Blink Geplaatst: 18 mei 2007 Rapport Geplaatst: 18 mei 2007 (bewerkt) Wat een moeilijke vraag zeg is dit. Het was wel even zoeken naar de antwoorden en nog kom ik er eèn tekort maar waarschijnlijk kom ik toch met het dichstbijzijnde antwoordt. Deze voertuigen zie ik in de missie voorbij komen: • Flatbed • Gang Ranchers • Armadillo • Forklift • Benson • ? SeaSparrow Edit: Het zesde en laatste voertuig wat jij bedoeld zou de Sea Spearow kunnen zijn die je op het eind van de missie kan pakken als je klaar bent. Het ? kan ik niet vinden. Zelfs na het kijken van een aantal filmpjes op Youtube en Google Video kan ik niet uitpluizen welk voertuig er nog aan dit lijstje zou moeten worden toegevoegd. PIERRO P, zou je kunnen vertellen wat het zesde en laatste voertuig moet zijn? Blink Bewerkt: 18 mei 2007 door Blink Reageren
PIERRO P Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 Wat een moeilijke vraag zeg is dit. Het was wel even zoeken naar de antwoorden en nog kom ik er eèn tekort maar waarschijnlijk kom ik toch met het dichstbijzijnde antwoordt.Deze voertuigen zie ik in de missie voorbij komen: • Flatbed • Gang Ranchers • Armadillo • Forklift • Benson • ? SeaSparrow Edit: Het zesde en laatste voertuig wat jij bedoeld zou de Sea Spearow kunnen zijn die je op het eind van de missie kan pakken als je klaar bent. Het ? kan ik niet vinden. Zelfs na het kijken van een aantal filmpjes op Youtube en Google Video kan ik niet uitpluizen welk voertuig er nog aan dit lijstje zou moeten worden toegevoegd. PIERRO P, zou je kunnen vertellen wat het zesde en laatste voertuig moet zijn? Blink Sorry voor de late reactie ik was weg in het weekend. Het laatste voertuig is een Mule. Deze wordt in een wegblokkade gebruikt. Het voledige antwoord: Flatbed: Hier rijd Gonzales in Armadillo: Hier zit je zelf in om Gonzales te verdedigen. Gang Rancher: Hier achtervolgen de Sharks je mee. Mule: Word gebruikt in een wegblokkade. Geeft een gigantische explosie als hij vernietigt word Benson: Word gebruikt om het vliegveld te blokkeren. Forklift: Zie je in de scene dat Gonzales naar zijn vliegtuig rijd. Blink mag de volgende vraag stellen. EINDELIJK Reageren
Blink Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 Yes, de volgende vraag is voor mij De eerste keer voor mij om een vraag te stellen dus ik moet nog even inkomen, een makkelijke voor de GTA kenner. In welke missies zie je Phil Collins langskomen? Lijkt me niet al te moeilijk Reageren
Dastard Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 Yes, de volgende vraag is voor mij De eerste keer voor mij om een vraag te stellen dus ik moet nog even inkomen, een makkelijke voor de GTA kenner. In welke missies zie je Phil Collins langskomen? Lijkt me niet al te moeilijk Kill Phil,Kill Phil 2,In The Air Tonight Reageren
Blink Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 Dat is natuurlijk helemaal goed Je bent de volgende Dastard Reageren
Dastard Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 Een makelijke: In Welke Missie Moet Je Een Kluis OpenBlazen? Reageren
Dastard Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 Domo Arigato Domestoboto? Da's Juist!Ti's aan jouw hanneswaco Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 (bewerkt) Hoeveel Health-pickups zijn er in totaal in GTA Vice City Stories? Edit @ Steel Dogg: Waar heb jij leren tellen? fout. Edit @ ghost_rider: Juist! Bewerkt: 20 mei 2007 door hanneswasco Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 Hoeveel Health-pickups zijn er in totaal in GTA Vice City Stories? Dat zijn er 32 Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 20 mei 2007 Rapport Geplaatst: 20 mei 2007 Hoeveel Health-pickups zijn er in totaal in GTA Vice City Stories?Edit @ Steel Dogg: Waar heb jij leren tellen? fout. 33 misschien?? Reageren
IV trailer Geplaatst: 26 mei 2007 Rapport Geplaatst: 26 mei 2007 ik weet niet hoor maar heb je wel gezien dat je antwoord goed is. want ik dacht zo jij kijkt alleen maar naar de nieuwste berichten Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 sorry mensen dat het zo lang duurde, had niet naar de edit van hannewasco gekeken :$ hier de vraag: van wie spreekt Dorian Missick de stem in? Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 27 mei 2007 Rapport Geplaatst: 27 mei 2007 Victor Vance ? yep! volgende voor jou Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.