East Coast Crip Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Geplaatst: 4 november 2004 Voor de mensen die de match niet hebben gezien. Totti word op een correcte manier getackeld en springt in de lucht en springt dan met opzet op de rug van een speler van leverkusen. Dit werd dus NIET bestraft met rood wat ik niet snap aangezien de scheidsrechter er 2 meter afstond, vinden jullie het ook niet dom dat Totti weer zoiets voor tientallen camera's lapt. Geef die toch is een fatsoenlijke schorsing !!! Reageren
MightyDuck Geplaatst: 4 november 2004 Rapport Geplaatst: 4 november 2004 Tadaaaaaa http://forum.gtagames.nl/index.php?showtop...opic=2684&st=15 Beter kijken! :angry: Reageren
Thabit Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 Haha, deze wedstrijd heb ik net gister gespeeld met fifa! Ik had toen met 2 - 0 gewonnen( op profesioneel!) Reageren
Tim14 Geplaatst: 5 november 2004 Rapport Geplaatst: 5 november 2004 Tadaaaaaa http://forum.gtagames.nl/index.php?showtop...opic=2684&st=15 Beter kijken! :angry: Doe eens rustig! aansteller wat maken die paar topics over voetbal nog uit, nogmaals: mijn boeit het ook niet als jij 1000 topics over ijshockey maakt dus at zeur je nou dit is immers het sport forum Reageren
MightyDuck Geplaatst: 6 november 2004 Rapport Geplaatst: 6 november 2004 Ik heb dat topic speciaal geopend om in dat topic te discusseren over wedstrijden dat is beter om topics te openen en nu wordt er toch weer een topic geopend terwijl er heel duidelijk staat Het grote voetbaltopic! Dat is toch wel duidelijk? Ik heb dat topic niet voor niks gemaakt, maar blijkbaar wel. In het San Andreas forum worden de topics die steeds hetzelfde zijn ook niet geaccepteerd dus waarom hier wel? Regels zijn regels toch? Reageren
East Coast Crip Geplaatst: 6 november 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2004 <_< Zet er dan een slot op he ... Reageren
Thabit Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 Trouwens, het is Bayer Leverkussen volgens mij! :unsure: Reageren
Arjen Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 Trouwens, het is Bayer Leverkussen volgens mij! :unsure: Nee, dat is het niet. Het is Bayern Levekusen.. <_< Reageren
Tim14 Geplaatst: 7 november 2004 Rapport Geplaatst: 7 november 2004 Ik heb dat topic speciaal geopend om in dat topic te discusseren over wedstrijden dat is beter om topics te openen en nu wordt er toch weer een topic geopend terwijl er heel duidelijk staat Het grote voetbaltopic! Dat is toch wel duidelijk? Ik heb dat topic niet voor niks gemaakt, maar blijkbaar wel.In het San Andreas forum worden de topics die steeds hetzelfde zijn ook niet geaccepteerd dus waarom hier wel? Regels zijn regels toch? Ze zjn hier niet het zelfde je begrijpt het spel gewooon helemaal niet <_< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.