Jump to content

Ik word niet gebeld door Ken Rosenburg.


DenkaanHenk

Recommended Posts

Ik word niet gebeld door Ken Rosenburg.

Ik heb kaufman Cabs,Cherry Poppers Ice Cream Factory,The Boatyard,en The Strip club gekocht en alle missies ervan uit gespeeld.

Ook heb ik Print Works gekocht en de missies ervan uitgespeeld.

Ik werd enkel gebeld door Sonny die om zijn geld zat te zeuren.

Weet iemand hoe dit komt ?

Op Wikigta stond dat je 4 bedrijven en ook Print Works moest hebben voltooid.

Maar ik word maar niet gebeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij moet je de missies van Interglobal Films nog voltooien voordat je een telefoontje van Ken Rosenberg krijgt. The Malibu Club kan je ook pas later kopen. Deze missies heb je niet nodig om de slotmissies vrij te spelen. Er staat op wikigta dat je 5 bedrijven moet voltooien voordat je kunt beginnen met Cap The Collector.

Link to comment
Delen op andere websites

Nog even door de duidelijkheid, je moet 60% van de bedrijven gecompleet hebben. Dit zijn dus afgerond 5 bedrijven. Hier moet Print Works in iedergeval bijzitten. Het maakt dus niet uit welke andere bedrijven je kiest, als je ze maar helemaal hebt voltooid! En ik denk dat jij dat nog niet helemaal gedaan hebt denkaanhenk. Plaats je savegame eens en dan wil ik wel even voor je kijken.

EDIT: Sunshine Auto kan je inderdaad ook kopen. Hier moet je auto's inporteren en streetracen doen. En over het geld dat hebben NandroDavids en ik in dit topic uitgelegd.

Bewerkt: door Typhoon
Link to comment
Delen op andere websites

Ja, Denkaanhenk, Sunshine auto's kun je ook kopen en hij is zeer zeker de moeite waard.

Als je namelijk de missie "import auto's" voltooid, krijg je per voltooide lijst een snelle auto als bonus, die in je showroom wordt neergezet. (Deluxo, Sabre Turbo, Hotring racer en Sandking). en $9000 per dag. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...