Jump to content

Waar vind je registratie nummer?


Ice Banana

Recommended Posts

Je kunt je registratienummer gewoon makkelijk vinden hoor, in Photoshop. Het gaat als volgt:

Ga naar Help -- About Photoshop, en kijk dan onderaan in het schermpje dat dan verschijnt. Onder je naam en je organisatie zie je dan jouw registratienummer.

Om het venster weer te sluiten, klik je ergens in het venster.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, d'r is ook een andere manier om dat te zien, maar de manier hoe Froodooo het uitlegt is toch ook gewoon goed? :puh: Nou ja, in ieder geval, dit is de andere manier:

Als je photoshop opstart, krijg je het opstart schermpje te zien. Ik heb het over dit schermpje:

photoshop2kb9.png

Je ziet daar op onderaan je naam staan, en de naam van je organisatie. Ik heb daar Bart en Eline staan (ik heet Bart en mijn zus heet Eline, wij gebruiken photoshop samen). Daaronder staat je registratie nummer. Kijk voor verduidelijking even op het plaatje hierboven, ik heb daar een groene pijl naar het registratie nummer gezet.

EDIT: Uhm Jowx, je hebt helemaal gelijk, stom... :$ Ik wis even de laatste 3 cijfers van de registratie code... Bedankt dat je me d'r op gewezen hebt. :)

Groeten BaasBart :cya:

Bewerkt: door BaasB
Link to comment
Delen op andere websites

Staat zoiets niet op de achterkant van het hoesje van je CD? (Tenzij je hem online koopt..)

Wat ik niet snap, waarom wil je weten wat je registratie nummer is? En waarom is de manier van Froodooo niet goed? Ik begin het idee te krijgen dat het hier om warez gaat, maar ik kan er natuurlijk ook naast zitten...

@BaasB: Is het nu niet heel simpel voor iemand die geen PhotoShop heeft om die registratiecode van jou te gebruiken? :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

Daarom jowx.

Is dit normaal bij de tryout versie?

thatthereasonnp1.th.png

@BaasB bij mij staat er gewoon "Tryout version"

Zodra jouw Trailversie verlopen is krijg je inderdaad een melding met de vraag of je de versie van PS wilt kopen of niet. Zoja, zal je een registratiecode moeten invoeren zodat PS weer te gebruiken is. Die registratiecode kan je verkrijgen bij Adobe op hun site. Aldaar moet je gewoon kiezen voor activatie van je trail product, en waarschijnlijk krijg je na betaling van het product via Email je officiele registratiecode toegestuurd.

In een trail versie is dus geen registratiecode vereist, daarom kan je het dus ook op de manieren die hierboven staan niet vinden. Vragen om een registratiecode buiten Adobe zelf is niet toegestaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Hoe kan ik dan in Photoshop raken?

Dat verteld RonaldVC je dus net, door Photoshop te kopen. Als je hem koopt krijg je de registratiecode thuisgestuurd, zodat je die kunt invoeren en dan heb je het product volledig. Als de proefperiode om is, dan kun je helaas zonder die registratiecode niet meer in Photoshop komen. Je kunt wel weer een andere versie van Photoshop downloaden, maar daar kun je meestal minder doen dan in betere en latere versies.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...