Jump to content

VCS Quiz


Rinaldootje

Recommended Posts

  • Reacties 1.5k
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Rinaldootje

    108

  • Basssss

    89

  • Nissan

    85

  • vice infernusX

    52

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ik gok op heummmm Brian Forbes :D

Spammertje. :D

heuu, waarom ben ik een spammertje? :D

>>> Door Dizzee: Het forum is geen chatbox, dus als je wil reageren op een post en het is offtopic, doe je dat best via PM. Bij voorbaat dank. ;)<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben aan de beurt heb ik gezien. Dus hier komt de vraag: 'Hoe heet het pretparkje waar het beroende Chunder Wheel te vinden is?' In het verlengde van de vraag heb ik dit topic ook vastgeplakt, omdat andere GTA's ook de Quiz vastgeplakt hebben. :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga een gokje doen:

Home of the vulture?

Fout! Ik zal een hint geven, nog niet echt iets waarmee je het kan vergelijken, maar het moet wat spannend blijven natuurlijk! Hier komt de tip: 'Je komt de naam van het pretparkje alleen tegen in een submissie'. Het is misschien even zoeken voor de mensen die het niet weten, maar dan heb je ook weer wat te doen! ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Welke 2 missienamen zijn gebaseerd op 2 filmnamen?

Ik heb even 'Het grote Easter Egg topic' doorgelezen en heb ze beide gevonden. De eerste Filmverwijzing betreft in de missie 'O Brothel, Where Art Thou' is vernoemd naar de film 'O Brother, Where Art Thou', waarin in Amerika drie gevangenen ontsnappen en de boel op stelten zetten (één van hen wordt gespeeld door George Clooney). De tweede film is volgens Preddy Brawn of the Dead -> Dawn of the Dead. Ik vond ook nog een derde in hetzelfde topic gevonden door Multi-gunner, de Missies Kill Phil en Kill Phil 2 zouden gebaseerd zijn op de Kill Bill films. Ikzelf weet niet of dit alles op waarheid berust, ik heb het gewoon overgenomen uit het Easter Egg topic.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik doelde inderdaad op Kill bill en kill bill 2. (de 2 missies Kill phill en Kill phill 2)

Mooi, dat betekent dat de volgende Quiz vraag voor mij is. Het lijkt me tijd voor een 'innovatieve' vraag. De vraag luid : in welke winkel die bezocht kan worden in het Vice City van 1984 kan 'Gorilla Salad' worden gekocht? Je moet zelf maar zien uit te zoeken waaruit je deze informatie kan verkrijgen maar voor de duiddelijkheid aangezien het anders voor sommige te moeilijk kan worden plaats ik hieronder nog een screen waarop een duiddelijke 'hint' te zien is. Ik wens jullie heel veel succes met het beantwoorden van deze door mij bedachte vraag!

vsdsgvi5.png

Bewerkt: door Advancegta
Link to comment
Delen op andere websites

Ik doelde inderdaad op Kill bill en kill bill 2. (de 2 missies Kill phill en Kill phill 2)

Mooi, dat betekent dat de volgende Quiz vraag voor mij is. Het lijkt me tijd voor een 'innovatieve' vraag. De vraag luid : in welke winkel die bezocht kan worden in het Vice City van 1984 kan 'Gorilla Salad' worden gekocht? Je moet zelf maar zien uit te zoeken waaruit je deze informatie kan verkrijgen maar voor de duiddelijkheid aangezien het anders voor sommige te moeilijk kan worden plaats ik hieronder nog een screen waarop een duiddelijke 'hint' te zien is. Ik wens jullie heel veel succes met het beantwoorden van deze door mij bedachte vraag!

vsdsgvi5.png

geef is een tip want ik hep uren sitten zoeken op google en wikigta op vcs en vc maar niks gevonden

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...