SWYV Geplaatst: 5 april 2007 Rapport Geplaatst: 5 april 2007 de R* in sterren in de lucht (goed te zien in de nachts!) Reageren
spoeky Geplaatst: 5 april 2007 Rapport Geplaatst: 5 april 2007 de R* in sterren in de lucht (goed te zien in de nachts!) Die easter egg komt in alle gta's voor. Ik bedoel easter eggs in VCS die voor een deel ook in Liberty City voorkomen(LCS en gta 3). Die bedoel ik niet. Dus reken ik die fout. Reageren
IV trailer Geplaatst: 5 april 2007 Rapport Geplaatst: 5 april 2007 (bewerkt) die vaag getekende smilys of de beveiligingsfirma gruppe seks (niet goed gespeld denk ik) vraagje bedoel je met voor een deel, ook of echt alleen voor een deel Bewerkt: 5 april 2007 door IV trailer Reageren
spoeky Geplaatst: 5 april 2007 Rapport Geplaatst: 5 april 2007 die vaag getekende smilys of de beveiligingsfirma gruppe seks (niet goed gespeld denk ik)vraagje bedoel je met voor een deel, ook of echt alleen voor een deel Ik reken jou antwoord goed! Die getekende smileys zie je alleen in Liberty city. Niet in San andreas etc. In VCS zie je ze met nummers en in Liberty City met tekst. Jij mag de volgende vraag stellen Reageren
IV trailer Geplaatst: 6 april 2007 Rapport Geplaatst: 6 april 2007 (bewerkt) ik had dit keer niet echt een brandende vraag wat ik maar al te graag wilde stellen, maar na lang denken toch nog een best trickyje versonnen . welke branche naam van uitsluitend vice city stories, komt in de trailer voor van gta IV. djeezus na vier dagen nog maar 1! reactie(zie onderstaande en nog fout ook). hij is dus echt tricky nouw ja hier dan maar een hint waardoor die denk ik wel erg makkellijk word: televisie nog een tip bij het zoeken draai de IV trailer met onderbrekingen het antwoord is maar 1sec in beeld in een erg gevulde omgeving. als ie nouw niet geraaden word... Bewerkt: 9 april 2007 door IV trailer Reageren
LXZ-76 Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 (bewerkt) ik had dit keer niet echt een brandende vraag wat ik maar al te graag wilde stellen, maar na lang denken toch nog een best trickyje versonnen . welke branche naam van uitsluitend vice city stories en mischien ook nog vice city. komt in de trailer voor van gta IV. p.s. ik had ook een tricky one nodig want ik ben het weekend weg dus kan pas maandag weer reageren Volgens mij is dat loggerbeer. Edit: Metv??? --------------------------------------------------------------------------------- ik had dit keer niet echt een brandende vraag wat ik maar al te graag wilde stellen, maar na lang denken toch nog een best trickyje versonnen . welke branche naam van uitsluitend vice city stories en mischien ook nog vice city. komt in de trailer voor van gta IV. p.s. ik had ook een tricky one nodig want ik ben het weekend weg dus kan pas maandag weer reageren Volgens mij is dat logger beer. Edit: Is het dan Metv??? summerbase??? kun je deze ff samen voegen heb perongeluk op reageer ipv bewerk gedrukt en kom er nu pas achter >>> Door SummerBase: Komt voor mekaar starwars cat. Samengevoegd.. <<< Bewerkt: 10 april 2007 door SummerBase Reageren
IV trailer Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 (bewerkt) ja het antwoord is goed nu is starwars cat aan de beurt (eindelijk ) (komt er nog wel iemand anders op dit forum) (had ik liever als gewoon plaatje gehad) Bewerkt: 10 april 2007 door IV trailer Reageren
