SamShine Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 Bij een onmogelijke vraag past een onmogelijk antwoord : 28 jaar . Dat klopt! Stelt gij uw vraag maar! Reageren
deagle Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 Bedankt, SamShine ! Welke deal staat er gepland in 1986? En tussen wie? Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 Bedankt, SamShine !Welke deal staat er gepland in 1986? En tussen wie? In 1986 staat er een deal gepland met de Forelli Family uit Liberty City, de gebroeders Vance moeten de Colombiaanse drugs verzorgen, en krijgen er geld voor terug van de Forelli's Reageren
deagle Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 Je antwoord is correct ... Volgende is voor jou . Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 Ok, de vraag is niet zo moeilijk maar kon ook geen moeilijke verzinnen Waar werkt Reni Wassulmaier en wat is zijn werk? Reageren
M4X Geplaatst: 20 februari 2007 Rapport Geplaatst: 20 februari 2007 Reni Wassulmaier is filmregisseur op Prawn Island. Het bedrijf waar het (hij/zij) heet Interglobal Films. Een hele tijd later wordt het DJ bij Flashback FM, in GTA Liberty City Stories, nadat het Vice City heeft verlaten. Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 Helemaal goed Volgende is voor jou Reageren
M4X Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 De volgende vraag: Hoeveel outfits heb je in je klerenkast als je de storyline hebt uitgespeeld, en drie soorten empire buildings hebt? Reageren
aznstryker Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 (bewerkt) De volgende vraag:Hoeveel outfits heb je in je klerenkast als je de storyline hebt uitgespeeld, en drie soorten empire buildings hebt? 13 EDIT@GTA-FREAK2: nee hoor in totaal zijn er 14 outfits maar de laatste is van een zijmissie en de andere zijn van hoofdmissie en van empire buildings Bewerkt: 21 februari 2007 door aznstryker Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 De volgende vraag:Hoeveel outfits heb je in je klerenkast als je de storyline hebt uitgespeeld, en drie soorten empire buildings hebt? Ik heb ze nageteld, als je de storyline hebt uitgespeeld, zonder zijmissies, + 3 empire buildings, kom je uit op 8 outfits! 5 door hoodmissies. 3 door empire building. GTA-Freak2 Reageren
M4X Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 (bewerkt) De volgende vraag: Hoeveel outfits heb je in je klerenkast als je de storyline hebt uitgespeeld, en drie soorten empire buildings hebt? Ik heb ze nageteld, als je de storyline hebt uitgespeeld, zonder zijmissies, + 3 empire buildings, kom je uit op 8 outfits! 5 door hoodmissies. 3 door empire building. GTA-Freak2 Tel ze nog eens goed na, er ontbreekt nog wat @Hieronder: Sorry, ik had er even overheen gelezen Helaas, jij hebt er juist teveel. Voor de duidelijkheid; het gaat om de outfits die je tijdens de storyline haalt, en de outfits die je na het veroveren van 3 empire building types haalt. Bewerkt: 21 februari 2007 door M4X Reageren
aznstryker Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 is mijn antwoord goed??? of fout?? Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 Inderdaad, ik had de 'Winner' outfit vergeten. Met die outfit zijn het er 9! 1, Army Fatigues Beschikbaar tijdens de eerste drie missies, daarna niet meer. Pas weer verkrijgbaar na Over the Top 2, Casuals Verkrijgbaar na de missie Conduct Unbecoming. 3, Trailer Trash Verkrijgbaar na de missie D.I.V.O.R.C.E. 4,Cuban Style Verkrijgbaar na de missie Havana Good Time. 5, Pastel Suit Verkrijgbaar na de missie Brawn of the Dead. 6, Winner Verkrijgbaar na de laatste verhaallijnmissie: Last Stand 7, Empire Building 8, Empire Building 9, Empire Building GTA-Freak2 Reageren
M4X Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 Inderdaad, ik had de 'Winner' outfit vergeten. Met die outfit zijn het er 9!1, Army Fatigues Beschikbaar tijdens de eerste drie missies, daarna niet meer. Pas weer verkrijgbaar na Over the Top 2, Casuals Verkrijgbaar na de missie Conduct Unbecoming. 3, Trailer Trash Verkrijgbaar na de missie D.I.V.O.R.C.E. 4,Cuban Style Verkrijgbaar na de missie Havana Good Time. 5, Pastel Suit Verkrijgbaar na de missie Brawn of the Dead. 6, Winner Verkrijgbaar na de laatste verhaallijnmissie: Last Stand 7, Empire Building 8, Empire Building 9, Empire Building GTA-Freak2 Nu is hij helemaal correct. De winner outfit krijg je na de laatste missie, en deze telde ook nog mee. De volgende vraag is voor jouw GTA-Freak2 Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 21 februari 2007 Rapport Geplaatst: 21 februari 2007 Ok ik zal proberen een zo moeilijk mogelijke vraag te stellen (wat ik eigenlijk niet kan ). Je hebt waarschijnlijk wel een gehoord in een missiefilmpje van Lance T Vance. Waar staat de T voor? GTA-Freak2 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.