Jump to content

Welke wapens wil je terugzien


GTAVC

Recommended Posts

Ik zou graag de Heat-Seeking Rocket Launcher van SA terug zien, dit is een erg fijn wapen voor de heli's uit de lucht te halen. Verder zou ik nog heel wat silenced geweren willen zien. Ik wil ook graag die winkel terug uit VC waar je de kettingzaag... kon kopen maar nu met nog wat meer handwapen uit SA, zoals de Pool Stick en misschien ook wel de Spray Can, maar dat je nu ook met de spray can gewoon zelf tekeningen kunt maken op de muren!

gta-freak2 :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind dat de M16,M4 en AK-47 er zeker in moeten. De andere Assault-wapens die in GTA zaten vind ik ook prachtig maar de M16, M4 en de AK-47 er zeker in moeten.

Verder wil ik graag de SMG erin en een Desert Eagle, die twee vind ik ook prachtig.

Ik wil ook graag de Combat Shotgun, deze is prachtig om je weg te banen bij een missie met veel vijanden.

De PSGI van Vice City wil ik ook heel graag. Van de M60 heb ik ook genoten en wil ik er ook graag in, eventueel ook de minigun.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...