Jump to content

Waar koop jij Grand Theft Auto IV voor?


LucasV

Console  

315 leden hebben gestemd

  1. 1. Waar koop jij Grand Theft Auto IV voor?

    • Playstation 3
      150
    • Xbox360
      81
    • PC
      84
    • Weet ik nog niet
      12
    • Ik koop hem niet
      5


Recommended Posts

  • Reacties 415
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • pilot

    7

  • Naudin

    7

  • 7nightwing7

    6

  • Romal

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

DIT is voor mij de voornaamste rede om een PS3 te kopen! Als ik meer dan €300 voor een console betaal, wil ik ook een geen gezeik dat hij achteraf kapot gaat. De Xbox360 heeft volgens dit artikel zon 5,4 x grotere kans om kapot te gaan als de PS3 of de Wii!

Wat daar staat klopt volgens mij niet!

het is namelijk 33%

Mijn 360 is stuk, dit is de tweede keer, eerste keer de welbekende Ring of Death en nu de DVD lens :duh:

Als ik dit vooraf wist, had ik hem niet gekocht.

Maja, de tijd kan je helaas niet terugdraaien.

Ik haal hem voor de 360,als ie het weer doet.

Greetz

Link to comment
Delen op andere websites

DIT is voor mij de voornaamste rede om een PS3 te kopen! Als ik meer dan €300 voor een console betaal, wil ik ook een geen gezeik dat hij achteraf kapot gaat. De Xbox360 heeft volgens dit artikel zon 5,4 x grotere kans om kapot te gaan als de PS3 of de Wii!

Wat daar staat klopt volgens mij niet!

het is namelijk 33%

Mijn 360 is stuk, dit is de tweede keer, eerste keer de welbekende Ring of Death en nu de DVD lens :duh:

Als ik dit vooraf wist, had ik hem niet gekocht.

Maja, de tijd kan je helaas niet terugdraaien.

Ik haal hem voor de 360,als ie het weer doet.

Greetz

Of.... je verkoopt hem en koopt een ps3 ?

Link to comment
Delen op andere websites

Tegen kiefer:

Vrind, ik weet niet of je het nieuws hebt gevolgd, maar de controller in de PlayStation 3 heeft geen trilfunctie, wat komt omdat het niet samen kan werken met de tiltfunctie. Hoe kom jij erbij dat de Grand Theft Auto IV op de PlayStation 3 geen laadtijden zal bevatten en op de Xbox 360 wel? Ik neem aan dat je dat zelf hebt verzonnen. Bovendien is het waarschijnlijk dat Grand Theft Auto IV zowel op de PlayStation 3 als op de Xbox 360 in één disc verschijnt.

Dit is belachelijk, jullie zijn alletwee fout! Ten eerste, trilfunctie is nu terug ingevoerd, maar was er niet bij de release wegens een aanklacht van de uitvinder van de trilfunctie over verval van de rechten. En ten tweede, SIXAXIS en trilfunctie gaan wel bij elkaar... Dat bewijzen de nieuwe controllers die exclusief op een gamebeurs in Parijs te bespelen waren... Dus...

PS: mss heeft iemand dit al opgemerkt, maar had geen zin om heel topic te lezen :N:duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Tegen kiefer:

Vrind, ik weet niet of je het nieuws hebt gevolgd, maar de controller in de PlayStation 3 heeft geen trilfunctie, wat komt omdat het niet samen kan werken met de tiltfunctie. Hoe kom jij erbij dat de Grand Theft Auto IV op de PlayStation 3 geen laadtijden zal bevatten en op de Xbox 360 wel? Ik neem aan dat je dat zelf hebt verzonnen. Bovendien is het waarschijnlijk dat Grand Theft Auto IV zowel op de PlayStation 3 als op de Xbox 360 in één disc verschijnt.

Dit is belachelijk, jullie zijn alletwee fout! Ten eerste, trilfunctie is nu terug ingevoerd, maar was er niet bij de release wegens een aanklacht van de uitvinder van de trilfunctie over verval van de rechten. En ten tweede, SIXAXIS en trilfunctie gaan wel bij elkaar... Dat bewijzen de nieuwe controllers die exclusief op een gamebeurs in Parijs te bespelen waren... Dus...

PS: mss heeft iemand dit al opgemerkt, maar had geen zin om heel topic te lezen :N:duh:

Je kunt de dualshock 3 (sixaxis met tiltfunctie) al makkelijk vinden in japan en amerika. en GTA iV gaat geen tilt functie gebruiken op de ps3 (ook al kan het kastje het)

Link to comment
Delen op andere websites

PS3 natuurlijk.

En PC heb ik geen zin om daarop nog extra te wachten.

Maar ik zie uit de poll dat de 360 versie niet echt geliefd is, ook met die content.

In Belgie en Nederland is Playstation populairder. Is ook bekend dat PlayStation 3 ook meer verkocht werd in Belgie en nederland dan Xbox 360. Maar algemeen zal GTA IV op Xbox 360 het meer worden gekocht.Mja, echte GTAfans kunnen content niet missen :)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...