LXZ-76 Geplaatst: 10 april 2007 Rapport Geplaatst: 10 april 2007 (bewerkt) ok. !Waarschuwing deze vraag is uitermate tricky! The Time Ranger is een show op VCPR over een superheld die door de tijd heen reist naar de Middeleeuwen. Nu is mijn vraag uit welke jaartal komt The timeranger nu werkelijk. Als je goed naar de show luistert kom je achter het antwoord. Is deze vraag nou echt zo moeilijk....???? ok mss een hint. VCPR heeft de show herhaald omdat hij ongeveer 40 jaar eerder van de zender is gehaald. (gek he!) Sterkte. Edit: jammer maar dat antwoord is niet goed sry WILL-I-AM. Bewerkt: 11 april 2007 door starwars cat Reageren
WILL-I-AM Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 ok. !Waarschuwing deze vraag is uitermate tricky! The Time Ranger is een show op VCPR over een superheld die door de tijd heen reist naar de Middeleeuwen. Nu is mijn vraag uit welke jaartal komt The timeranger nu werkelijk. als je goed naar de show luistert kom je achter het antwoord. Is deze vraag nou echt zo moeilijk....???? ok mss een hint. VCPR heeft de show herhaald omdat hij ongeveer 40 jaar eerder van de zender is gehaald. (gek he!) Sterkte. gokje 1944 Reageren
LXZ-76 Geplaatst: 11 april 2007 Rapport Geplaatst: 11 april 2007 1938.Dacht ik toch! DIT IS HELEMAAL GOED :dans: :dans: :dans: :dans: applaus voor hanneswasco de volgende vraag is voor jou Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 13 april 2007 Rapport Geplaatst: 13 april 2007 Oke, omdat ik geen inspiratie heb laat ik een paar tips van een missie geven, en jullie moeten raden welke missie het is. Ja, ik heb het gestolen van WikiGTA. - Zorg voor een volle body armor en health. - Neem een sterk wapen mee, bijvoorbeeld de Shotgun. Tevens is een Uzi geen overbodige luxe. - Rijd rustig en zorg vooral niet dat je stil staat, want anders schieten de bewakers de vrachtwagen kapot. - Ontwijk de rakketen van de Hunter, anders zal je 'damage'-meter stijgen waarna de drugs verloren gaat. Reageren
IV trailer Geplaatst: 13 april 2007 Rapport Geplaatst: 13 april 2007 (bewerkt) Oke, omdat ik geen inspiratie heb laat ik een paar tips van een missie geven, en jullie moeten raden welke missie het is. Ja, ik heb het gestolen van WikiGTA.- Zorg voor een volle body armor en health. - Neem een sterk wapen mee, bijvoorbeeld de Shotgun. Tevens is een Uzi geen overbodige luxe. - Rijd rustig en zorg vooral niet dat je stil staat, want anders schieten de bewakers de vrachtwagen kapot. - Ontwijk de rakketen van de Hunter, anders zal je 'damage'-meter stijgen waarna de drugs verloren gaat. from zero to hero! herkende het meteen toen ik las ontwijk de rakketten van de hunter Bewerkt: 14 april 2007 door SummerBase Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 14 april 2007 Rapport Geplaatst: 14 april 2007 Oke, omdat ik geen inspiratie heb laat ik een paar tips van een missie geven, en jullie moeten raden welke missie het is. Ja, ik heb het gestolen van WikiGTA.- Zorg voor een volle body armor en health. - Neem een sterk wapen mee, bijvoorbeeld de Shotgun. Tevens is een Uzi geen overbodige luxe. - Rijd rustig en zorg vooral niet dat je stil staat, want anders schieten de bewakers de vrachtwagen kapot. - Ontwijk de rakketen van de Hunter, anders zal je 'damage'-meter stijgen waarna de drugs verloren gaat. from zero to hero! herkende het meteen toen ik las ontwijk de rakketten van de hunter En dat is helemaal juist! Next for you IV trailer! Reageren
IV trailer Geplaatst: 15 april 2007 Rapport Geplaatst: 15 april 2007 deze vraag is van niveau: redelijk tricky welk niet al te normaal voertuig komt uitsluitend voor in gta san Andreas en in gta Vice City Stories? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.