Jump to content

GTA VCS op de ps2?


Boris H.

Recommended Posts

Ik heb een vraag weten jullie ook of PS3 met een PSP verbonden is dat als PS3 uitkomt dat er dan ook spellen worden gemaakt voor op de PSP ? want PSP is bedoelt gewoon een Playstation die je mee kan nemen dus het kan zijn dat het ook een PS3 er staat geen cijfer achter bijv. PSP2 of zo

Ja de PS3 kan met de PSP worden verbonden , maar pas met firmwire 3.0 die helaas nog niet uit is , maar zeer binnenkort uit gaat komen. Jou andere vraag vind ik een beetje vaag maar ik denk dat je bedoelt dat als de PS3 uitkomt er op de PSP nog wel spellen uitkomen. Het antwoord is natuurlijk ja , de PS3 is totaal iets anders dan de PSP en de PSP is tenslotte nog niet zo heel erg oud. Als er ooit een PSP2 uit gaat komen dan nog komen er nog wel een tijdje spellen voor de PSP uit maar deze hoevveelheid word langzaam minder , dan hoef je er weinig tot geen toptitels meer voor te verwachten.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 47
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • BangBros

    7

  • Boris H.

    6

  • M4X

    5

  • Pietje II

    4

Oke maar ik denk niet dat er een PSP2 of zo uitkomt een PSP is gewoon bedoelt om een PlayStation overaal mee te nemen van daar de naam ook PlayStation Portable ik denk dan over een jaar dat er soort dingen voor de PSP uitzullen komen die je der op moet zetten..

Maar ik moet nog even wachten tot ik een PSP koop ... maar voor die gene die als eerst VCS hebben veel plezier ermee;)

Link to comment
Delen op andere websites

Voor de PS2 mensne die hem graag voor de PS2 willen hebben ik denk wel zo'n 100% dat ie wel voor de PS2 uitkomt LCS kwam er ook voor uit dus zou VCS precies hetzelfde gebeuren

Die bladen of die sites weten heus niet wat er allemaal rond hangt in die hoofden van RockStarGames alleen RockStarGames weet het zelf of ze het gaan doen dus ik denk dat et toch gaat komen voor de PS2 en zo niet kan iemand me daar 3 reden voor geven ?

Bewerkt: door GTAPROF1
Link to comment
Delen op andere websites

Ik kan er alleen maar 1 geven

omdat er eerst in de officieele filmpjes stonden

exclusif for playstation portable (maar dan in corect engels)

>EXCLUSIF< dus

Bewerkt: door BigM
Link to comment
Delen op andere websites

Als ik jouw was zou ik de PS2 nemen want daarop kan je Liberty City Stories, GTA 3, Vice City, San Andreas en binnenkort misschien Vice City Stories voor niet al te duur kopen. Maar als je de meeste games van hierboven op je comp hebt zou ik de psp nemen omdat liberty city stories daarop beter schijnt te zijn en vice city stories daar waarschijnlijk ook beter op gaat worden

Als je geen PSP wilt maar liever een 'grote console' wilt zou ik gewoon nog even wachten tot de PlayStation 3 uitkomt. Dan heb je een console waar je GTA1, GTA London 1969, GTA2, GTA III, GTA Vice City, GTA San Andreas, GTA Liberty City Stories, GTA IV (en misschien GTA Vice City Stories) kan op spelen.

Ik begrijp niet wat je bedoelt met ''Als je geen PSP wilt maar liever een 'grote console' wilt zou ik gewoon nog even wachten tot de PlayStation 3 uitkomt. Dan heb je een console waar je GTA1, GTA London 1969, GTA2, GTA III, GTA Vice City, GTA San Andreas, GTA Liberty City Stories, GTA IV (en misschien GTA Vice City Stories) kan op spelen.''

GTA III op PS3? ik denk het niet dat zijn allemaal PS2 spellen ik denk niet dat ze nog eens op de PS3 komen...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik begrijp niet wat je bedoelt met ''Als je geen PSP wilt maar liever een 'grote console' wilt zou ik gewoon nog even wachten tot de PlayStation 3 uitkomt. Dan heb je een console waar je GTA1, GTA London 1969, GTA2, GTA III, GTA Vice City, GTA San Andreas, GTA Liberty City Stories, GTA IV (en misschien GTA Vice City Stories) kan op spelen.''

GTA III op PS3? ik denk het niet dat zijn allemaal PS2 spellen ik denk niet dat ze nog eens op de PS3 komen...

Met 'grote console' bedoel ik een console die je op je TV aansluit zoals PS2, Xbox etc. Geen handheld zoals de PSP dus. De PlayStation 3 is backward compatible. Dit wil zeggen dat deze console PSone, PS2 en PS3 games kan draaien.

