Jump to content

Waar koop jij Grand Theft Auto IV voor?


LucasV

Console  

315 leden hebben gestemd

  1. 1. Waar koop jij Grand Theft Auto IV voor?

    • Playstation 3
      150
    • Xbox360
      81
    • PC
      84
    • Weet ik nog niet
      12
    • Ik koop hem niet
      5


Recommended Posts

  • Reacties 415
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • pilot

    7

  • Naudin

    7

  • 7nightwing7

    6

  • Romal

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

ik koop hem voor de ps3 omdat ik altijd achter de playstation zal aanlopen want het is mijn favorit

niet persee als fanboy maar ik heb zo mijn technische redenen. man het valt me nog mee dat hier geen ps3 vs xbox360 rel ontstaat maar ik denk dat als dat wel gebeurt dat het topic gewoon afgesloten word zo zijn die moderators natuurlijk wel (niet slecht bedoelt)

>>> Door Dutchy3010: Inderdaad, een discussie welke console beter is wordt in dit topic niet getolereerd ;).<<<

Link to comment
Delen op andere websites

De amerikaanse versie komt waarschijnlijk al veel eerder uit dan de Europese versie. Dus de Amerikaanse versie zal ik dan ook gaan downloaden :) En PC natuurlijk ! !

Ja maar de PC versie... die kan nog heel lang op zich laten wacthen... Kijk maar naar Driver Parallel Lines... Al meer dan een jaar uit op consoles, en voor PC is ie maar gepland in Juni 2007

Bewerkt: door wtc
Link to comment
Delen op andere websites

Ik neem hem op de PC. Een XBox360 ga ik niet kopen, hetzelfde geld voor de PS3. Nee, mooi voor de computer. :Y

Als tie uitkomt voor de PC ja. zo niet? Tja, dan geen GTAIV of nieuwe PS3-XBOX :duh:

-ScOrp1 :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 4 maanden later...

Ik koop Gta IV voor de PS3, want met de playstation ben ik meer gewend dan met een xbox hoewel ik ook een 360 heb maar dat is voor andere spelletjes. Want sommige spelletjes speel ik beter op de 360 maar ik denk dat ik IV beter ga spelen op de Ps3 omdat ik alle gta's op de playstation heb gespeeld. Maar een voordeel is wel dat ik bij de 360 de twee download contents van Gta IV kan spelen :bier:

Bewerkt: door pilot
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb geen 360 of PS3 en heb er ook niet echt veel geld voor over om er een te kopen. Ik hoop dus maar ontzettend dat ze die PC versie eens aan gaan kondigen. Als ik een paar maanden langer moet wachten dan doe ik dat maar gewoon.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb geen 360 of PS3 en heb er ook niet echt veel geld voor over om er een te kopen. Ik hoop dus maar ontzettend dat ze die PC versie eens aan gaan kondigen. Als ik een paar maanden langer moet wachten dan doe ik dat maar gewoon.

Ik denk wel dat er een pc versie komt en ik hoop het ook voor jou. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...