Jump to content

Waar koop jij Grand Theft Auto IV voor?


LucasV

Console  

315 leden hebben gestemd

  1. 1. Waar koop jij Grand Theft Auto IV voor?

    • Playstation 3
      150
    • Xbox360
      81
    • PC
      84
    • Weet ik nog niet
      12
    • Ik koop hem niet
      5


Recommended Posts

Lags online bij psn? wat een kant en klare onzin...nube servers waar slaat het op? ik weet niet waar je die informatie vandaan haalt. Maar toch ik heb mijn ps3 een half jaar en heb niet veel problemen gehad met online spelen. Dus hou dat afzeik gedoe even voor je. WE zien het wel bij de release misschien dat xboxlive inderdaad beter onderhouden is maar ok, daar betaal je ook voor.

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 415
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • pilot

    7

  • Naudin

    7

  • 7nightwing7

    6

  • Romal

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Lags online bij psn? wat een kant en klare onzin...nube servers waar slaat het op? ik weet niet waar je die informatie vandaan haalt. Maar toch ik heb mijn ps3 een half jaar en heb niet veel problemen gehad met online spelen. Dus hou dat afzeik gedoe even voor je. WE zien het wel bij de release misschien dat xboxlive inderdaad beter onderhouden is maar ok, daar betaal je ook voor.

Mijn excuses tappie, het is niet zozeer bedoeld om de ps3 af te zeiken hoor, maar ergens terug in dit onderwerp las ik een "advies" dat je beter de ps3 kan kopen omdat psn gratis is en live niet.. Ik ben bewust overgestapt van ps3 naar de 360, puur vanwege het feit dat je, door te moeten betalen voor live, je wel zeker weet dat de boel niet één twee drie vastloopt e.d. en dat het goed onderhouden moet worden. _O_

Op de ps2 waren de servers echt te veel op een gegeven moment, waardoor het zoeken naar een goeie mij best wat tijd kostte, en ik ben bang dat het de ps3 straks net zo vergaat. Maar dat weet ik niet zeker natuurlijk, ik geef slechts mijn mening!

De ps3 is verder een topconsole natuurlijk, het is jammer dat de 360 niet zoveel mogelijkheden biedt qua geheugen, blue ray etc.! Dit houd de games die voor beide consoles worden uitgebracht momenteel wel erg klein. Ja, ik weet ook rustig de nadelen van mijn console te noemen! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Toch opvallend dat ook meer PC gamers GTA 4 kopen dan mensen met een xbox.

En dan een tijd terug met reacties van ach elke consolegame verkoopt veeeeeeel beter dan een pcgame.

Nee dus. Dit is al het 8e topic (8van9) dat ik dit zie.

Zelf koop ik overigens ook een "superieure" PC versie. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

waarom kopen toch de meeste mensen hem voor PS3?

en niet voor X Box360, terwijl daar extra content voor komt?

Bij europese landen is bij consoles de PS meer in trek dan de Xbox, de preciese reden weet ik niet maar dat is daar gewoon zo. In de Verenigde Staten is de Xbox veel populairder dan de PS. Het is ook opvallend dat er in de VS in vergelijkig best weinig gegamed wordt op de PC terwijl dat in Europa(Duitsland e.d.) weer veel polulairder is.

In Duitsland bijvoorbeeld is de verhouding van winkelveropen PC console 1:3 en in de VS is dat zo'n 1:7.

Dat ligt denk ik aan de algemene smaak van de inwoners want bij auto's zijn de verschillen tussen de VS en Europa ook heel groot.

Maar ik ben enigzinds verbaasd over de grote hoeveelheid mensen die hier voor de PC kiezen terwijl er geneens bekend is of die er wel gaat komen en anders iig een half jaar later. Ik ben er opzich wel blij mee want dat wil zeggen dat er een markt is voor een PC versie en als je een bedrijf op één ding kan vertrouwen is dat ze altijd het geld volgen. Waarschijnlijk is de hele R* lineup op Steam ook een test om te zien of GTA IV daar ook op gezet moet worden, en zonder ontkenning van een PC versie, wat hun meer zou opleveren, ben ik vrijwel zeker dat we tegen het einde van het jaar toch GTA IV op de PC kunnen spelen. :dans:

Bewerkt: door 007 RoadRunner
Link to comment
Delen op andere websites

waarom kopen toch de meeste mensen hem voor PS3?

en niet voor X Box360, terwijl daar extra content voor komt?

Extra content boeit me niet zoveel. Betalen voor internet is irritant en duur. Lag valt op PS3 wel mee schijnt en ik ben niet anders gewend. Goedkoper dus! En ik heb het gevoel gekregen dat de hardware toch beter is. Maar dat laatste is subjectief dus laten we daar niet verder op ingaan, doet er niet toe, heb absoluut niks tegen X-Box 360. Sterker nog, het is de beste console die ik tot nu toe heb gezien!

Link to comment
Delen op andere websites

Besturing GTA4 PS3 vd PC

Ik ben normaal gesproken een pc gamer, maar heb nu voor GTA een ps3 gekocht.. Moet ik erg gaan wennen aan de besturing of gaat het meevallen?

Als dit je eerste console is dan gaat het toch even duren voordat je de controls onder de knie hebt. Maar je kan nog altijd met auto-aim spelen (ook online) om er wat aan te wennen. De wagens besturen zal wel meevallen maar aimen is toch wat anders met die sticks. Ik ben het nu al zo gewend dat he echt lekker gaat maar voor iemand die altijd met een muis en keybaord heeft gespeeld is het toch wel wennen. Maar dat komt vanzelf wel, voor dat je het weet knal je ze af. :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik koop de PS3 versie, zodat ik gratis online kan en zodat iedereen hier (3 users) zijn eigen account heeft. Ik wou GTA4 eerst op de XBOX360 halen voor de exclusive downloadable content maar ik ben momenteel een beetje blut. Als blijkt dat de exclusive downloadable content de moeite waard is dan verkoop ik mijn PS3 versie en koop GTA4 ergens 2de hands ofzo. Of gewoon nieuw als ik terug werk heb.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...