Jump to content

[Nieuws] Emma Watson stopt mischien met Harry Potter films..


TheGuardian

Recommended Posts

Emma Watson stopt mischien met Harry Potter films..

(filmfocus.nl) - Emma Watson dreigt uit de rol van Hermelione (Hermelien) te stappen. In een interview met het tijdschrift Newsweek verklaarde zij nog niet getekend te hebben voor de zesde film, 'Harry Potter and the Half-Blood Prince'. Daarbij gaf ze ook aan niet zeker te weten of ze nog wou doorgaan met acteren, zowel in de twee laatste Harry Potterfilms als in de verdere toekomst.

David Heyman, producent van de Harry Potterfilms, verklaarde dat het verlies van de zestienjarige Watson moeilijk en storend zal zijn. Tegelijkertijd is de producent echter begripvol: "Uiteindelijk moeten de jonge sterren van de films doen wat goed voor hen is. Het zijn hun levens." Wel voegde hij er weer aan toe: "Ik ben voorzichtig optimistisch dat het allemaal op zijn pootjes terecht zal komen".

Sceptici vragen zich ondertussen af of Watson haar tegenzin werkelijk meent. De agenten van Watson zouden namelijk de publiciteit gebruiken om meer geld te krijgen voor haar diensten in de laatste twee films. Voor Harry Potter and the Order of the Phoenix, waarvan de opnamen in volle gang zijn, dreigde Gary Oldman uit zijn rol als Sirius Black te stappen tenzij hij beter betaald kreeg. De acteur is uiteindelijk weer van de partij, maar het is onbekend of hij een hoger salaris kreeg.

Mocht een andere actrice Hermelien spelen, dan zou het niet de eerste keer zijn dat een acteur in de Harry Potterfilms wordt vervangen. In oktober 2002 overleed namelijk acteur Richard Harris, die in de eerste twee films de rol van Albus Dumbledore (Perkamentus) speelde. Hij werd vanaf Harry Potter and the Prisoner of Azkaban opgevolgd door Michael Gambon.

Bron: Klik hier

>>> Door .Levi.: Moved to Muziek & Film.<<<

Bewerkt: door .Levi.
Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk eerlijk gezegd ook dat dit een publiciteitsstunt is, want ieder meisje van 16 (of hoe oud ze momenteel ook is :puh:) droomt er van beroemd te zijn, en dat is ze. Maar ik weet het natuurlijk niet zeker, en ik kan er naast zitten want ik ben niet zo thuis in de Showbizz-branche.

Ik lig er dus niet van wakker, maar ben wel benieuwd hoe het verder zal gaan want ik bekijk de films toch wel met plezier. De tijd zal het zeggen!

Hoort dit misschien niet thuis in het Muziek & Film forum?

Link to comment
Delen op andere websites

het zou wel jammer zijn als ze eruit ging, (ze ziet er behoorlijk goed uit 8) ) maarals ze eruit gaat, en hermelien word in de laatste 2 films door iemand anders gedaan, zou wel raar zijn eigenlijk.. kijk perkamentus kon je nog veranderen, dmv di baard. hermelien is een heel ander verhaal..

Link to comment
Delen op andere websites

Het zou wel erg dom zijn als ze ermee stopt, na de Orde van de Feniks komen er nog 2 films als het goed is, ten eerste zou het dom zijn want deze films hebben eigenlijk voor haar beroemdheid gezorgt, wanneer ze er na deze film mee stopt zou het heel erg jammer zijn voor de films zelf maar ook voor de fans. Wanneer ze wel zal stoppen zal de Hermelien er in de laatste 2 films heel anders uitzien, dat is erg wennen en ook erg jammer. Je bent namelijk gewent aan 1 Hermelien en dat is Emma Watson, en als er dan in 1 keer een andere komt zal het erg wennen zijn. Ik hoop iig niet dat ze stopt, en ik denk ook niet dat ze het doet.

Gellukig duurt het nog wel even voor deze films uiteindelijk uitkomen, dus ik denk dat we ons nog niet heel erg zorgen hoefen te maken.

Bewerkt: door Typhoon
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...