Preddy Geplaatst: 2 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2006 Er is al een topic over de GamePlay 2006 in het games forum, zie hier. En dank je dat je me dom noemt Reageren
M4X Geplaatst: 2 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2006 ik heb mijn kaartje voor 25 november bemachtigd.... Iemand afspreken? Goed idee.. Ik weet alleen nog niet zeker of ik kom. Als ik kom dan laat ik 't wel horen Reageren
Puma Geplaatst: 2 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2006 Ik heb al kaartjes gehaald en ga met 2 gasten uit m'n klas WORDT ZEKER VET En Rockstar komt ook en gok eens wat die komt doen!!! Ik ga op zondag ik neem m'n NintendoDS ook nog mee. Het wordt egt Pwnage..!! Reageren
Mania-92 Geplaatst: 3 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2006 Ik heb al kaartjes gehaald en ga met 2 gasten uit m'n klas WORDT ZEKER VET En Rockstar komt ook en gok eens wat die komt doen!!! Ik ga op zondag ik neem m'n NintendoDS ook nog mee. Het wordt egt Pwnage..!! Wat komt die doen dan? Alle interesante games worden ervoor al gereleased. Reageren
LucasV Geplaatst: 4 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2006 Ik heb al kaartjes gehaald en ga met 2 gasten uit m'n klas WORDT ZEKER VET En Rockstar komt ook en gok eens wat die komt doen!!! Ik ga op zondag ik neem m'n NintendoDS ook nog mee. Het wordt egt Pwnage..!! Wat komt die doen dan? Alle interesante games worden ervoor al gereleased. Ja, dat wou ik net zeggen. Bully en Grand Theft Auto: Vice City Stories liggen dan al in de winkels. En verder heeft Rockstar Games dacht ik geen games aangekondigt op Grand Theft Auto IV na natuurlijk. Maar die zul je daar toch niet vinden. Reageren
Gunslinger Geplaatst: 4 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2006 Ho, niet zo enthousiast! 1. Het is nog niet zeker of Rockstar komt, lees maar: Het is nog niet 100% zeker, maar het ziet er naar uit dat de fameuze publisher Rockstar naar Gameplay 2006 komt. En dat zou een unicum in de geschiedenis van Nederlandse game-events zijn. Want nog niet eerder kwam de maker van even succesvolle als controversiële games genaamd Manhunt, Grand Theft Auto en straks Bully (aka Canis Canem Edit) naar ons land.Ze maken dan misschien niet veel games, de mannen van Rockstar, maar als ze iets in elkaar zetten, dan is het ook meteen goed raak. En het is niet alleen de kwaliteit van de games die Rockstar zo succesvol maakt, maar ook hun gezonde portie eigenwijsheid. De mannen bepalen zelf wel of ze ergens met hun games staan of niet. De E3 kon nog zo veel lawaai maken, als ze geen zin hadden, dan kwamen ze gewoon niet. Maar dit keer hebben ze wel zin in Gameplay 2006. En naar verluid om iets met een nieuwe GTA te doen. Het dak gaat van de Jaarbeurs als dat waar moge zijn. Bron: Gameplay.nl 2. Veel valt er inderdaad niet te laten zien. Canis Canem Edit/Bully en GTA:VCS zijn dan al uit. Het enige wat te tentoonstellen valt is de nieuwe GTA, of L.A. Noire. Ik zou niet op de nieuwe GTA rekenen. Het lijkt me namelijk heel onwaarschijnlijk dat Rockstar op een Nederlandse beurs voor het eerst iets bekend maakt over de nieuwe GTA. Ik denk dat zo'n primeur alleen weggelegd is voor grote internationale beurzen, zoals de Tokyo Game Show of de Leipzig Games Convention... De kans is veel groter dat ze iets laten zien over L.A. Noire. Niet dat ik daar geen interesse in heb hoor, maar het is toch wat minder dan een nieuwe GTA. Reageren
icep0wer Geplaatst: 4 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2006 Toch lijkt het me onlogisch als ze alleen met Bully staan... Reageren
