Multi-gunner Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 ik ook nog een sniper rifle , al dan niet met laserscope. Reageren
BigM Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Ik zou de desert eagle nog wel willen zien .. die lekkere vuurkracht en ziet er ook nog best lauw eruit en past best wel goed bij vic denk ik peace Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Ik zou graag de Heat-Seeking Rocket Launcher van SA terug zien, dit is een erg fijn wapen voor de heli's uit de lucht te halen. Verder zou ik nog heel wat silenced geweren willen zien. Ik wil ook graag die winkel terug uit VC waar je de kettingzaag... kon kopen maar nu met nog wat meer handwapen uit SA, zoals de Pool Stick en misschien ook wel de Spray Can, maar dat je nu ook met de spray can gewoon zelf tekeningen kunt maken op de muren! gta-freak2 Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Ik vind dat de M16,M4 en AK-47 er zeker in moeten. De andere Assault-wapens die in GTA zaten vind ik ook prachtig maar de M16, M4 en de AK-47 er zeker in moeten. Verder wil ik graag de SMG erin en een Desert Eagle, die twee vind ik ook prachtig. Ik wil ook graag de Combat Shotgun, deze is prachtig om je weg te banen bij een missie met veel vijanden. De PSGI van Vice City wil ik ook heel graag. Van de M60 heb ik ook genoten en wil ik er ook graag in, eventueel ook de minigun. Reageren
Insanity Prawn Boy Geplaatst: 23 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 23 oktober 2006 Ik zou die nachtkijker uit SA wel er in willen zien. (ik weer dat het geen wapen is) Reageren
Da Phoenix Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 Ik wil wel de Micro-SMG of de MP5K Uit Liberty City Stories en natuurlijk de m60 en de minigun Reageren
mario-leader Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 ik wil de volgende wapens terug zien ak-47, m4, minigun,Tear geas,Shotgun,desert eagle mac 10 , mirco Smg,Sawed-Off Shotgun ,combet shotgun en paar nieuwe Reageren
n_star Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 ik wil de night vission goggles wel terug zien!! en natuurlijk de M4 Reageren
BangBros Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 Ik zou graag nieuwere wapens willen zien Reageren
Lord of War Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 Mijn 2 beste vrienden, de Phyton en Minigun! Er mogen ook wel wat nieuwe komen, steeds die zelfde wapens is ook niet leuk vind ik. Reageren
mertin Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 (bewerkt) Ik zou wel een smoke garnaat er in hebben Bewerkt: 28 oktober 2006 door mertin Reageren
BigM Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 Ik zou ook nog wel graag de uzi willen zien die je met twee te gelijk kan hanteren Reageren
mertin Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Ik zou ook nog wel graag de uzi willen zien die je met twee te gelijk kan hanteren da is handig ja Reageren
BangBros Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2006 Ja wapens dat je met twee handen kan gebruiken dat is echt handig dat zou ik ook wel willen en dat je weer een skill ervoor hebt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.