Jump to content

Waar koop jij Grand Theft Auto IV voor?


LucasV

Console  

315 leden hebben gestemd

  1. 1. Waar koop jij Grand Theft Auto IV voor?

    • Playstation 3
      150
    • Xbox360
      81
    • PC
      84
    • Weet ik nog niet
      12
    • Ik koop hem niet
      5


Recommended Posts

  • Reacties 415
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • pilot

    7

  • Naudin

    7

  • 7nightwing7

    6

  • Romal

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

het lijkt me een heel cool spel maar ik ga denk het voor de PC kopen (ik wist geen eens dat je het voor je PC kon kopen :D )

Ja, ofcourse is het een cool spel !! :duh:

En hij komt niet eens voor de pc op 29 april. Wss pas eind dit jaar ergens.

Link to comment
Delen op andere websites

ik vind het eigelijk best dom van de meeste van jullie die hem voor de playstation kopen. Ik neem aan dat jullie het GTA nieuw toch ook volgen? Nou, voor de xbox komt veel meer extra content uit en in augustus komt al de eerste content wat totaal 10 uur aan nieuwe gameplay zal toevoegen aan de game. En die zal de PS3 NIET hebben en XBOX 360 WEL! Dit is officieel door de makers bevestigd.

Dus ik koop het natuurlijk voor de xbox omdat ik zo lang mogelijk van de game wil genieten, en het ook leuk vind om met vrienden online te spelen. Wat op xbox veel makkelijker en leuker is dan op ps3

en over de kwaliteit van grafics. Rockstar heeft al bevestigd dat de game grafisch precies hetzelfde zal zijn

Bewerkt: door tmffirework
Link to comment
Delen op andere websites

ik vind het eigelijk best dom van de meeste van jullie die hem voor de playstation kopen. Ik neem aan dat jullie het GTA nieuw toch ook volgen? Nou, voor de xbox komt veel meer extra content uit en in augustus komt al de eerste content wat totaal 10 uur aan nieuwe gameplay zal toevoegen aan de game. En die zal de PS3 NIET hebben en XBOX 360 WEL! Dit is officieel door de makers bevestigd.

Dus ik koop het natuurlijk voor de xbox omdat ik zo lang mogelijk van de game wil genieten, en het ook leuk vind om met vrienden online te spelen. Wat op xbox veel makkelijker en leuker is dan op ps3

en over de kwaliteit van grafics. Rockstar heeft al bevestigd dat de game grafisch precies hetzelfde zal zijn

sommige mensen hebben alleen ps3 en gaan niet speciaal voor IV een 360 kopen. en zo groots zou die content nou ook weer niet zijn, microsoft is nogal aan het patsen

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb alleen een xbox,ps1 en een pc ^_^

daarom koop ik hem op de pc ^_^

maar waarom komt ie later op de pc?

rockstar geeft niet echt een reden, maar het zou wel zoiets zijn dat ze zich gewoon eer focussen op de consoles zodat die helemaal goed lopen enzo en dan een port maken naar de pc

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...