Sabotage Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 (bewerkt) in welke missie word Brian Forbes vermoord?En door wie? Bewerkt: 23 januari 2007 door Sabotage Reageren
Fox Lenny Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 jijzelf vermoord hem in de missie the bum deal Reageren
Sabotage Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 goed volgende is voor jou.. Reageren
Fox Lenny Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 een makkelijke.... welk nummer zingt phill collins in de missie tijdens het concert? Reageren
Fox Lenny Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 goed zo volgende is weer voor jouw Reageren
Sabotage Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 Een strikvraag :Wie is de vader van Lance en Victor Vance? Reageren
PSP-Lover Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 Ze hebben vast wel een vader, maar de naam is nooit bekend gemaakt. Ook de personage zien we nog in geen enkele GTA. Reageren
Sabotage Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 goed volgende is voor jou Reageren
PSP-Lover Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 Ok de volgende vraag: Hoe het gebouw waarin The Clymenus Suite(je derde en grootste savehouse) ligt? Reageren
BigM Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 Ok de volgende vraag: Hoe het gebouw waarin The Clymenus Suite(je derde en grootste savehouse) ligt? Sorry ik snap je vraag niet hoe je derde savehuis ligt zeg je nu dus eigenlijk . Kan je anders omschijven Bij voorbaad dank natuurlijk. Reageren
deagle Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 Volgens mij bedoel je ' Hoe heet het gebouw / hotel waar ' The Clymenus Suite ' ligt ? ' Indien ja , kan ik het correcte antword geven op je vraag , dat is nl. ' Midland '. Reageren
PSP-Lover Geplaatst: 23 januari 2007 Rapport Geplaatst: 23 januari 2007 Oeps, sorry als het een beetje onduidelijk was :$ maar het goede antwoord is inderdaad Midland, dus Nicsan volgende vraag voor jou! Reageren
deagle Geplaatst: 24 januari 2007 Rapport Geplaatst: 24 januari 2007 Hoe noemt de missie waarin ' Lance Vance's ' nederige ' Infernus ' word verwoest ? Reageren
Advancegta Geplaatst: 24 januari 2007 Rapport Geplaatst: 24 januari 2007 (bewerkt) Hoe noemt de missie waarin ' Lance Vance's ' nederige ' Infernus ' word verwoest ? Dit is geloof ik de missie Light my Pire. Hierin wordt de 'nederige Infernus' van Lance verwoest door een 'helper van Mendez'. Hierna zal Lance ze gaan achtervolgen op een motor, zorg ervoor dat Lance niet doodgaat door de auto's te verwoesten. Na een tijdje komt Lance aan bij het Mendez Mansion waar hij naar binnen zal gaan. Jij moet er ook heen gaan. Na het verslaan van de met een Flametrhower bewapende Mendez, ik geloof Armando Mendez maar dat weet ik niet zeker, zal Vic zich begeven naar Lance en Louise waar blijkt dat Louise is gestorven. Dus het antwoord is Light my Pire. Bewerkt: 24 januari 2007 door Advancegta Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.