Ikkes Geplaatst: 27 september 2006 Rapport Geplaatst: 27 september 2006 Wat en wanneer is Gameplay? Gameplay zal 24, 25 en 26 november 2006 te vinden zijn in de Jaarbeurs in Utrecht. Dit is de eerste keer dat Gameplay georganiseerd word omdat de al bestaande: GameEXPO en PU Gameplay de handen in elkaar geslagen hebben en deze enorme Gamebeurs neer te zetten. De oppervlakte zal maarlieftst 12.000 vierkante meter zijn. Wat kan je er allemaal vinden? Op de Gameplay zijn verschillende stands met grote namen namen als: Activision, Rockstar, Atari, Playstation, THQ en veel meer. Naast dit is er ook een groot podium en zijn de TMF gameawards er te vinden. Dus op de 12.000 m2 is vanalles te doen! Meer info: Gameplay.nl Ik zit te denken om er heen te gaan. En jullie? Reageren
Proximitus Geplaatst: 27 september 2006 Rapport Geplaatst: 27 september 2006 ik ga er zeker heen moet ook ff kijken bij dat markt gedoe, of ze nog een mooie muis en toetstenbord hebben.. heb dringend nieuwe nodig.. Reageren
killerfist Geplaatst: 27 september 2006 Rapport Geplaatst: 27 september 2006 Ik ga 25 november, ik heb al kaarten besteld. Ik kan niet wachten om te gaan, wie gaan er nog meer? Reageren
M.Gordon Geplaatst: 27 september 2006 Rapport Geplaatst: 27 september 2006 Vet, ik ga ook vooral voor de PlayStation 3 en de boothbabes Reageren
M4X Geplaatst: 27 september 2006 Rapport Geplaatst: 27 september 2006 Ik weet het niet zeker maar als het ff kan ga ik er zeker heen Reageren
Gunslinger Geplaatst: 27 september 2006 Rapport Geplaatst: 27 september 2006 Ik ga er waarschijnlijk op de 25e of 26e heen, samen een of twee vrienden. Gewoon lekker vroeg de trein pakken om er bij openingstijd te zijn. Alleen dus nog even een datum prikken. De 25e is een zaterdag, komt wat beter uit dan op zondag gaan, maar op zondag is het denk ik rustiger... Nog even goed over nadenken, maar we gaan in ieder geval. Reageren
icep0wer Geplaatst: 28 september 2006 Rapport Geplaatst: 28 september 2006 Kaartje is besteld.. Misschien kunnen we een soort van ''Meeting'' houden?.. Reageren
LucasV Geplaatst: 28 september 2006 Rapport Geplaatst: 28 september 2006 Ik was vorig jaar naar de Power Unlimited Gameplay in de Rai in Amersterdam geweest. Het is best leuk. Reageren
Proximitus Geplaatst: 28 september 2006 Rapport Geplaatst: 28 september 2006 idd, ik ga ook even bij de bootbabes kijken, en natuurlijk allemaal met ze op de foto he Reageren
icep0wer Geplaatst: 29 september 2006 Rapport Geplaatst: 29 september 2006 ik heb mijn kaartje voor 25 november bemachtigd.... Iemand afspreken? Reageren
Gunslinger Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Geplaatst: 30 september 2006 Ja ja, ik was vandaag met een vriend bij de FRS in Eindhoven, dus hebben we maar meteen twee kaartjes gekocht. Zaterdag 25 november gaan wij erheen. Ik heb er zin in. Wat een eventuele meeting betreft: Ik doe niet mee, ik houd prive en internet graag apart. Maar als iemand van jullie mij (op welke manier dan ook) herkent, mag je gerust om een handtekening vragen. EDIT: Hieronder het bewijs dat ik ga. Reageren
Wazuup Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Geplaatst: 30 september 2006 Ik ga elk jaar trouw naar de GameXpo, maar als ik het goed begrijp is gameXpo niet meer, maar is het gefuseerd met Gameplay? Nou, dan maar kijken of ik daar nog wat kaartjes voor kan bemachtigen Reageren
Gunslinger Geplaatst: 30 september 2006 Rapport Geplaatst: 30 september 2006 Ik ga elk jaar trouw naar de GameXpo, maar als ik het goed begrijp is gameXpo niet meer, maar is het gefuseerd met Gameplay? Nou, dan maar kijken of ik daar nog wat kaartjes voor kan bemachtigen Klopt, de Power Ulimited Gameplay en de GameExpo zijn samengevoegd tot een groot event: de Gameplay 2006. De krachten zijn dus gebundeld. Ik denk dat dit de beste gameshow gaat worden die Nederland ooit gehad heeft. Reageren
icep0wer Geplaatst: 1 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2006 Ik zal morgen even een webcamfoto maken van mijn kaartje, het bewijs dat ik er ook ben! Reageren
Puma Geplaatst: 2 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2006 Het grootste gamesevent van Nederland. Wie kent het niet?? http://www.cubezone.nl/get/getContentImage.asp?ContentID=13670[/img Check it Out!! Als je dit niet kent ben je dom, want als je een beetje gamer bent dan lees je toch wel eens de Power Unlimited!! De Gameplay is een groot event die plaatsvindt in de Jaarbeurs in Utrecht, op 24, 25 en 26 November. Er zullen meer dan 12.000m2 games te spelen zijn, met Playstation3, XboX 360 en Wii stands. Ook EA-Games zal komen met een stand van 400m2, en er wordt zelfs gefluisterd dat RockstarGames komt. Verder zullen Sony, Microsoft, Nintendo, ,Ubisoft, Midway, THQ en Activision ook van de partij zijn. Ook zal eSports komen (gamen als topsport) en dat is goed te zien op Gameplay 2006. Op alle drie de dagen presenteren Samsung en de organisatie van de World Cyber Games Benelux op het hoofdpodium een aantal showmatches tussen (internationale) topgamers. Ik ga ernaartoe!!! Zijn er meer mensen die hier ook naartoe gaan?? ZEKER DOEN!!! Kaarten kan je kopen bij de FreeRecordShop. >>> Door GTA-Sheep: Beide topics omtrent de GamePlay 2006 even samengevoegd<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.