Gunslinger Geplaatst: 11 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2006 Toch lijkt het me onlogisch als ze alleen met Bully staan... Als Bully/Canis Canem Edit gepresenteerd wordt, kun je er ook vanuit gaan dat GTA:VCS in de schijnwerpers wordt gezet, want in dat geval is het namelijk zo dat Rockstar net gereleasde spellen laat zien, naast of in plaats van spellen die nog niet uit zijn... Het blijft giswerk: We zullen pas op de Gameplay zelf zien of Rockstar aanwezig is en wat ze laten zien: Spellen die al gereleased zijn, spellen die nog uit moeten komen, of misschien een combinatie van die twee. Toch blijf ik erbij dat de kans op informatie over de nieuwe GTA erg klein is (Zie mijn vorige post). Ik zou er gewoon niet vanuit gaan, al is het maar om teleurstelling te voorkomen. Reageren
Ikkes Geplaatst: 1 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 1 november 2006 *Bump* Even weer wat nieuws omtrent de Gameplay 2006. Al een tijdje was bekend dat de Wii aanwezig zal zijn maar vandaag werd ook bekend dat de Playstation 3 er is. Genoeg reden om alsnog dat kaartje te kopen denk ik . Hier het bericht: Het hoge woord is er uit, de kogel is door de kerk, de witte rook komt uit de schoorsteen. Sony heeft de PlayStation 3 speelbaar op Gameplay 2006. En met een paar hele fraaie games . Gameplay 2006 was al mooi met de primeur van de revolutionaire Nintendo Wii en een groot aantal nieuwe sterke games op de Xbox 360 (Gears of War!!!). Maar met de komst van de PlayStation 3 naar Utrecht is toch wel het toefje slagroom op de taart gezet. Voor 99,99999% van de Nederlanders zal dit de allereerste keer zijn dat ze met deze console aan de slag kunnen. En je zult verbaast staan wat het krachtige apparaat allemaal kan. Games die de bezoekers waarschijnlijk kunnen spelen, zijn Genji: Days of the Blade, Motorstorm, Formula One Championship edition, Ridge Racer 7 en nu al veelbesproken shooter Resistance: Fall of Men. Ikkes. Reageren
Blastov Geplaatst: 1 november 2006 Rapport Geplaatst: 1 november 2006 Ik ga er met 3 vreinden naar toe, heb vandaag kaartje gekocht. Ik kijk vooral uit naar de Wii, PS3, Gears of War, Assassins Creed en Hell's Highway, als die laatste 2 er zijn teminste. Reageren
Gunslinger Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Slecht nieuws voor iedereen die uitkijk naar een primeur. De line up is bekend, en dit is de lijst van Rockstar: ROCKSTARGrand Theft Auto: Vice City Stories (PSP) Niets nieuws onder de zon dus. Alleen GTA:VCS. Ik vind het een beetje vreemd dat Rockstar Canis Canem Edit niet presenteert. Ik ben bang dat de interesse in de stand van Rockstar niet zo groot gaat worden als verwacht, al zal ik toch zeker even GTA:VCS spelen, misschien raak ik dan eindelijk overtuigd, en ben ik bereid om 250 euro ervoor neer te leggen... ______________ @Blastov: Zowel BiA:HH en AC zijn aanwezig. Reageren
Mania-92 Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 Slecht nieuws voor iedereen die uitkijk naar een primeur. De line up is bekend, en dit is de lijst van Rockstar: ROCKSTARGrand Theft Auto: Vice City Stories (PSP) Niets nieuws onder de zon dus. Alleen GTA:VCS. Ik vind het een beetje vreemd dat Rockstar Canis Canem Edit niet presenteert. Ik ben bang dat de interesse in de stand van Rockstar niet zo groot gaat worden als verwacht, al zal ik toch zeker even GTA:VCS spelen, misschien raak ik dan eindelijk overtuigd, en ben ik bereid om 250 euro ervoor neer te leggen... ______________ @Blastov: Zowel BiA:HH en AC zijn aanwezig. Is AC speelbaar aanwezig? Anyway ik ga hoogst waarschijnlijk ook. Reageren
Gunslinger Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 Is AC speelbaar aanwezig? Anyway ik ga hoogst waarschijnlijk ook. Of AC speelbaar is weet ik niet, hij staat gewoon in de lijst van games die aanwezig zijn. Bij geen enkele game staat aangegeven of de game speelbaar is of niet. Het kan ook zijn dat er alleen wat oude trailers vertoond worden. Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 Ik ga wel... Als er geen leeftijdsgrens aan zit... Reageren
M.Gordon Geplaatst: 18 november 2006 Rapport Geplaatst: 18 november 2006 Ik heb mijn kaartjes al thuis liggen. Ik ga zeker naar de Sony stand daar is de PS3 speel baar. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.