IV trailer Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 deze vraag is van niveau: gemmiddeld wat heeft Phil Cassidy in gta vice city stories nog wel en later niet meer? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 (bewerkt) deze vraag is van niveau: gemmiddeldwat heeft Phil Cassidy in gta vice city stories nog wel en later niet meer? zijn linkerarm Bewerkt: 8 mei 2007 door ghost_rider Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 Of zijn rechterarm, dat scheelt per GTA. Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 8 mei 2007 Rapport Geplaatst: 8 mei 2007 Of zijn rechterarm, dat scheelt per GTA. De eerste keer dat we hem zagen in GTA was in GTAIII en daar mist hij zijn linkerarm. Rockstar had dus origineel zijn linkerarm eraf gehaald. Reageren
IV trailer Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 (bewerkt) ghost_rider heeft het goed hij mag de volgende vraag stellen, bij het antwoord let ik niet op links en rechts want dat verschilt wel eens (beetje dom eigenlijk ). het klopt wat lance vance zei maar ik bedoelde eigenlijk gronologisch gezien gtaIII is in 2001 en gta vcs in 1984. ik kan ook helemaal niet in een later spel bedoelen want vcs is het meest resentelijk nu. hij heeft zijn arm verloren bij het demonstreren van een bom (onhandig ) Bewerkt: 9 mei 2007 door IV trailer Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 9 mei 2007 Rapport Geplaatst: 9 mei 2007 omdat ik dalijk een paar daagjes weg ga en geen vraag snel kan verzinnen geef ik de vraag aan Jow tommy verceti Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 10 mei 2007 Rapport Geplaatst: 10 mei 2007 (bewerkt) omdat ik dalijk een paar daagjes weg ga en geen vraag snel kan verzinnen geef ik de vraag aan Jow tommy verceti Ok bedankt voor de vraag maar ik heb helemaal geen Vice city stories (wel gewoon Vice city maar ik heb alleen een pc dus...), ik deed gewoon voor de lol mee . Maar ik zal maar een hele makkelijke vraag stellen: Hoeveel hoofdmissies zijn er in GTA: Vice City stories? Bewerkt: 10 mei 2007 door Jow Tommy Verceti Reageren
Jow Tommy Verceti Geplaatst: 10 mei 2007 Rapport Geplaatst: 10 mei 2007 59 ?? Jep goed. Volgende vraag voor jou profile. Reageren
IV trailer Geplaatst: 11 mei 2007 Rapport Geplaatst: 11 mei 2007 ja makkellijk om op te zoeken niet om te weten haha maar ik begrijp het wel waarom want je hebt het spel niet Reageren
profile Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 Hier is mijn vraag dan . wat zie je in vcs soms wat er eigenlijk niet is ? Deze vraag is niet zo moeilijk hoor. Je moet enkel goed kunnen denken Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 Boten.. die ver in de zee varen maar ze zijn er eigelijk niet. Reageren
profile Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 Nee. Die bedoel ik niet. Tips: Het is op het mainland Reageren
profile Geplaatst: 12 mei 2007 Rapport Geplaatst: 12 mei 2007 Ja inderdaad. De volgende vraag is voor jouw. p.s. : het is eigenlijk Ghost tower Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.