Jump to content

Kempi


DaddyPimp

Recommended Posts

  • 5 weken later...
  • Reacties 128
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • DaddyPimp

    23

  • RobertSA

    22

  • LBG

    14

  • Clowntje_93

    10

  • 1 year later...
:D kempi is zeker goed, voor wie de documentaire van hem gezien heeft krijgt denk ik ook meer respect, op het eerste gezicht denk je zo van ooh kempi gangster dit dat enz maar als je die docu hebt gezien denk je wel anders enzo, en ga ook beter naar zijn teksten luisteren, of opzoeken op internet, maar je moet het wel snappe enzo, hij rapt vaak over edison ofzo da is de straat waar hij is woont, ik kwam laatst op zoon lyric site iemand tege die zette als lyric dit ik blijf ete son net als doner kebab, die snapte der dus niks vaN :puh: het is ik blijf edison net als doner kebab. :puh: respect voor kempi man, hij heeft het nu al zo ver geschopt enzo het gaat nu beter met hem ik heb hem laatst gesproken in de stad. _O_
Link to comment
Delen op andere websites

Hij kan echt niet rappen. Hij gebruikt te veel drugs, nu weet hij niet eens wat rappen is. Hij is altijd stoned. Dat kan toch niet man, en het moet zich een rapper voorstellen! :N

Link to comment
Delen op andere websites

Hij kan echt niet rappen. Hij gebruikt te veel drugs, nu weet hij niet eens wat rappen is. Hij is altijd stoned. Dat kan toch niet man, en het moet zich een rapper voorstellen! :N

Kempi kan zeker wel rappen, maar soms is ie wat aan de onverstaanbare kant, ikzelf vind Klemma beter, maar Kempi is zeker niet slecht.

Link to comment
Delen op andere websites

Zou me eigenlijks niks verbazen als je het zelf was, maar dat zal wel niet hehe.. Ik heb naja afkeer tegen Kempi. Ik vind het gewoon niet mooi. Waarom? Iedereen kan het.. en dat deze kuch ''crimeel'' ineens weer gaat lopen rappen. Dat zegt genoeg.. Geen Geld dus we gooien er maar een paar slagzinnen tegenaan.

Ik rap zo slecht mensen roepen hou je klep, maar luisteren kan ik niet want ik ben een rapper die geld nodig heeft. Geld nodig om te leven en als ik word geklapt loop ik voortaan te beven.. Zo moeilijk is teksten schrijven niet als ik even me best doe zet ik ze hier ook voor je neer, maar goed.. iedereen ze eigen smaakt en iedereen ze eigen ding... No Offence :7

Link to comment
Delen op andere websites

Zou me eigenlijks niks verbazen als je het zelf was, maar dat zal wel niet hehe.. Ik heb naja afkeer tegen Kempi. Ik vind het gewoon niet mooi. Waarom? Iedereen kan het.. en dat deze kuch ''crimeel'' ineens weer gaat lopen rappen. Dat zegt genoeg.. Geen Geld dus we gooien er maar een paar slagzinnen tegenaan.

Ik rap zo slecht mensen roepen hou je klep, maar luisteren kan ik niet want ik ben een rapper die geld nodig heeft. Geld nodig om te leven en als ik word geklapt loop ik voortaan te beven.. Zo moeilijk is teksten schrijven niet als ik even me best doe zet ik ze hier ook voor je neer, maar goed.. iedereen ze eigen smaakt en iedereen ze eigen ding... No Offence :7

Ok maak ff een rap die beter is dan de gemiddelde rap van Kempi en ik heb respect voor jou. ;)

Overigens vind ik Kempi ook niet echt goed, hij rapt vaak echt schijt. Slechte articulatie, vaak echt onzin-gebrabbel om zijn lines te vullen en het flowt niet echt vind ik. Bijvoorbeeld in dit nummer dat stuk van Kempi, dat gaat echt helemaal nergens over imo (vanaf 2:50):

Gewoon bietje gebrabbel op de beat.

Maar dat neemt niet weg dat ik wel eens een betere rap van jou wil horen, Sa_Bulldog! :tu: Veel succes alvast.

Bewerkt: door BaasB
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...