Jump to content

Waar koop jij Grand Theft Auto IV voor?


LucasV

Console  

315 leden hebben gestemd

  1. 1. Waar koop jij Grand Theft Auto IV voor?

    • Playstation 3
      150
    • Xbox360
      81
    • PC
      84
    • Weet ik nog niet
      12
    • Ik koop hem niet
      5


Recommended Posts

op de masterlijke ps3 natuurlijk. ps3 full hd 94 cm mega het uiterste op dit moment en wie echt iets vets wil moet langer sparen en dan iets goeds kopen en niet een xbox 360

ps. dit is mijn mening er zullen er zat zijn die er anders over denken.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 415
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • pilot

    7

  • Naudin

    7

  • 7nightwing7

    6

  • Romal

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

ps3 natuurlijk! sony is gewoon goed

en 600 euro(ik neem de dure versie) is gewoon ff hard werken.

alleen wel balen dat de ps3 pas in maart komt :ch:

Aangezien ik nu een X360 heb komt hij er bij mij op de X360. Later wanneer ik een PS3 heb komt hij ook daarop en ik ga hem ook kopen voor de PC. Alledrie de versie's dus. :D

Is dat niet vreselijk geld verprutsing? Aan 1 deel is toch genoeg, alsof het op de ps3/xbox360/PC allemaal anders is..
Link to comment
Delen op andere websites

DIT is voor mij de voornaamste rede om een PS3 te kopen! Als ik meer dan €300 voor een console betaal, wil ik ook een geen gezeik dat hij achteraf kapot gaat. De Xbox360 heeft volgens dit artikel zon 5,4 x grotere kans om kapot te gaan als de PS3 of de Wii!
Link to comment
Delen op andere websites

Hij wordt op beide consoles grafisch hetzelfde jonge, alle screens en filmpjes tot nu toe komen van de xbox 360 versie. Dus mooier als die plaatjes wordt ie echt niet.

Jawel hoor, graphisch is ps3 veel beter dan xbox 360 dus gaan de screens normaal ook beter zijn he :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

De ps3 kan grafisch meer presteren dan de xbox 360, maar het zal bij deze game echt niet veel schelen.

Nou, ik denk dat als ze de ps3 eenmaal doorhebben wat programmeren betreft, dat de games dan toch wel ietsje mooier worden dan op de xbox360. Let op ! Dit is slechts mijn mening, dus niet meteen gaan flamen enzo he.

Link to comment
Delen op andere websites

De ps3 kan grafisch meer presteren dan de xbox 360, maar het zal bij deze game echt niet veel schelen.

Nou, ik denk dat als ze de ps3 eenmaal doorhebben wat programmeren betreft, dat de games dan toch wel ietsje mooier worden dan op de xbox360. Let op ! Dit is slechts mijn mening, dus niet meteen gaan flamen enzo he.

Daar heb je gelijk in en zal dat ook niet ontkennen. Maar wat betreft GTAIV zal het verschil gewoon niet groot zijn. In ieder geval niet groot genoeg om te kunnen zeggen dat GTAIV op de PS3 veel beter wordt puur om de graphics.

Link to comment
Delen op andere websites

De ps3 kan grafisch meer presteren dan de xbox 360, maar het zal bij deze game echt niet veel schelen.

Nou, ik denk dat als ze de ps3 eenmaal doorhebben wat programmeren betreft, dat de games dan toch wel ietsje mooier worden dan op de xbox360. Let op ! Dit is slechts mijn mening, dus niet meteen gaan flamen enzo he.

Daar heb je gelijk in en zal dat ook niet ontkennen. Maar wat betreft GTAIV zal het verschil gewoon niet groot zijn. In ieder geval niet groot genoeg om te kunnen zeggen dat GTAIV op de PS3 veel beter wordt puur om de graphics.

Hmm daar ben ik het nog niet zo zekr van :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...