Jump to content

import export


JoGuM

Recommended Posts

De principe van de import/export in GTA III is om wagens weg te brengen naar een locatie. Op de muur van die locatie staat welke wagens worden gevraagd. Als je een wagen van die lijst hebt weggebracht dan krijg je een beloning. Als je alle wagens van die lijst hebt weggebracht dan kun je die wagen bestellen in die garage door naar het GTA III logo met die naam van de wagen heen te lopen. Na een tijdje wachten staat die auto klaar in de garage.

Link to comment
Delen op andere websites

Voor de locatie van de Portland Import/Export kun je hier kijken. Dat is inderdaad bij de haven. Hieronder zie je screenshots van Portland Emergency Vehicle Crane en van de import/export in Shoreside Vale.

gta32006091011432128dk0.th.png

Deze locatie ligt vlakbij de import/export van Portland. Hier moet je rechts blijven aanhouden als je uit de richting van de Portland import/export komt en naar de Portland Emergency Vehicle Crane wil. Dan zie je na enkele meters de kraan staan

gta32006091011470495xd4.th.png

Deze locatie ligt op het eiland Shoreside Vale. Als je vanaf de brug komt dan moet je rechtdoor aanhouden. Na een tijdje volgt er een bocht naar rechts en die moet je volgen. Daarna moet je rechtdoor aanhouden. Na een tijdje kom je een kleine bocht tegen die naar links helt en daar begint de Cochirine Dam. Aan het begin van die dam bevindt zich de Import/Export van Shoreside Vale als je naar links kijkt.

Edit: Ik maakte een foutje. Ik had de verkeerde link gekopieerd. Nu heb ik de juiste link gekopieerd. Nu kan je de locatie van de import/export in Portland bekijken.

Je moet klikken op de afbeeldingen om ze helemaal te kunnen bekijken.

Bewerkt: door Colonel Cortez
Link to comment
Delen op andere websites

Dat bord hangt gewoon op de loods waar je de auto's moet exporteren. Als je het haventerrein oprijdt steek je schuin het parkeerterrein naar links over en ga je meteen het steegje links in (er hangen buizen boven je hoofd). Als je uit het steekje komt zie je rechts een grote loods en dat is degene die je moet hebben. Je ziet het bord erop hangen :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon er heen vliegen :puh: Als dat niet lukt kan je gewoon met de dodo er heen rijden..
en gebruik de breedste wegen zodat je voertuigen het best kan ontwijken en rijd niet te snel; vliegen is geen optie en vooral niet als je het bijna niet kan
Link to comment
Delen op andere websites

en over de burg naar het vliegveld vliegen(zoals je met een tank ook kan doen) is dat een optie, of staat er ergens anders (dus niet in shoreside vale) een dodo

Er staat alleen op Shoreside Vale een dodo. Dit is ook tevens het enige toestel op het vliegveld waar je mee kunt vliegen.

Link to comment
Delen op andere websites

De Mr Whoopee is moeilijk te vinden. Dit voertuig kun je niet vinden op een bepaalde plek en je ziet hem ook niet vaak rondrijden. Dat heb ik zelf ondervonden toen ik de import/export van Portland probeerde te voltooien. Ik heb een truc hiervoor. Deze truc is geen cheat. Ik heb in deze post uitgelegd hoe je de Mr Whoopee kan krijgen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...