat hebben NandroDavids en ik in dit topic uitgelegd. Bewerkt: 5 september 2006 door Typhoon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DenkaanHenk Geplaatst: 5 september 2006 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 september 2006 Oh oke. Ik heb 4 bedrijven en Print Works Voltooid. Ik heb nog niet SunShine Auto's gekocht. Die kan toch ook ? Maar bedankt. Want ik heb geen geld voor The Malibu Club. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Edwintje Geplaatst: 5 september 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 september 2006 Ja, Denkaanhenk, Sunshine auto's kun je ook kopen en hij is zeer zeker de moeite waard. Als je namelijk de missie "import auto's" voltooid, krijg je per voltooide lijst een snelle auto als bonus, die in je showroom wordt neergezet. (Deluxo, Sabre Turbo, Hotring racer en Sandking). en $9000 per dag. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.