Jump to content

GamePlay 2006

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hoihoi, Zeg hier of je naar de gameplay gaat of niet.

Vertel je keuze in het topic.

Extra Invulformulier:

[b]Ben je er al eerder geweest?:[/b]
[b]Zo ja; hoe vond je het?:[/b]
[b]Zo nee; Hoe denk je dat het is?:[/b]
[b]Ga je er iets kopen?:[/b]

Zo, ik ga het ook even invullen :)

Nog 1 vraag, kan je als je een kaartje hebt voor de PU Gameplay, kan je dan ook naar de HCC(!) dagen?

want de PU Gameplay is er toch een onderdeel van?

----------------------------------------------

Mijn ingevulde formulier:

Ben je er al eerder geweest?: Nee

Zo ja; hoe vond je het?: -

Zo nee; Hoe denk je dat het is?: Hartstikke cool!

Ga je er iets kopen?: Ja, ik denk een game ofzo.

Edit: ik heb gestemd op JA, en op zaterdag

Bewerkt: door .::FLIPKIP::.
  • Reacties 47
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Gunslinger

10

• icep0wer

4

• M.Gordon

3

• M4X

3

Geplaatst:

Ben je er al eerder geweest?: Ik ben er vorig jaar geweest. We zijn hier lid van HCC, dus we konden er elk jaar lekker gratis heen. Met het kaartje kun je nu ook nog steeds naar de Gameplay en de HCC dagen, maar voor de Gameplay moet je wel nog even vijf euro betalen.

Zo ja; hoe vond je het?: Zeer leuk. Vorig jaar was het natuurlijk de release van onder andere Halo 2 en San Andreas. Daar heb ik dus even lekker als één van de eerste San Andreas op de PS zitten spelen, en Halo 2 op de XBox. Ook was er een leuke show van Halo. Verder waren er natuurlijk allerlei games die werden gepresenteerd. Het is heel leuk in ieder geval.

Zo nee; Hoe denk je dat het is?: -

Ga je er iets kopen?: Vorig jaar heb ik niets gekocht, ik neem nu wel geld mee als ik ga, als ik dan wat zie kan ik het toch nog kopen namelijk.

Dan nog je vraag. Volgens mij, als je naar de PU Gameplay én naar de HCC dagen wilt, moet je een combikaart voor twintig euro kopen, anders kun je met de Gameplay kaart niet op de HCC dagen komen. Ik weet het niet zeker, maar ik dacht dat het zo was.

Geplaatst:

Als ik kaartjes kan bemachtigen ga ik wel. Vorig jaar wou ik ook erg graag maar ik kon geen kaartjes krijgen. Deze Gameplay wordt wel mooi. Als het goed is staan er allemaal PS3 dus dat is altijd goed.

En als trouw lezer van de PU moet ik eigelijk wel gaan om mijn helden te ontmoeten (JJ, Boris en Ed)

@ Wakkiegeslacht: Nee er zit geen leefdtijdgrens aan de Gameplay.

Tenminste vorig jaar niet. Dit jaar weet ik niet zeker maar ik neem aan van niet.

Geplaatst:

Ik ga ook naar de gameplay, en wel op zondag :Y lekker PS3 en nintendo WII spelen! Ik ga trouwens met 3 vrienden

KllerX :cya:

Er is al een topic over dit onderwerp, hier om precies te zijn.

Het is overigens niet de PU Gameplay, maar GamePlay 2006. Dit is een samenvoeging van GameEXPO en PU Gameplay.

Misschien dat een G-Mod beide topics even kan samenvoegen? ^^

>>> Door GTA-Sheep: Natuurlijk Jowx......we hebben er nu al 3 in 1 inmiddels :)<<<

Bewerkt: door GTA-Sheep
Geplaatst:

Ben je er al eerder geweest?: Nope

Zo nee; Hoe denk je dat het is?: Vet

Ga je er iets kopen?: Ja

Hoezo kort geantwoord? Ik wil er graag naartoe, ik ga met twee anderen uit mijn klas... ik wil vooral graag de PS3 checken, misschien nog wat gadgets vangen, iets kopen en ik neem m'n N. DS ook mee, kan je volgens mij veel lol mee beleven op pictochat :) .

Geplaatst:

Ben je er al eerder geweest?: Nope

Zo nee; Hoe denk je dat het is?: Vet

Ga je er iets kopen?: Ja

Hoezo kort geantwoord? Ik wil er graag naartoe, ik ga met twee anderen uit mijn klas... ik wil vooral graag de PS3 checken, misschien nog wat gadgets vangen, iets kopen en ik neem m'n PSP ook mee, kan je volgens mij veel lol mee beleven met GTA:VCS :) .

Je kan mij herkennen aan de zwarte eastpak :puh:

Geplaatst:

Ben je er al eerder geweest? Nee

Zo ja; hoe vond je het? -

Zo nee; Hoe denk je dat het is? Ik hoop op en denk aan een mini-E3-sfeer.

Ga je er iets kopen? Als het goedkoop is. :puh:

Degene met wie ik ga is helemaal PS3 crazy, dus hij moet en zal die controller als eerste in zijn klauwen krijgen. Dat betekent voor mij om kwart over zes eruit, en van half negen tot tien voor de ingang uit mijn neus eten. Dus wie komt ons zaterdagmorgen vergezellen bij een levensloze ingang van de Jaarbeurs Utrecht? :clown:

Geplaatst:

Morgen eindelijk naar de GamePlay! _O_

De laatste week kreeg ik er toch wel erg veel zin in, eerlijk gezegd ook wel een klein beetje omdat ik ook wel benieuwd ben geworden naar de PS3. Wat wil je, met elke les iemand naast je die de PS3 constant de hemel in prijst... :puh: Verder wil ik ook de stand van Gearbox Software bezoeken, en natuurlijk ook even die van Rockstar, ondanks het feit dat CCE niet gepresenteerd wordt. Verder ben ik vooral benieuwd naar games voor de PC. Oh ja, nog iets: Bij Power Unlimited On Stage op goodie-jacht. :puh:

Geplaatst:

Ik ben jalours op je! Ik wil ook de PS3 (en de Wii) even uitproberen. Lijkt me echt fantastisch! Daarbij ben ik ook benieuwd in Assasin's Creed :) . Van mij mag/moet je kleine impressies hier posten ;) .

Hey,

Ik ben net thuis gekomen uit Utrecht.

Om het maar even zo te zeggen:

Het was echt de moeite waard!

De Ps3 was speelbaar. (heb ik niet gedaan vanwege te lange rij)

De Wii was speelbaar. (zie boven)

Veel Xbox 360 pods met o.a.: Gears of War, Call of Duty 3, Need for Speed Carbon, Viva Pinãta en Splinter Cell Double Agent.

Wat ik ook mensen aanraad, is om meteen even een Spits Gameplay te halen op de Spits stand.

Daar zie een plattegrond, een overzicht van alle games, en het programma.

Alle gasten van de PU waren er vandaag ook.

Ik ga morgen weer heen, en als je de kans hebt om heen te gaan, zou ik je aanraden om te gaan.

Met Vriendelijke Groeten,

Mickey

PS: Voor alle mensen die Assasin's Creed en Brothers in Arms: Hells Highway graag willen proberen: Deze heb ik vandaag niet gezien, en deze worden ook niet genoemd als speelbaar in de Gameplay Spits.

Bewerkt: door mickey

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...