Jump to content

Waar koop jij Grand Theft Auto IV voor?


LucasV

Console  

315 leden hebben gestemd

  1. 1. Waar koop jij Grand Theft Auto IV voor?

    • Playstation 3
      150
    • Xbox360
      81
    • PC
      84
    • Weet ik nog niet
      12
    • Ik koop hem niet
      5


Recommended Posts

Ik koop hem voor de PS3 omdat ik PS3 fan ben en PS3 alles is en XBOX360 bullshit is omdat dat stukje plastic gewoon bagger is en gewoon is bedacht om (zogenaamd) de PS eruit te scgoppen maar dat is hard een flop geworden

Justin W

De Xbox360 is anders aardig op weg om Sony een blok te zetten :sst: . En zelf heb ik z'on verrot stukje plastic dus is het ook logisch dat ik GTA IV op dat appraatje ga kopen _O_ .

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 415
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • pilot

    7

  • Naudin

    7

  • 7nightwing7

    6

  • Romal

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik koop hem voor de PS3 omdat ik PS3 fan ben en PS3 alles is en XBOX360 bullshit is omdat dat stukje plastic gewoon bagger is en gewoon is bedacht om (zogenaamd) de PS eruit te scgoppen maar dat is hard een flop geworden

Justin W

Ik denk dat je eens wat beter je huiswerk moet gaan doen alvorens te posten.

Momenteel is Microsoft aardig op weg om dat andere "stukje plastic" wat zich Playstation 3 noemt een blok te zetten. Het enige waar Sony momenteel goed in is, is hypen voor iets wat maar op zich laat wachten.

Ik koop hem lekker op de 360. Ik ben jaren trouwe Sony aanhanger geweest, maar sinds die arrogante houding van Sony "Wij bepalen wel wanneer Next Gen ingaat" en de PSP ben ik flink afgeknapt op alles wat Sony heet.

Bewerkt: door Frangster
Link to comment
Delen op andere websites

Ikzelf ga over paar jaar PS3 kopen want dan is ie wat afgeprijst. De PS3 zal beter worden dan de Xbox360

omdat PS3 anderhalf jaar later komt. Dat de Xbox 360 sony blokt weet ik niet hoor. Ikzelf denk dat PS3 toch sterker is qua grafische kwalitiet en gameplay

Link to comment
Delen op andere websites

Ikzelf denk dat PS3 toch sterker is qua grafische kwalitiet en gameplay

Waar komt iedereen toch aan die onzin dat de PS3 zoveel beter zal zijn qua grafische kracht?

Het is nu toch al meerdere malen in het nieuws gekomen dat de grafische verschillen tussen de PS3 en 360 nihil zullen zijn.

Waarom de PS3 betere gameplay zou moeten bieden snap ik ook niet. Ik reken erop dat de gameplay voor GTA 4 zowel voor de PS3 als voor de 360 gelijk zal zijn. Ik zou eerlijk gezet echt niet weten waarom dit voor de PS3 beter zou moeten zijn? Misschien omdat het beestje Playstation heet voor sommige mensen? ;).

Dat de Xbox 360 sony blokt weet ik niet hoor

Ik zou zeggen, volg het gamenieuws van de laaste tijd eens een beetje en je komt er al snel achter dat Microsoft erg goed bezig is en Sony alleen maar potentiële kopers verliest door hun grote verhalen waar voorlopig nog helemaal niets van waar is gemaakt.

Bewerkt: door Frangster
Link to comment
Delen op andere websites

Ikzelf denk dat PS3 toch sterker is qua grafische kwalitiet en gameplay

Waar komt iedereen toch aan die onzin dat de PS3 zoveel beter zal zijn qua grafische kracht?

Het is nu toch al meerdere malen in het nieuws gekomen dat de grafische verschillen tussen de PS3 en 360 nihil zullen zijn.

Waarom de PS3 betere gameplay zou moeten bieden snap ik ook niet. Ik reken erop dat de gameplay voor GTA 4 zowel voor de PS3 als voor de 360 gelijk zal zijn. Ik zou eerlijk gezet echt niet weten waarom dit voor de PS3 beter zou moeten zijn? Misschien omdat het beestje Playstation heet voor sommige mensen? ;).

Dat de Xbox 360 sony blokt weet ik niet hoor

Ik zou zeggen, volg het gamenieuws van de laaste tijd eens een beetje en je komt er al snel achter dat Microsoft erg goed bezig is en Sony alleen maar potentiële kopers verliest door hun grote verhalen waar voorlopig nog helemaal niets van waar is gemaakt.

De xbox 360 blokt de PS2 nog niet eens. :t

Tevens heeft de PS3 op papier meer kracht, of die nu benut wordt of niet.

Maargoed ik ga hem waarschijnlijk voor de PC downl.....[/font]. Of als ik tegen die tijd al een PS3 heb voor de PS3.

Link to comment
Delen op andere websites

De xbox 360 blokt de PS2 nog niet eens. :t

Tevens heeft de PS3 op papier meer kracht, of die nu benut wordt of niet.

Omdat de PS2 zich al lang en breed heeft bewezend, de PS2 heeft al een heel groot aanbod aan games.

Met de PS3 is het daarentegen nog maar afwachten, want dat de PS2 het goed deed betekent nog niet dat de PS3 het daarom ook goed gaat doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...