BigM Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2006 Ja sorry is goed :$ niet boos zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2006 Zoals ik zie ben ik weer aan de beurt nou daar komt die dan: 'Welk voertuig kan over de normale wegen rijden en tegelijk in het water varen?' Graag duidelijk de hele naam geven. Ik weet het; het is een heel makkelijke, maar ik wist geen moeilijkere. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kneef Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2006 dat is de splitz 6 kneef Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SummerBase Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2006 That's the correct answer! Oftewel Dat is het goede antwoord! Jij bent 'kneef'! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kneef Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2006 een makkelijke...: Welke zanger treed op in vice city stories? (word een makkie) kneef Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VforV Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2006 Dat moet wellicht Phil Collins zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kneef Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2006 Helemaal goed!! Volgende is voor jou...'VforV' kneef Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VforV Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2006 Wat hebben de Rednecks uit VCS en de Rednecks van GTA2 zoal gemeen? Noem enkele kenmerken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2006 Laat ik dan maar weer eens deze vraag beantwoorden dan. In ieder geval hebben de Rednecks uit GTA Vice City Stories en GTA2 gemeen: Ze dragen beide als logo de Confederatievlag; Ze bevinden zich beide in een trailerpark; Verslaafd aan drank; Houden van wapens. Dat zijn de enige overeenkomsten die ik tot nu toe heb kunnen bespeuren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VforV Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 26 oktober 2006 Laat ik dan maar weer eens deze vraag beantwoorden dan. In ieder geval hebben de Rednecks uit GTA Vice City Stories en GTA2 gemeen: Ze dragen beide als logo de Confederatievlag; Ze bevinden zich beide in een trailerpark; Verslaafd aan drank; Houden van wapens. Dat zijn de enige overeenkomsten die ik tot nu toe heb kunnen bespeuren. Deze keur ik al goed, maar je mist er nog één. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kneef Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2006 Pietje 2 waar w8 je op...de volgende is voor jou!! kneef Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VforV Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 27 oktober 2006 Pietje 2 waar w8 je op...de volgende is voor jou!! Ik zeg toch dat ik nog één (opvallende) eigenschap nodig heb? Pietje II kan dus nog een gokje wagen of jij kon dit ook doen in plaats van hier een spamberichtje te plaatsen... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
chopperboy Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2006 ze lijken op elvis of ze zijn er fan van Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
VforV Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2006 ze lijken op elvis of ze zijn er fan van Fout Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
chopperboy Geplaatst: 29 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 29 oktober 2006 ze rijden in pick ups??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.