Jump to content

Waar koop jij Grand Theft Auto IV voor?

Console  

315 leden hebben gestemd

1. 1. Waar koop jij Grand Theft Auto IV voor?

• Playstation 3
      150
    • Xbox360
      81
    • PC
      84
    • Weet ik nog niet
      12
    • Ik koop hem niet
      5

Recommended Posts

• Reacties 415
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• pilot

7

• Naudin

7

• 7nightwing7

6

• Romal

6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)
De xbox 360 blokt de PS2 nog niet eens. :t

Gelukkig hebben wij het hier over de PS3 en de 360 en niet over een PS2 :Y.

Bewerkt: door Frangster
Geplaatst:

Ik heb nu al een discussie met mijn vriendin om een Xbox of Playstation te kopen, maar zij wil het niet hebben vanwege e kosten.

Dat kan je krijgen als je een eigen huis hebt.

Geplaatst:

Voor de x-box 360, het is het goedkoopste, het duurt minder lang dan de PC release en ik hoef m'n PC niet een week de deur uit te doen om vervolgens ook nog circa. 500 euro neer te leggen voor een nieuwe hardware(videokaart en geheugen)

Een PS3 lijkt me fantastisch om te hebben, 't beeld zal wel super zijn enzo maar als je nu bedenkt dat ik nog nooit een console op de PSP na heb gebruikt vind ik een next-gen console zoals de x-box360 al mooi zat! :)

Geplaatst:

De PS3 natuurlijk, omdat ik de Playstation controller al gewend ben en er vanuit ga dat de graphics ook beter worden. Maar laten we ervan uitgaan dat het gaat om de gameplay zelf.

Geplaatst: (bewerkt)

Eerst ne kee spare voo ne ps3 :Y

En dan koop ik hem daar voor :*D

Bewerkt: door Dolf666Bad
Geplaatst:

Always look on the PC side of life! :puh:

PC dus.

Wat je minpunten voor pc betreft, ben ik het niet helemaal eens: ten eerste ligt de kostprijs niet zó hoog, aangezien je voor PS3 en X360 zeker een HD LCD van toch 90cm moet hebben. En ik heb het er wel voor over om een jaar extra te w8en, aangezien ik modden dé leukste bezigheid vind eens je GTA hebt uitgespeeld...

Geplaatst:
Always look on the PC side of life! :puh:

PC dus.

Wat je minpunten voor pc betreft, ben ik het niet helemaal eens: ten eerste ligt de kostprijs niet zó hoog, aangezien je voor PS3 en X360 zeker een HD LCD van toch 90cm moet hebben. En ik heb het er wel voor over om een jaar extra te w8en, aangezien ik modden dé leukste bezigheid vind eens je GTA hebt uitgespeeld...

Dat is echt dikke onzin. Waarom heb je per se een HD-TV nodig voor de Xbox360 en PS3? Je kunt ze prima op een normale TV aansluiten, dus ik zie je probleem niet.

Geplaatst:

GTA IV ga ik voor de pc kopen, als 'ie tenminste niet te zwaar is. En als die niet komt voor de pc, vervloek ik R* en koop ik een PS3 met GTA IV.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...