Jump to content

VCS Quiz


Rinaldootje

Recommended Posts

  • Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Rinaldootje

    108

  • Basssss

    89

  • Nissan

    85

  • vice infernusX

    52

Top Posters In This Topic

Posted Images

Je hebt er toch niks tegen he Gta-gamertje Blizz.

Want SummerBase was echt rond de 25 seconden eerder.

En wie als 1e goed andwoord krijgt bij me de volgende vraag.

Dus SummerBase mocht de volgende vraag stellen vanwege dat hij eerderwas en niet vanwege dat hij meerdere andwoorden had.

Rinaldootje :cya:

Bewerkt: door rinaldootje
Link to comment
Delen op andere websites

Vraag: Op wie neemt Vic wraak na een niet zo prettige gebeurtenis?

Eigenlijk kan je volgens mij op deze vraag meerdere antwoorden geven, dus laat ik dat ook maar doen dan.

  • Op Marty Jay Williams nadat hij Louise Cassidy-Williams ontvoerd had;
  • Op Armando Mendez nadat hij een hoop ellende voor de Vance brothers veroorzaakt had (met name het ontvoeren (en het daarna vermoorden) van Louise;
  • Op Diego Mendez (een beetje van hetzelfde laken en pak als Armando);
  • Op Jerry Martinez nadat hij door zijn toedoen Vic Vance uit het leger had laten schoppen, en later nog meer ellende veroorzaakt had voor de Vance brothers (onder andere ontvoeren van Louise).

Kies maar uit dan. :puh:

Klopt helemaal, alleen de laatste vind ik niet echt kloppen als wraak uitoefenen in de zin van 'moord', want het is immers alleen het uitzetten van de leger priveleges, maar goed het antwoord in het geheel is wel correct dus jij bent aan de beurt, en verzin even een moeilijke, want dan kunnen we het hun wat moeilijk maken. Al goed, jij bent! :D

P.s. Het zou misschien wat handiger zijn als we alleen de vragen en de antwoorden hier posten en niet de regeling, wie aan de beurt is; het kan beter via PM denk ik, dan ziet de persoon die aan de beurt is het sneller. Anders had hij zijn handelingen in het topic ook wel gezien. :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

De Trailerpark Mafia houdt niet van negers, terwijl ze in caravans wonen waar veel negers ook in wonen.....

Uhm, ik moet zeggen dat ik het vrij vreemd beredeneerd vind, maar dat bedoel ik in ieder geval zeker weten niet...

Hint: het is iets wat in het trailerpark zélf te vinden is. Je zult waarschijnlijk ook wat van de Amerikaanse geschiedenis af moeten weten om 'het ding' wat ik bedoel te zien als een tegenstelling met de Trailer Park Mafia (Rednecks)...

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

de vlag op hun t-shirt , die typische vlag vd rednecks.

en ze rijden op een bobcat als je vgl wilt.

Precies, maar dat is niet tegenstrijdig in vergelijking met de principes van de Trailer Park Mafia (Rednecks), vind je niet? Tip: Bekijk het begrip 'Redneck' in de werkelijke betekenis ervan. Tevens is het tegenstrijdige 'ding' wat ik zoek letterlijk te vinden in het trailerpark van de Trailer Park Mafia (bij het terrein van Sunshine Autos).

Verder ben ik niet van plan om voor elk antwoordje dat er gegeven wordt te reageren om vervolgens te vermelden dat het betreffende antwoord fout is. Om het maar even makkelijk te formuleren: vanaf nu reageer ik alleen nog om te zeggen of het goede antwoord gegeven is, dus zolang ik niet reageer weten jullie dat het gegeven antwoord fout is.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Missrien is het handig om even te vermelden dat er niemand op dit topic heeft greeageerd sinds 30 novenber het is nog 10 dagen van 30 december kan pietje 2 missrien een nieuwe vraag stellen waardoor er missrien mensen nog wel op gaan reageren

Link to comment
Delen op andere websites

Goed dan. Het goede antwoord moest zijn: "De Amerikaanse vlag (Stars & Stripes) die aan Marty J Williams' caravan hangt". Deze vlag is vreemd omdat de Trailer Park Mafia (oftewel Rednecks) hillbillies uit het zuiden van de Verenigde Staten zijn. De zuidelijke staten wilden zich vroeger in de Burgeroorlog afscheiden van het noorden, en hadden dus een eigen vlag (diegene met die kruis met sterretjes daar binnen in, die sommige Trailer Park Mafia-leden ook op hun shirt dragen). Aangezien het zuiden erg tegen de principes van het noorden was is het dus raar dat er aan Marty's caravan een vlag van het noorden hangt. De vlag is tevens volledig onbeschadigd dus het wordt niet als bijvoorbeeld doelwit om erop te schieten gebruikt om ermee te spotten. Zeer vreemd dus. Zou Marty Williams dan toch niet helemaal Redneck zijn?

Goed, aangezien deze vraag kennelijk voor velen te moeilijk was, zal ik maar een makkelijkere stellen. Hier komt ie:

In de intro, wanneer Vic Vance uit de Barracks OL stapt, zie je een man met een hoedje lopen. Hoe heet deze man?

Bewerkt: door Pietje II
Link to comment
Delen op andere websites

Is dit niet toevallig die Sergant? Oftewel Sergant Peppah! Je ziet hem tevens maar heel kort in de intro en volgens mij wordt zijn naam ook niet verder in het spel behandelt, waar de achternaam Peppah vandaan komt; ik zou het niet weten. In de source- code van het spel wordt ook Sgt. Peppah gebruikt, maar... Sgt staat volgens mij voor Sergant. Ik ben niet echt zo'n quiz mens, maar die krotenkoker wil zo graag een quiz hebben dus dan moet het maar hé! (Krotenkoker = Heer van den II ). :cya:

Bewerkt: door SummerBase
Link to comment
Delen op andere websites

Is dit niet toevallig die Sergant? Oftewel Sergant Peppah! Je ziet hem tevens maar heel kort in de intro en volgens mij wordt zijn naam ook niet verder in het spel behandelt, waar de achternaam Pappah vandaan komt; ik zou het niet weten. In de source- code van het spel wordt ook Sgt. Peppah gebruikt, maar... Sgt staat volgens mij voor Sergant. Ik ben niet echt zo'n quiz mens, maar die krotenkoker wil zo graag een quiz hebben dus dan moet het maar hé! (Krotenkoker = Heer van den II ). :cya:

Nee! Dat kan niet! Heeft dan ein-de-lijk, na al die weken, iemand het goede antwoord gegeven? Ongelooflijk. Het is inderdaad Sgt. Peppah, dit antwoord is gemakkelijk te vinden bij de personage-selectie bij de multiplayer (hier kan je ook terecht komen zonder dat je iemand hebt om multiplayer mee te spelen hoor). Die 'Sgt.' zal, zoals SummerBase het al zegt, waarschijnlijk voor sergeant staan. Sergeantje Peppah komt voor in de intro en in de laatste cutscene van de missie 'Conduct Unbecoming', hij komt tot de ontdekking dat Victor Vance drugs onder zijn bed verstopt en dat hij hoeren mee naar de Fort Baxter legerbasis neemt (maar dat wel allemaal in opdracht van Jerry Martinez).

Ik gok op heummmm Brian Forbes :D

Spammertje. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...