Jump to content

Vertalen

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
Wie kent zo'n site waarmee je andere site's mee kan vertalen.. bij voorbaat dank

Ken ik niet, wel van gehoord.. Wat altijd nog het beste is, is het gebruik van freetranslation.com niet om het één of ander hoor Froodooo maar ik heb erg slechte ervaringen met Babelfish(en voorlopers hiervan) Ik gebruik freetranslation altijd voor m'n schoolwerk, het bied vertalingen van vele talen naar andere talen. Van een gratis woordenboek hoef je trouwens nooit veel te verwachten, de vertaling is en blijft letterlijk. Je zal het dus voor een perfecte vertaling wat moeten aanpassen(voor grammaticaal gezien) Op freetranslation, is altijd nog een betaalde versie, maar daar zit omdat het door mensen wordt vertaald, altijd wel wat dagen tussen. Daarnaast is het ook nog eens knap duur. Verder zijn er ook nog Taal-plugins voor MS Word, maar daarvoor moet je maar even op microsoft.nl kijken..

Edit:

Zim was me met de link van freetranslation voor.

Bewerkt: door Goliat
Geplaatst: (bewerkt)
Ik heb er nog één voor je:

http://www.systranbox.com

en probeer ook:

http://babelfish.altavista.com/

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Bedankt, maar die laatste had ik al en ik had gezegd dat het al goed was.. maargoed.

ok vanaf nu niet steeds dezelfde site's zeggen alleen als je nieuwen hebt gelieve posten.. ik kan ze allemaal gebruiken, maar dan hoeven jullie het niet 2x te posten snappie :)

PS: is goed Gunslinger..

Bewerkt: door DdJDean

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...