Jump to content

Rockstar moet goed naar saints row kijken

brbgtaplayer

GTAIV  

180 leden hebben gestemd

1. 1. Rockstar moet goed naar saints row kijken als ze willen dat het succes heeft

• ja, anders lukt het ze nooit!
      7
    • ja, maar het moet niet een en al na-geaap zijn!
      31
    • we zien wel
      15
    • nee, ze kunnen het wel zelf!
      113
    • ???
      8

Recommended Posts

• Reacties 88
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• brbgtaplayer

4

• icep0wer

4

• Moonbeam

3

• M4X

3

ik vind dat ze ze gezichten van NFS MW moeten pakken(vooral als je tegen de blacklist 1 moet) ik vind dat de ontploffingen van sant row er in moeten(ik heb het op een plaatje gezien en dat was best mooi) en dan nog natuurlijk zijn eigen karakters.

ik weet niet wat pesies rage is maar dat zal wel goedzijn als het er inkomt

Delen op andere websites

ik weet niet wat pesies rage is maar dat zal wel goedzijn als het er inkomt

De RAGE-engine is de engine waar Table Tennis op draait, een game voor de Xbox360 van Rockstar die dit jaar uit kwam. GTA4 zal ook op deze engine gaan draaien. Om aan te geven hoe mooi de RAGE-engine is en hoe mooi GTA4 dus kán worden, heb ik hier een paar screens van Rockstar's Table Tennis:

Klik

Klik

Klik

Delen op andere websites

natuurlijk moet R* naar saint's row kijken,

-Multiplayer

-altijd meer dan 20 dingen te doen op de map

- graphics

- havok :) (ragdoll)

maar iedereen moet naar de concurrentie kijken, denk maar niet dat Unreal niet heel even heeft gespiekt bij Quake ofzo

maar je moet ook je eigen ding doen,

wat bij gta in orde is

-verhaal

- leuke Co-op

-hele hele hele grote stad

- de humor

hehe mn eerste post met inhoud :puh:

Delen op andere websites

Rockstar moet gewoon lekker zelf hun creativiteit op GTA4 los laten. Ze hebben al lang en breed laten zien dat ze prima games ontwikkelen en daar moeten ze niet van af wijken.

Er worden hier trouwens punten genoemd waar Rockstar voor naar Saints Row zou moeten kijken, maar bij een aantal van die dingen zet ik zo m'n vraagtekens.

Zo wordt de multiplayer genoemd, maar in hoe verre moet Rockstar daarvoor naar Saints Row kijken? In LCS zat al een multiplayer, dus eigenlijk was Rockstar daar al eerder mee dan Volition.

En dan de graphics: Saints Row oogt inderdaad stukken beter dan San Andreas. Gek hè? We vergelijken nu namelijk een PS2-game van twee jaar geleden met een next-gen game in HD voor de Xbox360. Het is dus een beetje een geval van appels met peren vergelijken.

Veel valt er wat mij betreft dus niet af te kijken. Laat Rockstar lekker z'n eigen ding doen en ik weet zeker dat ze op 19 oktober volgend jaar een game afleveren die de concurrentie ver overtreft.

Delen op andere websites

Rockstar is altijd de leider in zijn genre geweest en zal dit ook blijven, het enige punt waarin Saints Row duidelijk verschilt van San Andreas is de kwaliteit van de graphics, en zoals de mensen al eerder gezegd hebben: San Andreas is 2 jaar ouder! Ik zelf speel zelf San Andreas op 800X600 terwijl ik een 17'' Scherm heb vanwege een rare bug (zie aub dit topic als je een oplossing weet!) maar heb er verder ook niet minder plezier aan. Ik speel op regenachtige dagen vaak ook oerlelijke games puur om de spel- en niet graphic-kwaliteit. Kortom, Rockstar is en blijft de marktleider in zijn genre puur door de kwaliteit van de games, niet het uiterlijk van 2 jaar oud.

Mvg, Moonbeam

Delen op andere websites

Ik moet eerlijk zeggen dat ik Saints Row wel mooier vind dan GTA SA, maar goed, ik denk dat Rockstar Games zelf wel een betere Game kan maken.

Saints Row is qua graphics ook mooier, maar GTA SA is 2 jaar ouder, hé... :clown:

Delen op andere websites

Ik moet eerlijk zeggen dat ik Saints Row wel mooier vind dan GTA SA, maar goed, ik denk dat Rockstar Games zelf wel een betere Game kan maken.

Saints Row is qua graphics ook mooier, maar GTA SA is 2 jaar ouder, hé... :clown:

Ja, dara heb je ook weer gelijk in, GTA SA is inderdaad al weer 2 jaar oud, wat gaat dat snel eigelijk :Y:bonk:

Delen op andere websites

Kwa Gameplay vind ik Saints Row al zeer op GTA lijken.

De grapics van SA vind ik er zeker niet slecht uitzien en ik moet eerlijk zijn dat ik minder gedetaileerde omgevingen er mooier uit vind zien.

Btw. GTA moet naar zich zelf kijken en niks van andere games aantrekken. Ze zijn gewoon zwaar goed bezig.

Delen op andere websites

Druk maken hierover moet je je niet, Saints Row is er al even GTA4 komt volgend jaar, daar zit nog een tijdje tussen.

GTA is een genre opzich, jah je kan zeggen freeroam maar gta heeft iets dat andere spellen niet hebben. DE VERHAALLIJN! Bijv True Crime die LA en NYC hebben niks met elkaar te maken. Saints Row is ook maar 1 spel.

En ik weet zeker dat Rockstar dit keer ook weer gaat doen, dus ik maak me geen zorgen :D:bonk:

Bewerkt: door Stefantjuh
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...