Jump to content

Onder het Residential District komen

Recommended Posts

Posted

Nou,ik heb dus gehoord over een garage in gta 2 multiplayer. Als je erin gaat kom je onder het level. maar waar is hij? ik zou het heel erg op prijs stellen als ik het wist.

Greetz,

Teraku

Posted (edited)

Die is er indeerdaad, deze garage bevind zich in het Residential Districs, in de buurt van het Research Center van de SRS Scientsts. [Hier zal je in de missie Fake Truce ook mee in aanraking komen] Je zal het Residential District dus een beetje moeten doorzoeken want een preciese kaart kan ik er niet van maken. Wanneer je eenmaal de garage in bent gekomen beland je dus onder het level, dan kan je met je auto rondrijden onder het level. Het is alleen lastig om weer boven te komen.

Hopenlijk vind je het want het is wel fun om een keer te zien :)

Edited by Typhoon
Posted

ok,alleen weet je ook niet of het misschien in het zuiden is ofzo? en of het in de buurt ligt of in de center ligt? ik had al een vermoeden dat het bij de SRS was.

Toch bedankt!

Greetz,

Teraku

Posted

Als ik het me goed herinner moet het de meest rechtste garage van de drie op de afbeelding zijn. Wanneer je naar binnen rijdt, kom je op het spoor onder de grond uit, waarna je onder de grond kunt rijden.

post-536-1159994291.jpg