Jump to content

Waar koop jij Grand Theft Auto IV voor?


LucasV

Console  

315 leden hebben gestemd

  1. 1. Waar koop jij Grand Theft Auto IV voor?

    • Playstation 3
      150
    • Xbox360
      81
    • PC
      84
    • Weet ik nog niet
      12
    • Ik koop hem niet
      5


Recommended Posts

  • Reacties 415
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • pilot

    7

  • Naudin

    7

  • 7nightwing7

    6

  • Romal

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik vind het zeer goedkoop...

500-600 euro trekt iedereen toch uit zijn zakken?? :?:?

Nee grapje, tuurlijk niet.. maar voor een superconsole is het relatief goedkoop!

Ik koop GTA IV voor de ps3.

Waarom?

-Mooie Graphics

-Ps3 is keigoedkoop.. :)

-Sony verslaafd

-GTA verslaafd

keigoedkoop jaja laat me lachen! ben je bereid 500 á 600 euro neer te leggen? ok de xbox 360 is goedkoper maar ik koo toch een ps3 als de prijs wat lager word

De ps2 is als je guldens omrekent in euro's ongeveer 450 euro in het begin.. das ongeveer 1000 gulden... dus de ps3 is inderdaad wel duurder

Link to comment
Delen op andere websites

De ps3.

Waarom? Het is naar mijn mening het beste platform voor next gen games.

De 360 is grafisch minder en heeft slechtere phisics. Ook moet je betalen om online te kunnnen gamen.

Ik vindt de pc een fijn platform om op te gamen maar ik wordt hoor en dol van de hardware problemen, om te blijven gamen moet je iedere 2 jaar een nieuwe pc kopen.....

Link to comment
Delen op andere websites

Dit punten in de eerste paar posts zijn onzin he: xbox360 laadtijden en mindere graphics dan de PS3. Die andere punten daar is ook nooit wat over gezegt.

Spellen die op de PS3 geen laadtijden hebben zijn Sony spellen die speciaal van een functie gebruik maken, en verder kan je nog nergens wat over zeggen omdat R* nog geen informatie over GTA IV heeft vrijgegeven.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet eens of ik GTA4 wel ga kopen. Het lijkt me een hartstikke leuke game, maar in december koop ik een Wii en ik weet niet of daar nog een Xbox 360 naast past.

Als m'n PC hem aan kan, koop ik hem misschien op de PC, maar daar heb ik slechte ervaringen mee.

Ideaal zou natuurlijk zijn als Nintendo regelt dat GTA4 ook op de Wii uitkomt :Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik vind het niet handig dat ze de nieuwe GTA IV alleen op de PS3 en Xbox 360 uitbrengen.

Het zal waarschijnlijk niet zo veel gaan verkopen als bij San Andreas want niet veel mensen hebben een PS3 en Xbox 360. En voor de meeste PC's zal ie wel te groot zijn, maar tegenwoordig heeft iedereen wel een PC met minimum 15 GB dus zit 't wel goed :puh:.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Ik koop hem voor de PS3 omdat ik PS3 fan ben en PS3 alles is en XBOX360 bullshit is omdat dat stukje plastic gewoon bagger is en gewoon is bedacht om (zogenaamd) de PS eruit te scgoppen maar dat is hard een flop geworden

Justin W

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...