Jump to content

server

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey mensen iemand enig idee waarmee ik een eigen server op kan zetten?

Ik heb een site voor een deel gemaakt met Windows Office Publisher en wil hem nu publishen maar daarvoor heb ik een eigen server nodig en ik weet niet hoe :N

Bedankt! :cya:

Geplaatst:
Hey mensen iemand enig idee waarmee ik een eigen server op kan zetten?

Ik heb een site voor een deel gemaakt met Windows Office Publisher en wil hem nu publishen maar daarvoor heb ik een eigen server nodig en ik weet niet hoe :N

Bedankt! :cya:

Ik neem aan dat dat met Office Publisher met HTML gemaakt is (zoniet zeg het me dan) maar je moet in ieder geval niet een eigen server hebben voor een site.

Voor van je eigen PC een webserver te maken raad ik je WAMP aan (windows apache mysql php (dit werkt alleen op windows zoals je waarschijnlijk al ziet aan de naam)

Site: www.wampserver.com

Je kan ook gewoon een gratis host (of betaalde eventueel) nemen hiervoor kan je de zoekfunctie op het forum even gebruiken en dan kom je bijvoorbeeld bij:

- www.byethost.com

- www.freehostia.com

- www.100webspapce.com

etc. etc...

Als je dan nog vragen hebt over hoe je het juist upload kan je de FTP tutorial van Samurai even bekijken en die vind je hier: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=25615

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...