Jump to content

VCS Quiz


Rinaldootje

Recommended Posts

  • Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Rinaldootje

    108

  • Basssss

    89

  • Nissan

    85

  • vice infernusX

    52

Top Posters In This Topic

Posted Images

Dat is inderdaad het correcte antwoord ;).

Het is wel ' Light my pyre ' maar dat maakt niks uit natuurlijk :) !

Mooi, dat betekent dat de volgende vraag voor mij is. Het duurde wat langer aangezien het mij even ontschoten was maar gelukkig heeft GTA-Freak2 mij via een Persoonlijk Bericht eraan herinnerd.

De volgende vraag luid: in welke missie sterft 'Louise' en waar sterft ze?

Ik wens jullie ontzettend veel succes met het beantwoorden van deze vraag. :klap:

Link to comment
Delen op andere websites

in de missie light my pyre en in het huis van de mendez familie

Dit antwoord is helemaal goed wat betekend dat jij de volgende vraag mag stellen. Veel succes met het bedenken ervan.

In de missie 'Light My Pyre' en in de leeskamer waar de Mendez Brothers je in hun missie's ontvangen.

Dit antwoord is inderdaad iets uitgebreider maar ik vind dat 'Sabotage' ook prima antwoord heeft gegeven en bovendien 5 dagen eerder. Het topic was me simpelweg ontschoten en dat is de reden waardoor zijn antwoord nog niet goedgekeurd was. Nu is dat wel gedaan en kan 'Sabotage' een nieuwe vraag aan jullie stellen.

Link to comment
Delen op andere websites

Wie is familiy van phil cassidy?

Louise Cassidy-Williams is het antwoord, zij is namelijk familie van Phil Cassidy, ik geloof haar zus maar dat weet ik niet zeker. Bevestiging hierop krijg je in de missie Over The Top waar Louise net is overleden en Phil zit te vertellen dat ze een 'great Soldier' was, met verbetering 'Eh, i mean Sister' waar je dus uit op kan maken dat het zijn zus is. Mary-Jo Cassidy is de zus van Louise, dus ook familie van Phil Cassidy.

Haar meisjesnaam is Cassidy. Ze behoort dus tot de familie van Phil Cassidy
Bewerkt: door Advancegta
Link to comment
Delen op andere websites

correct volgende is voor jou

Mooi, laat ik deze vraag dan maar meteen afhandelen in plaats van nog een tijd wachten en het ondertussen mischien weer vergeten waardoor het geheel nog langer duurt.

De volgende vraag luidt: Er is één missie waarin je in de King Knuts kan. Ik zou graag willen weten in welke (hoofd)missie dit gebeurt en wat voor speciale gebeurtenis er plaatsvindt. Veel succes bij het beantwoorden van deze vraag.

Link to comment
Delen op andere websites

In The Audition, de king knuts wordt overvallen en de politie staat je op te wachten buiten. :)

Dit was inderdaad het antwoord waar ik op doelde, kortom, het is helemaal goed! Dat betekent dat de volgende vraag voor 'Die-hard' is. Het leek mij overigens wel leuk om wat screens van deze missie voor de duiddelijkheid te maken, deze zal ik dan ook hieronder zetten. Heel veel plezier met het bedenken van de volgende vraag, 'Die-hard'.

screen1hn2.th.png screen3yu0.th.png screen4mm0.th.png

screen8is6.th.png screen5df2.th.png screen10mi2.th.png

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry, ik kan echt geen moeilijke vraag bedenken:

Welke motorbike kan je kogelvrij krijgen en hoe?

Dit is de 'Biker Angel' die bij de Empire Buildings van de Bikers te vinden zijn. Deze zijn pas kogelvrij wanneer je de Empire Building optie hebt uitgespeeld! Niet zo moeilijk, maar goed het is een vraag. :Y

Edit: Het klopt wel, anders moet je die vraag niet stellen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Sorry, ik kan echt geen moeilijke vraag bedenken:

Welke motorbike kan je kogelvrij krijgen en hoe?

Dit is de 'Biker Angel' die bij de Empire Buildings van de Bikers te vinden zijn. Deze zijn pas kogelvrij wanneer je de Empire Building optie hebt uitgespeeld! Niet zo moeilijk, maar goed het is een vraag. :Y

Ehh, eigelijk bedoelde ik iets anders. Het is correct, en misschien moet ik het goedrekenen, maar ik wacht op een ander antwoord als je het niet erg vind. :bonk:

---------------------------------------------------------------------

Inderdaad, het klopt en ik was fout. Je hebt juist geantwoord dus jouw beurt! :)

>>> Door SummerBase: Berichten samengevoegd. :)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...