Jump to content

Help, Probleem!

Recommended Posts

Geplaatst:

Heey GTA gamers van Nederland,

Ik heb GTA voor de Pc zojuist gekocht en hij is beter dan voor PS2...

Anyhow: Ik krijg het probleem dat Carl maar blijft lopen, met andere woorden: Mijn GTA is in de veronderstelling dat ik de hele tijd pijltje omhoog indruk ofzo :S

Plz help!! Dit is zwaar klotezooi

Geplaatst:

Ctr alt delete .

Of start hem opnieuw op. of herinsteleer hem dat help altijd,ikzelf heb niet veel verstand over die computer GTA's maar als je kan helpen moet je dat doen ^_^

Geplaatst:
Ctr alt delete .

Of start hem opnieuw op. of herinsteleer hem dat help altijd,ikzelf heb niet veel verstand over die computer GTA's maar als je kan helpen moet je dat doen ^_^

Uhm, hier heb ik niet zoveel aan sorrie.

Ik wil niet spelen op een manier van: 15 min gamen, opnieuw opstarten, 20 min spelen enz..

Opnieuw installeren, been there, done that :(

Geplaatst:

Heb je een joystick? Dat hoerde vroeger bij mij nog weleens. Zo niet: Kijk dan toch ff goed of je GTA ook weet dat-ie geen joystick heeft. :bonk::)

Geplaatst:
Heey GTA gamers van Nederland,

Ik heb GTA voor de Pc zojuist gekocht en hij is beter dan voor PS2...

Anyhow: Ik krijg het probleem dat Carl maar blijft lopen, met andere woorden: Mijn GTA is in de veronderstelling dat ik de hele tijd pijltje omhoog indruk ofzo :S

Plz help!! Dit is zwaar klotezooi

Het treft net dat iemand anders hetzelfde probleem had/heeft als jou. In het 'Hardware problemen' gedeelte, waar dit geplaats moet worden, zou je >dit< topic tegenkomen. Diegene daar heeft precies hetzelfde probleem als jou. Lees even aandachtig het topic door, en misschien krijg je dan een oplossing! Succes!

Geplaatst:

Ik lees het precies, wel leuk dat die gast NIET vertelt hoe het oplost :S

Heel misschien toch de joystick, ik had er inderdaad 1 in mijn USB zitten, dus straks of morgen even kijken of GTA nog lame doet.

Ik zal je wat grappigs vertellen: Ik deed net die inbreek missie met het inbraakbusje en toen kreeg ik het :puh: Die knakker werd wakker en missie verkloot, haha

Maargoed, ik houd jullie op de hoogte

PS: Matthijs uit Leiden???

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...