Jump to content

[3ds] render probleem.


kees1991

Recommended Posts

kuddh6.png

als je naar deze render kijkt. dan denk je... jha dat een hotel... verder geen probleem tog ??

dus WEL.

als je wat beter kijkt. dan zie je dat het volgens de wet van de natuur niet klopt.

ik leg het uit.

als je een doos heb. en die set je ergens neer. je gaat er dan voor staan dan is de voor kant groter dan de achterkant. dit komt omdat het verder weg is. en het daar door klijner lijkt. maar het niet is.

nu dan wat er met de render mis is.

hier is het presies andersom. het gebouw begint klijn, en wort dan groter. das dus net andersom dat het in werkelijk is. hij is aan de voor kan 13 cm en aan de achterkant 15 cm

nu denk je mischien. jha boeie wat maakt dat nu uit. het is tog gewoon maar een render. nouw kijk dat plaatje wil ik gebruiken voor school. ik doe de oplijding BEELT & MEDIA en we hebben nog al een leeraar die verzelijk zijkt. mijn plaatje is dus niet goet omdat het volgens de wet van de natuur niet kan.

dus dit is echt voor (bijna) levens belang.

Bewerkt: door kees1991
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat je in je User view rendert, je moet in je Perspective view renderen. Anders krijg je geometry die "niet klopt" . Je moet rechtsklik op dat naampje in de linker bovenhoek van je view klikken, dan views>perspective.Let ook op dat het venstertje een gele rand heeft (dan is dat venstertje actief). Druk nu op de rendertoets (de sneltoets is F9). Nu zou hij normaal moeten werken. Zo niet, doe in het dropdown menutje (helemaal bovenaan) File> Reset. Als je een bericht krijgd als bevestiging, klik dan op Yes. Veel succes nog verder.

Vriendelijke Groeten,

DaBeast :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

ik renderde wel in het Perspective view dus daar lag het niet aan.

als ik reset dan ben ik tog alles kwijt. dus kan ik tog ook niks meer renderen ? of bedoel je dat niet ?

mijn probleem is dus nog steets niet opgelost :cry:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...