Jump to content

Uzi Money


GTA-Sheep

Recommended Posts

Nadat Bling al eens de missie Uzi Money voor me gedaan heeft ben ik inmiddels helemaal opnieuw begonnen met GTA III en opnieuw aangeland bij deze missie. Omdat ik nu wat beter ben in het spel probeerde ik het zelf maar wat blijkt: het gaat helemaal niet! Na het starten van de missie lopen er namelijk alleen maar gangleden met een rode jas rond en is er nergens een ganglid met een paarse jas te vinden. Waar ik ook rondrijd, nergens lukt het me ook maar één ganglid te vinden. Heb ik ergens wat verkeerd gedaan? Ik zit op 85%, moet alleen deze zijmissies nog, The Exchange, 3 Rampages en de Vigilante missies.

Link to comment
Delen op andere websites

Dit is inderdaad een lastige missie. Volgens mij heb je niet veel dingen verkeerd gedaan. Het is een kwestie van een paar vaardigheden gebruiken. Ik zal je even een paar tips geven. Je auto vliegt snel in de fik en soms moet je lang zoeken voordat je iemand met een paarse jack aantreft. Zorg in ieder geval voor een stevige auto. Ik zou je aanraden om de kogelvrije Patriot van Ray te gebruiken. Als je die niet hebt dan staat er bij de telefoonpaal een Cartel Cruiser klaar. Een ander alternatief is een Hoods Rumpo XL te stelen. De twee voertuigen zijn redelijk snel en die kunnen veel kogels opvangen. Je moet vooral goed rondrijden. Het beste is om niet op een plaats rond te hangen. Als je op een plaats blijft hangen, dan zul je nooit veel Purple Nines neerschieten. Het hangen is ook erg tijdrovend en je gaat waarschijnlijk veel meer beschoten worden. Je moet vooral veel rijden en afwachten. Ik ging altijd vanaf die telefoonpaal naar links en dan reed ik richting mijn savehouse. Ik reed vooral veel rondjes. Onderweg zul je daar veel Purple Nines aantreffen. Probeer rustig te rijden en dan een driveby uit te voeren. Als je gehaast een driveby uitvoert dan schiet je meestal mis. Als je de driveby hebt uitgevoerd dan moet je meer gas geven aangezien je waarschijnlijk wordt beschoten van alle kanten. Je wordt dan niet alleen beschoten door Purple Nines maar ook door de Red Jacks.

Bewerkt: door Colonel Cortez
Link to comment
Delen op andere websites

Dit noemen ze ook wel de Purple Nine Glitch..

Je hebt eerst de missies gehaald die je eigenlijk niet had moeten halen.(ik weet niet precies meer welke missies dat zijn..) De Purple Nines komen dan niet meer in het spel voor, omdat je alle missies van de Purple Nines hebt gehaald. En daarom is het onmogelijk om de missie te halen. Want de Purple Nines spawnen wel gewoon als je de missie doet en daarna de andere missies.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zelf ook een vraag over de missie Uzi Money. Je moet in opdracht van de leider van de Red Jacks de Purple Nines vermoorden. Maar als je iemand van de Purple Nines omlegt dan krijg je ook leden van de Red Jack achter je aan. Waarom komen die leden van de Red Jacks achter je aan terwijl de opdachtgever voor dit bloedbad D-Ice is?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb zelf ook een vraag over de missie Uzi Money. Je moet in opdracht van de leider van de Red Jacks de Purple Nines vermoorden. Maar als je iemand van de Purple Nines omlegt dan krijg je ook leden van de Red Jack achter je aan. Waarom komen die leden van de Red Jacks achter je aan terwijl de opdachtgever voor dit bloedbad D-Ice is?

Waarschijnlijk wou rockstar dit realistisch over laten komen. Als je als gang daar over straat loopt en er komt opeens iemand een drive by uitvoeren dan schrikken de Red Jacks daar dus ook van omdat ze niet weten op wie je aan het schieten bent. Maarja, dit hoeft het natuurlijk niet zo te zijn maar dit lijkt mij wel het meest logische.

Bewerkt: door Bling
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
Ik heb zelf ook een vraag over de missie Uzi Money. Je moet in opdracht van de leider van de Red Jacks de Purple Nines vermoorden. Maar als je iemand van de Purple Nines omlegt dan krijg je ook leden van de Red Jack achter je aan. Waarom komen die leden van de Red Jacks achter je aan terwijl de opdachtgever voor dit bloedbad D-Ice is?

D-Ice zegt in de Cut-Scene voordat je aan de missie begint, dat je die Purple Nines moet omleggen door middel van Drive-By en hij zegt ook dat je niet raar moet opkijken als zijn mensen (de Red Jacks) ook beginnen te schieten omdat zij zich dan "mogelijk" bedreigd voelen. (Voor de preciese text moet je de missie nog maar eens opnieuw spelen, het word gezegd door D-Ice.)

Persoonlijk denk ik dat R* die Red Jacks mee laat vechten omdat de missie anders te makkelijk zou worden...

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Nou ik denk dat die red jacks ook schrikken omdat die purple nines zelfde jas en zo hebben maar geen rood, maar paars, daardoor kan de drive-by persoon zich vergissen en denken de red jacks dat de drive by op hun bedoeld was..

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, dat is wel heel erg ver door gedacht. Ik denk dat Xnow gelijk heeft. Maar ik kan die missie niet nu opeens gaan spelen. Dan moet ik eerst helemaal naar die missie vanaf het begin toe werken omdat ik geen save game heb waarin ik die missie (nog) niet heb gedaan.

Bewerkt: door wakkiegeslacht
Link to comment
Delen op andere websites

Nou, dat is wel heel erg ver door gedacht. Ik denk dat Xnow gelijk heeft. Maar ik kan die missie niet nu opeens gaan spelen. Dan moet ik eerst helemaal naar die missie vanaf het begin toe werken omdat ik geen save game heb waarin ik die missie (nog) niet heb gedaan.

daarvoor hebben die gasten toch al die samegames gamaakt! ;)_O_

Link to comment
Delen op andere websites

Nou, dat is wel heel erg ver door gedacht. Ik denk dat Xnow gelijk heeft. Maar ik kan die missie niet nu opeens gaan spelen. Dan moet ik eerst helemaal naar die missie vanaf het begin toe werken omdat ik geen save game heb waarin ik die missie (nog) niet heb gedaan.

daarvoor hebben die gasten toch al die samegames gamaakt! ;)_O_

Precies! Hier vind je alle savegames!

En hier kan je Uzi money downloaden!! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Red Yacks en de purple nines zijn de eigenlijk de zelfde Gang dus denken die Rode gasten Dat je op hun mikt ik heb tijdens die missie een tank gebruikt omdat die hoods rumpos op je afkomen en schieten dan gaat je wagen snel in de fik de RHino is kogelvrij en je kan er zoveel tegen botsen ze ontploffen toch

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...