Jump to content

[PS] Full sig tut.


Roennezz

Recommended Posts

Post ook jullie outcomes als je hem heb gevolgt alsjeblieft :puh:

Hier is die, oja en stop me maar vol met tips hoor :Y

tutdeel1xu3.jpg

tutdeel2qy3.jpg

tutdeel3mi6.jpg

Mijn outcome is niet echt mooi, maar ik had geen zin meer om hem opnieuw te maken.

Hopelijk zijn jullie outcomes mooier :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb je Tut gevolgd, en ik vind dat hij goed te volgen is, dus dat is alvast goed gedaan. Verder zou het nog handig zijn om over je Tut heen een soort copyright-layer te maken, waar je dan heel vaak je naam zet, bijvoorbeeld zoals in deze Tut. Als je daar even doorbladerd, kun je ook zien hoe het moet.

Verder zou een mooie header bij je Tut nog wel leuk zijn, verder is het een goede, duidelijke Tut.

Ik heb ook nog een Sig gemaakt, alleen vind ik het resultaat niet zo mooi, maarja, het is de eerste keer dat ik zo'n soort Sig maak. Ik heb ook geen vierkante brush, dus het weggummen ging lastig.

stukoi0.png

Bewerkt: door Froodooo
Link to comment
Delen op andere websites

Leuke Tut, goed uitgelegt en voldoende plaatjes bij gedaan, Helaas dat ik dit effect al kende (de blokjes)

Zodra ik weer photoshop heb instaleerd laat ik een resultaat zien :Y

Froodoo; Als je de Gum tool hebt, staat boven aan Mode (of zoiets), Daar kun je uit 3 dingen kiezen, Brush, Pencil en Block, kies dan voor block en je kunt goed vierkant gummen ;)

Bewerkt: door Lampje
Link to comment
Delen op andere websites

Ik vindt dit een hele mooie TUT. Zodra ik Adobe PhotoShop CS2 binnen hebt zal ik deze proberen te maken want deze lijkt me eigenlijk heel vet!..

Hij is goed te volgen en de outcome vindt ik ook erg mooi!!

MvG. ROMANO

Link to comment
Delen op andere websites

Jongens bedankt voor jullie reacties! :klap:

Ik had niet gedacht dat mensen hem zo goed vonden, het is ook nog maar mn eerste tut. :Y

btw King Room mooie outcome :Y

Bewerkt: door Roennezz
Link to comment
Delen op andere websites

Roenezz, geweldige tut !!!

Ik heb alleen een andere techniek gebruikt om een sig te maken maar het uitknippen in stukjes heb ik van jou.

Dit is mijn resultaat

3456copytz6.png

Bewerkt: door Daan007
Link to comment
Delen op andere websites

  • 8 maanden later...

dit is de mijne ziet er Klote uit maarja ik ben slecht in PS en moe het nog leren maar BTW mooie Tut ik vind de hokjes erin erg mooi dit trok me hierop aan :) maak nog maar een paar Tuts al deze.

greatz Me :D

post-70405-1182116831.jpg

Bewerkt: door darkwizzard789
Link to comment
Delen op andere websites

  • 9 maanden later...
  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...