Jump to content

Camera gezocht


yvea0

Recommended Posts

Ik denk niet dat deze mogelijkheid bestaat. En ook al bestaat het wel: Je kunt dan toch je foto's nergens in opslaan. Wat je natuurlijk wel nog even kunt doen, is het stellen van deze vraag in het modding gedeelte van GTAForum. Klik hier om naar het modding gedeelte te gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Wie heeft er een main.scm waar een camera in het spel gezet is?

Ik wil dat heeeel graaag

Alvast bedankt

Nog even een kleine aanvulling. Zoals je misschien wel weet heb je in SA wel een camera waar je foto's mee kan maken, en die foto's worden opgeslagen in een speciale map. Helaas heb je dit in Vice City niet, je kunt ook niet los ergens een camera krijgen om vervolgens wat foto's te maken. De camera heb je alleen bij de missie Martha’s Mug Shot van de Film Studio.

Je zal het moeten doen met of de PrintScreen, dat raad ik je af omdat je dan maar één per keer kan maken. Maar je kan het ook doen met Fraps. Dat is een progamma waarmee je met een druk op de knop een screenshot maakt. Die woden vervolgens in een spciale map opgeslagen.

Ik heb wat rond gezocht en in >deze< trainer zou een camera functie moeten zitten, het lijkt me wel de moeite waard om het even te checken.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...