TSA-TheDutchMan Geplaatst: 9 januari 2009 Rapport Geplaatst: 9 januari 2009 hey man Goede tut, maar ik kom maar niet uit die laatste stap van Deel3. Dit is wat ik heb tot nu toe. heb 2 vragen 1. Welke delen moet ik dan selecteren ? 2. Hoe delete ik die dan ? Bne er al meer dan 1 uur mee an het kloten alleen die laatste stap alleen. Dat andere heb ik in minder dan 10 minuten gedaan Beetje help en uitleg zal heel mooi zijn. Reageren
H0ppie Geplaatst: 10 september 2009 Rapport Geplaatst: 10 september 2009 hey manGoede tut, maar ik kom maar niet uit die laatste stap van Deel3. Dit is wat ik heb tot nu toe. heb 2 vragen 1. Welke delen moet ik dan selecteren ? 2. Hoe delete ik die dan ? Bne er al meer dan 1 uur mee an het kloten alleen die laatste stap alleen. Dat andere heb ik in minder dan 10 minuten gedaan Beetje help en uitleg zal heel mooi zijn. IDD mij lukt het ook niet? Voor de rest een goede TUT alleen die laatste stap is een beetje onduidelijk welke Layers je moet verwijderen. groetjes Reageren
2fast{0} Geplaatst: 10 september 2009 Rapport Geplaatst: 10 september 2009 Je moet alles verwijderen wat buiten jou blokken komt. Reageren
Buntjes Geplaatst: 11 oktober 2009 Rapport Geplaatst: 11 oktober 2009 Het lukt bij mij niet met deel 1. Ik doe precies wat er staat, maar mijn andere dupliceerde komen niet in beeld. Dus alleen mijn orginele kom ik te zien. Help me please Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.