Blastov Geplaatst: 31 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2006 Als eerste, niet dubbelposten, tenzij het nuttig is maar je laatste post hier precies boven de mijne lijkt me wat onnuttig. Nouja, kan je precoes zeggen wat niet lukt ? Reageren
bramboy Geplaatst: 2 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 2 november 2006 dat het importeren niet lukt Reageren
bramboy Geplaatst: 6 november 2006 Auteur Rapport Geplaatst: 6 november 2006 nu heb ik sketchup5,kan je daar wel dff en col bestanden maken???? Reageren
Wazuup Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Geplaatst: 6 november 2006 Nee, je kunt met sketchup absoluut geen dff/col bestanden aanmaken, hiervoor heb je gewoon 3dsmax of Gmax nodig, allebei van Autodesk. De link die ik je net geef lijdt naar een gratis programma, dus ik zou zeggen download die gewoon. Wat je echter wel kan met de normale versie van Sketchup, en niet met de Google versie van Sketchup, is exporteren naar .3ds, een extensie die ook 3dsmax/Gmax kan lezen. Heb jij dus een model gemaakt in sketchup, kun je deze opslaan als .3ds en importeren in 3dsmax/Gmax door naar file, import te gaan. Nu kun je vanuit deze programma's de nodige bestanden aanmaken, om deze vervolgens ingame te zetten... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.