GTA-Sheep Geplaatst: 1 maart 2007 Rapport Geplaatst: 1 maart 2007 Toevallig wist ik het antwoord Spoeky omdat ik een beetje van de leeftijd ben dat die muziek een hit was :$ (al moest ik de bijbehorende radiostations even opzoeken op WikiGTA). Maar, ik heb helaas VCS niet en zou dan ook geen vraag weten. Daarom laat ik die eer over aan degene die ongetwijfeld óók het juiste antwoord zou hebben geweten: Pietje II Reageren
Pietje II Geplaatst: 1 maart 2007 Rapport Geplaatst: 1 maart 2007 (bewerkt) Goed, namens GTA-Sheep dus (): Voor welke filosoof heeft Armando Mendez de voorkeur? Niet zo heel moeilijk, maar ja. Edit @ SummerBase hieronder: Jep, die is goed. Maar dat was te verwachten hè. ^^ Bewerkt: 1 maart 2007 door Pietje II Reageren
SummerBase Geplaatst: 1 maart 2007 Rapport Geplaatst: 1 maart 2007 (bewerkt) Wie zal het zeggen, ik dan maar? Aristoteles. Edit: Simpele vraag: Welke overheids gebouwen staan in Downtown, geef ook hun namen (indien aanwezig). Bewerkt: 1 maart 2007 door SummerBase Reageren
incH_ Geplaatst: 1 maart 2007 Rapport Geplaatst: 1 maart 2007 (bewerkt) policestation, hospital, en die brandweerkazerne tochh? de namen: Schuman Healthcare Center Fire Department alleen die policestation weet ik niet :$ Bewerkt: 1 maart 2007 door incH_ Reageren
SummerBase Geplaatst: 1 maart 2007 Rapport Geplaatst: 1 maart 2007 policestation, hospital, en die brandweerkazerne tochh?de namen: Schuman Healthcare Center Fire Department alleen die policestation weet ik niet :$ Dit keur ik goed, de volgende vraag is voor jouw. Reageren
incH_ Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 okee volgende: wel een makkelijke maja:P Waarom ontvoeren de Mendez Brothers Louise en vermoorden haar ook?? Reageren
BigM Geplaatst: 2 maart 2007 Rapport Geplaatst: 2 maart 2007 Ik heb al lang niet meer gespeelt. Ehm. Omdat je hun bedrogen/veraden had. Reageren
incH_ Geplaatst: 3 maart 2007 Rapport Geplaatst: 3 maart 2007 Ik heb al lang niet meer gespeelt. Ehm. Omdat je hun bedrogen/veraden had. volgende voor jou;) Reageren
BigM Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 (bewerkt) Helaas kon ik geen moeilijke vinden : Welk Muziekje in Vice city stories is gecomponeerd door Stuart Hart, Steven Stern en Thomas Hirschmann? Bewerkt: 4 maart 2007 door BigM Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 Dat is het openingsmuziek Vice Squad! Reageren
BigM Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 Respect +. Next question is 4 you (ofzo iets). Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 4 maart 2007 Rapport Geplaatst: 4 maart 2007 Ok! In een missiefilmpje is Lance aan het telefoneren en dan zegt hij dit: Hey M2 M for ..., waarvor staat die M? GTA-Freak2 Reageren
Woetsha Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 Ok!In een missiefilmpje is Lance aan het telefoneren en dan zegt hij dit: Hey M2 M for ..., waarvor staat die M? GTA-Freak2 man 2 man ,misschien??? Reageren
Deetje1607 Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 Martinez? Is maar een gokje hoor. Reageren
GTA-Freak2 Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 man 2 man ,misschien??? Nee dit is helemaal fout! Ik zal een tip geven, die M staat voor een scheldwoord... Martinez? Is maar een gokje hoor. Nee, het is geen naam! Als je de 100% al hebt, zou ik jullie aanraden voor alle missiefilmpjes van de Lance opdrachten nog eens te bekijken, dan vind je het anwoord. GTA-Freak2 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.