Jump to content

Waar koop jij Grand Theft Auto IV voor?


LucasV

Console  

315 leden hebben gestemd

  1. 1. Waar koop jij Grand Theft Auto IV voor?

    • Playstation 3
      150
    • Xbox360
      81
    • PC
      84
    • Weet ik nog niet
      12
    • Ik koop hem niet
      5


Recommended Posts

  • Reacties 415
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • pilot

    7

  • Naudin

    7

  • 7nightwing7

    6

  • Romal

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

update je lijssie effe:

-Trilfunctie: is er wel (komt nieuwe controller uit)

En ik koop hem voor de ps3 !!!

Moet je niet zitten maar kan ik lekker op bed liggen (tja ik ben lui). En moet ik niet wachten (ben nogal ongeduldig), en moek nie bedele bij mijn ma (ze heeft een pass op de pc gezet, maar ps3 gaat dat niet (het gaat maar dat ga ik toch niet aan haar vertellen)), kan ik het spelen op breedbeeld scherm ipv pc scherm, start veel sneller op, online functie werkt beter, ik ben nogal bevoordeeld (ps3 is beter).

Allen van het modden vind ik het spijtig....

Bewerkt: door michaelfivez
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb al een tijdje een playstation 3, dus ik zal hem zeker ook voor de playstation 3 kopen. :Y

En ik ben niet de enige. :7

Nee jij ben zeker niet de enige. Er zijn heel veel Playstation 3 bezitters die Gta IV gaan kopen voor hun console waaronder ik.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet nog niet echt zeker waarvoor ik hem koop (heb nog geen console). Ik wil wachten op welke console GTA:IV beter zal draaien. Maar toch denk ik Xbox: 360. (Halo, GTA:IV, Assassin's etc..)

Dus:

Xbox: 360

Heb 160 euro, dus ik moet nog effe doorsparen. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil hem nog steeds graag op pc, omdat ik geen Playstation of Xbox wil halen en omdat ik maar niet kan wennen aan een playstation of Xbox, pc vindt ik fijner. Maar ik begin steeds meer te twijfelen of ie nog wel op de pc komt, het is namelijk ook nog de vraag of 2 of 3 jaar oude computers hem wel aankunnen en niet alleen de nieuwe.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil hem nog steeds graag op pc, omdat ik geen Playstation of Xbox wil halen en omdat ik maar niet kan wennen aan een playstation of Xbox, pc vindt ik fijner. Maar ik begin steeds meer te twijfelen of ie nog wel op de pc komt, het is namelijk ook nog de vraag of 2 of 3 jaar oude computers hem wel aankunnen en niet alleen de nieuwe.

2/3 Jaar oude computers kunnen de spellen die nu uitkomen sowieso niet aan, dus ook GTA IV niet. Tenzij je de computer goed hebt upgegrade (meer geheugen/nieuwe videokaart/misschien processor) zul je geen nieuwe spellen kunnen spelen, sowieso niet met een beetje mooie instellingen.

Link to comment
Delen op andere websites

Er is nog niét officieel bevestigd dat de PC versie van GTA IV uitkomt. Dus het kan zo zijn, maar het kan ook niét zo zijn ;). Gewoon een kwestie van afwachten :)

Klopt, daar zijn zeer uiteenlopende meningen over, dus dat wordt gewoon afwachten

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...