Jump to content

VCS Quiz

Recommended Posts

• Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Rinaldootje

108

• Basssss

89

• Nissan

85

• vice infernusX

52

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:
Een gokje :engel: Ik gok op de truck in de missie Truck Stop.

Ik bedoel een voertuig waar je van kunt profiteren, deze kun je niet krijgen en reken ik dus fout..

Ik ga voor de missie 'Accidents Will Happen', gegeven door 'Reni Wassulmaier' ;) .

Naar mijn weten zijn de tegenmoet komende Infernus'en erg slap en is de Infernus waarin je rijd niet sterker dan normaal..

Hint: Blauw..

Geplaatst:

Ik denk dat ik het weet, de missie Havana Good Time van Umberto Robina. Hierin moet je op het laatste deel van de missie met een Pony rijden en die is volgens mij blauw.

Geplaatst:

In de missie 'The Exchange' (gegeven door Ricardo Diaz) moet je in een Flatbed rijden die zonder pardon alle voertuigen aan de kant duwt zonder er zelf van uit balans te raken. :)

Geplaatst:
In de missie 'The Exchange' (gegeven door Ricardo Diaz) moet je in een Flatbed rijden die zonder pardon alle voertuigen aan de kant duwt zonder er zelf van uit balans te raken. :)

Hoe dom van me, ik heb je zelf nog vertelt. :7

Naja, dom van mij geluk voor jouw. You're next!

Geplaatst:
Hoe dom van me, ik heb je zelf nog vertelt. :7

Naja, dom van mij geluk voor jouw. You're next!

Doh, dat kan je verwachten hè. :puh:

Hoe heet de band waar een beroemde popster die in GTA Vice City Stories voorkomt vandaan komt en een liedje heeft op Flash FM?

Geplaatst:
Phil collins? En het liedje op flash fm is; she's an easy lover. :cya:

Nou ja, Phil Collins komt in ieder geval van de band waar ik op doel vandaan. Maar dat is niet het antwoord wat ik zoek; lees de vraag eens goed door. "Hoe heet =>de band<= waar een beroemde popster die in GTA Vice City Stories voorkomt vandaan komt en een liedje heeft op Flash FM?" Makkelijker gezegd dus: "Hoe heet de band waar Phil Collins vandaan komt?"

Geplaatst:
Ow oke de band waar hij vandaan komt. Was dat niet Genesis?

Inderdaad, ik heb het je ook heel moeilijk gemaakt hè? :7

In ieder geval mag u de volgende vraag stellen. ^_^

Geplaatst:
Ow oke de band waar hij vandaan komt. Was dat niet Genesis?

Inderdaad, ik heb het je ook heel moeilijk gemaakt hè? :7

In ieder geval mag u de volgende vraag stellen. ^_^

Ja het was erg moeilijk :puh:.

Hier is de volgende vraag:

Welke artiest of band heeft net als phil collins ook 2 liedjes op de radio? Noem ook de radiozenders erbij + de nummers!

Geplaatst:

Ik heb het antwoord denk ik, Mongo Santamaria heeft 2 liedjes op Radio Espantoso:

1, Mama Papa Tu -- Mongo Santamaria

2, Me And You Baby -- Mongo Santamaria .

Het kan zijn dat er nog zanger(essen) zijn die ook 2 liedjes hebben, maar dat heb je niet gevraagd!

Hopelijk is het antwoord juist!

GTA-Freak2

Geplaatst:

@ GTA-Freak2: ik vrees dat je in de war bent met Vice City (dus zonder stories). Want die artiest heeft volgens mij geen functie in VCS.....

Volgens mij hebben om precies te zijn 3 artiesten/groepen 2 platen in VCS: Phil Collins, Pat Benatar en Art Of Noise. Phil Collins wist je al, maar We Belong (Emotion 98.3) en Love is a Battlefield (Flash FM) zijn de 2 nummers van Pat Benatar en Moments in Love (Emotion 98.3) en Beat Box (Fresh 105 FM) de hits van Art Of Noise.

Geplaatst: (bewerkt)
@ GTA-Freak2: ik vrees dat je in de war bent met Vice City (dus zonder stories). Want die artiest heeft volgens mij geen functie in VCS.....

Volgens mij hebben om precies te zijn 3 artiesten/groepen 2 platen in VCS: Phil Collins, Pat Benatar en Art Of Noise. Phil Collins wist je al, maar We Belong (Emotion 98.3) en Love is a Battlefield (Flash FM) zijn de 2 nummers van Pat Benatar en Moments in Love (Emotion 98.3) en Beat Box (Fresh 105 FM) de hits van Art Of Noise.

Philip Bailey zou je ook als antwoord kunnen rekenen, aangezien hij de lead singer van Earth, Wind, & Fire is welke het nummer 'Fantasy' op Vice City For Lovers hebben, en Philip Bailey samen met Phil Collins het nummer 'Easy Lover' heeft op Flash FM. Maar goed, dit is gewoon een toevoeging op het bericht van GTA-Sheep dus negeer deze maar hoor. ^^

Bewerkt: door Pietje II
Geplaatst: (bewerkt)
Ik heb het antwoord denk ik, Mongo Santamaria heeft 2 liedjes op Radio Espantoso:

1, Mama Papa Tu -- Mongo Santamaria

2, Me And You Baby -- Mongo Santamaria .

Het kan zijn dat er nog zanger(essen) zijn die ook 2 liedjes hebben, maar dat heb je niet gevraagd!

Hopelijk is het antwoord juist!

GTA-Freak2

Het antwoord is helaas fout. Want mongo Santamaria zit inderdaad in Gta Vice City(niet de story versie). ;)

Het antwoord is helemaal goed! En je hebt er zelfs nog 1 opgenoemd :klap:. Dus de volgende vraag mag jij stellen :D.

Bewerkt: door spoeky

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...