Link to comment
Delen op andere websites

Tuurlijk komen die spellen zoals 'GTA I, GTA II, GTA III, GTA VC, GTA SA en GTA LCS' niet meer op de PlayStation 3 markt, maar de spellen van de PS1 en de PS2 kunnen gewoon nog in de lade van de PS3 gestopt worden mits je alle spellen origineel hebt uiteraard. En dan kan je ook GTA IV die op de PS3 exclusief komt ook spelen, en die past dus niet in een PS2. Een spel van de Playstation 1 pas wel in een PlayStation 3, maar een PlayStation 3 spel past niet in een PlayStation 1. Nochtans ik vindt die PS3 gewoon veels te duur dus ik zou me mond er nog niet eens voor open leggen als GTA IV uit komt zal ik zeker weten voor X360 gaan, want die is betaalbaar en het gaat me toch om het spel niet om zo'n console. Mocht je nog meer vragen hebben laat je maar gaan hoor! :puh:

Edit: VforV was me voor ik beantwoordt de volgende vraag wel. :)

---

Oh zo mischien bedoelen ze dat deze FILMPJES voor EXLUSIF voor de PSP zijn en niet voor de PS2 :)

Oh zo oke dankje maar kan je met een PSP aansluiten op TV?

Daar ben ik niet geheel zeker van, wat wel mogelijk gaat worden is dat de PS3 en de PSP samen kunnen werken. Ik bedoel daarmee dat je de PSP als een extra controller kan gebruiken. Er is volgens mij tot dusver nog geen mogelijkheid om het toch al kleine beeld van de PSP op een TV te projecteren, want dat zou teveel Pixels opleveren. Wel kan je het geluid van de PSP via de Hoofdtelefoon ingang naar de geluidsinstallatie sturen, voor bijvoorbeeld beter geluid of surround sound of zelfs Dolby Digitaal.

Edit 2: Ben je me al weer voor VforV! :cry::puh:

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

Oh zo oke dankje maar kan je met een PSP aansluiten op TV?

Dit kan niet. Eigenlijk kan het wel, maar die optie is riskant omdat je dan zelf je PSP moet openschroeven om het toestel waarmee je het aansluit op je TV op aan te sluiten. Dat toestel projecteerd dan het PSP schermpje op het TV scherm.

i-want-my-psp2tv-20050920052655911-000.jpg

Lees er meer over.

Link to comment
Delen op andere websites

Nog maar eens een antwoord dan, nou kijk het is een heel complex ding. Je moet hem niet laten vallen, want dan is hij ook echt stuk. Ik heb er onlangs ook één aangeschaft en ik moet zeggen dat ik er zeer over te spreken ben, maar de prijs is echt absurd duur voor het feit dat je zoiets kleins krijgt, maar de dingen die je erop kunt doen zijn erg leuk. Je kunt bijvoorbeeld op het draadloos internet gaan door middel van je PSP zodat je savonds nog even in bed het laatste nieuws kunt bekijken om even een voorbeeld te geven van Vice City Stories. En uiteraard kun je er muziek in beluisteren. Ook kun je er filmpjes mee bekijken en ook foto's zullen zich niet afnemen, maar het punt is wel je moet genoeg geheugen hebben op je Pro Duo memory kaart om de bestanden op te slaan.

Maar over het apparaat het ligt lekker in de hand het scherm zal in het begin raar aanvoelen en het zal ook even raar wezen en de meesten hebben een halve week last in hun nek, maar dat wendt zeer snel, want hij ligt lekker in de hand en als je gefocust bent op het scherm dan verneem je eigenlijk dat je gewoon voor een grote TV zit. Het geluid is ook prima verzorgd en er zijn tot nu toe al heel veel games op de markt waardoor de PSP een heel aantrekkelijk product wordt. De keuze is natuurlijk aan jouw zelf, maar er zijn toch punten waarom ik hem wel zou kopen en dat heb ik natuurlijk ook gedaan.

Punt 1) Het comfort en de vrijheid bij het spelen die je hebt is immens je kan hem overal mee naar toe nemen behalve onder de douche en in de regen. Punt 2) Het is een stijlvol apparaat die je zo mee kan nemen zonder dat je jezelf er voor hoeft te schamen. 3) De mogelijkheden zijn leuk te noemen en je kunt er wat mee beginnen. 4) De Accu is redelijk vol te pompen met energie zo is een volle accu ongeveer goed voor 5 á 6 uur speel plezier. Een minpunt is het feit dat het relatief duur is en ik zou het als ik het geld had wel kopen, maar als je het niet hebt dan zou ik ook niet gaan lenen. Dit is mijn visie op de PlayStation Portable.

Link to comment
Delen op andere websites

Mooi gezegt SummerBase alleen heb 1 klein mini vraagje hoor alleen hoe kan je internet erop zetten ? als ik het vragen mag

Dat mag je gerust vragen hoor, alleen zal ik hem even voor jou beantwoorden. :puh:

Maar in ieder geval zit de optie 'internet' vanzelf al op de PlayStation Portable. Je hoeft alleen maar thuis een draadloze router te hebben, dan komt alles goed. Echter kan je met je PlayStation Portable alleen maar internetten op het World Wide Web, oftewel het WWW. Maar in ieder geval heb je een draadloze router nodig, anders gaat het feestje mooi niet door. ;)

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...