Jump to content

VCS Quiz


Rinaldootje

Recommended Posts

Voor wie moet je in Vcs missies doen, terwijl je deze zelfde persoon moet vermoorden in Vice City !

:dans::dans:

Als het antwoord goed is, stuur ik je een pm want anders heb vandaag meer dan 3 post in dit topic.

Profile heeft het antwoord goed

Hij mag de volgende weer stellen.

Bewerkt: door Only GrandTheftAuto
Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Rinaldootje

    108

  • Basssss

    89

  • Nissan

    85

  • vice infernusX

    52

Top Posters In This Topic

Posted Images

Met toestemming van profile via MSN mag ik de volgende vraag hier stellen :D!

Ik ga een beschrijving geven van een hoofdmissie (niet van WikiGTA) en jullie moeten raden welk het is:

Eerst ga je met het voertuig naar Downtown op de plek die aangeduid staat. Als je daar bent moet je met een sniper alle mannen van ******** doodschieten, daarna moet je terug rijden naar van waar je komt.

En ook nog wie is ********? Het aantal sterretjes staat voor het aantal letters.

Edit @ hieronder: Juist, maar wie is ********? :puh:

Double Edit @ hieronder: Ja juist, maar eigenlijk is het wel Gonzales. Maar ja, volgende vraag voor jou!

Bewerkt: door hanneswasco
Link to comment
Delen op andere websites

Met toestemming van profile via MSN mag ik de volgende vraag hier stellen :D!

Ik ga een beschrijving geven van een hoofdmissie (niet van WikiGTA) en jullie moeten raden welk het is:

Eerst ga je met het voertuig naar Downtown op de plek die aangeduid staat. Als je daar bent moet je met een sniper alle mannen van ******** doodschieten, daarna moet je terug rijden naar van waar je komt.

En ook nog wie is ********? Het aantal sterretjes staat voor het aantal letters.

Simpel.

The exchange van diaz

achter de sterretjes moet staan Gonzalez

Bewerkt: door PIERRO P
Link to comment
Delen op andere websites

Een Flatbed,een Maverick en gang ranchers(van de vijand)

De maverick is fout. de andere 2 zijn goed. Maar dit is nog niet eens de helft

mischien zou je als hint even kunnen zeggen waar die missie over gaat ik onthoud al die namen niet je hoeft over de antwoorden geen tips te geven

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet terwijl je in een ******* zit met een M249 Gang ranchers vernietigen om Gonzalez zijn Flatbed te beschermen.

Als hij bij het vliegveld aankomt wordt het vliegveld geblokeerd door zijn mannen en 2 busjes. Deze moet je dan ook tegen de sharks beschermen. Na een tijdje krijg je te horen dat de sharks het vliegveld op zijn gekomen.

Nu moet je Gonzales zijn jet verdedigen.

Als de jet opstijgt heb je de missie gehaalt.

De Gang rancher en de Flatbed zijn er al. de jet reken ik niet mee.

Er zijn nog 4 voertuigen over.

Link to comment
Delen op andere websites

dank vd uitleg die heli waar je inzit das een armaddillo hoewel ik niet weet of je ook echt daarin vliegt of het gewoon alleen een deuropening is probeer het maar is te bewijzen dat de heli die je op et begin ziet aan komt vliegen dat je daar ook echt ingezet word. die busjes waren dacht ik rumpo's en verder waren er dacht ik nog een paar sentinel's. leuk dat je elkaar aanvult zodat de laatste het goed heeft ^_^

Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

De armadillo is goed de rest niet.

nog 3 voertuigen.

Hint: het moeilijkste voertuig staat in het vervoer en transport gedeelte op WikiGTA.

Meer zeg ik niet.

Bewerkt: door PIERRO P
Link to comment
Delen op andere websites

dan is het moeilijkste voertuig waarschijnlijk de Baggage Handler maar kan me hem niet herrinnerren

(over zes berichten staat hier het 500e bericht das een jubeleum!!! :D hopen dat ik het ben haha

Bewerkt: door IV trailer
Link to comment
Delen op andere websites

Nee das ook fout.

Ik geef nog 1 kans op een antwoord.

Dit schiet namelijk niet op.

Dan geef ik diegene met het beste antwoord de volgende vraag.

nog 5 :D

Bewerkt: door PIERRO P
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...