Jump to content

VCS Quiz


Rinaldootje

Recommended Posts

  • Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Rinaldootje

    108

  • Basssss

    89

  • Nissan

    85

  • vice infernusX

    52

Top Posters In This Topic

Posted Images

Je wordt in de derde missie van Jerry Martinez, Conduct Unbecoming, het leger uitgezet omdat je de regels overtreed. Je moet een prostituee ophalen voor Jerry Martinez, en deze terugbrengen naar Fort Baxter. Hiervoor krijg je een nieuwe auto van Phil Cassidy, waar drugs in zitten. Eenmaal daar aangekomen wordt je opgewacht, en uit het leger gezet wegens een prostituee naar het leger brengen en drugs handel. Je raakt je Barracks savehouse kwijt, en deze krijg je niet meer terug. Ook kan je je Army Fatique niet meer aan doen, deze krijg je pas op het einde van het spel terug.

Bewerkt: door M4X
Link to comment
Delen op andere websites

De volgende vraag:

Op welke radiozender(s) wordt ''In The Air Tonight'', van Phil Collins gedraaid?

Tip: Dit is lied kan je ook horen tijdens de missie ''In The Air Tonight'', van Reni Wassulmaier.

Dat is een wel heel simpele vraag en was door de noobs ook heel simpel op te zoeken op WikiGTA. Verder op de vorige vraag, ik geloof dat je niet door Jerry Martinez uit het leger wordt gezet maar door iemand anders. Ik weet zijn naam niet zo 1 2 3 maar ik zou hieronder een plaatje van hem posten en dan herkennen jullie hem vast wel. Het antwoord is overigens Emotion 98.3

Soldier0-2.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is een wel heel simpele vraag en was door de noobs ook heel simpel op te zoeken op WikiGTA. Verder op de vorige vraag, ik geloof dat je niet door Jerry Martinez uit het leger wordt gezet maar door iemand anders. Ik weet zijn naam niet zo 1 2 3 maar ik zou hieronder een plaatje van hem posten en dan herkennen jullie hem vast wel. Het antwoord is overigens Emotion 98.3

Soldier0-2.jpg

Je kan bijna alles opzoeken op Wikigta, en ik zag jouw een keer bij een vraag posten ''gelieve niet op Wikigta te kijken''. Ik wil hiermee zeggen dat je erg veel op Wikigta kan opzoeken, of de vraag nou moeilijk of makkelijk is. Het antwoord is goed, dus de volgende vraag is voor jouw :)

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is een wel heel simpele vraag en was door de noobs ook heel simpel op te zoeken op WikiGTA. Verder op de vorige vraag, ik geloof dat je niet door Jerry Martinez uit het leger wordt gezet maar door iemand anders. Ik weet zijn naam niet zo 1 2 3 maar ik zou hieronder een plaatje van hem posten en dan herkennen jullie hem vast wel. Het antwoord is overigens Emotion 98.3

Soldier0-2.jpg

Je kan bijna alles opzoeken op Wikigta, en ik zag jouw een keer bij een vraag posten ''gelieve niet op Wikigta te kijken''. Ik wil hiermee zeggen dat je erg veel op Wikigta kan opzoeken, of de vraag nou moeilijk of makkelijk is. Het antwoord is goed, dus de volgende vraag is voor jouw :)

Mooi, maar een Quiz blijft leuker als je alleen antwoord geeft als je het echt weet en niet opzoekt. Tijdens een proefwerk op school mag je ook niet in je boek kijken. Ik weet nog steeds niet hoe de persoon op het plaatje hierboven heet dus de vraag luidt hoe deze persoon heet. Ik zet het plaatje hieronder ook nog een keer neer, veel succes bij het beantwoorden en deze informatie is niet op wikiGTA te vinden.

Soldier0-2.jpg

Edit: De rechtse persoon dus :klap:

Bewerkt: door Advancegta
Link to comment
Delen op andere websites

Heel simpel hoor. Dit antwoord valt zo bij de multiplayer-optie van GTA Vice City Stories te vinden. :puh:

Op pagina 10 van dit topic heb ik een vraag geplaatst (zie =>hier<=), die luidt zo: "In de intro, wanneer Vic Vance uit de Barracks OL stapt, zie je een man met een hoedje lopen. Hoe heet deze man?"

Het goede antwoord is 'Sgt. Peppah', oftewel 'Sergeant Peppah'. Mooie naam hè? :)

Link to comment
Delen op andere websites

Heel simpel hoor. Dit antwoord valt zo bij de multiplayer-optie van GTA Vice City Stories te vinden. :puh:

Op pagina 10 van dit topic heb ik een vraag geplaatst (zie =>hier<=), die luidt zo: "In de intro, wanneer Vic Vance uit de Barracks OL stapt, zie je een man met een hoedje lopen. Hoe heet deze man?"

Het goede antwoord is 'Sgt. Peppah', oftewel 'Sergeant Peppah'. Mooie naam hè? :)

Nee, dit antwoord is helemaal goed, volgende vraag is dus voor Pietje II. Ik was me er niet van bewust dat deze vraag al eerder is gesteld al dan doro iemand anders want indien ik hiervan wel van op de hoogte was had ik uiteraard een andere vraag verzonnen. In ieder geval Pietje II veel succes bij het bedenkenen van de volgende vraag.

Link to comment
Delen op andere websites

Poeh... een nieuwe vraag bedenken. Daar vraag je me zowat.

Waar is easter egg #1 te vinden?

Succes zal ik maar zeggen! :)

Edit @ Zomer van den Vis hieronder: Jup, die is goed. Volgende vraag voor u! :Y

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb even een kaart voor je gemaakt van den II en ter beschrijving. Je kunt het vinden op het Trailer Park. Maar goed dat kun je ook wel zien op de kaart, kom maar op met de volgende vraag van den II. :)

post-5021-1171638785.png

:)

Edit: Volgende vraag maar dan: Waar kan Alberto Robina niet tegen?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...