Damos Geplaatst: 2 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2006 Filmsite IMDB heeft naast een enorme filmdatabase, ook een aardig uitgebreide database van computerspellen en alle stemacteurs die in die spellen zitten. Bij Vice City Stories staat Ray Liotta nu in de lijst als de stem van Tommy Vercetti (hoewel de naam op IMDB als Vercettie staat geschreven). Rockstar zelf heeft geen aankondiging gedaan over het feit of Tommy Vercetti terug zou komen in Vice City Stories. Op zich is dit ook lastig aangezien de game zich afspeelt in 1984. GTA: Vice City, waarin Tommy Vercetti de hoofdrol speelt, speelde zich af in 1986 en in die game komt Tommy net terug van een vijftienjarige gevangenisstraf. Bron: Insidegamer Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 2 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2006 Bizar nieuws. De IMDb is doorgaans een redelijk betrouwbare bron, maar hier heb ik toch mijn twijfels bij. Zoals hierboven al staat, zit Tommy in 1984 nog veilig opgeborgen in Liberty City Penitentiary. Wat ik me eventueel nog zou kunnen voorstellen is een flashback waarin Tommy voorkomt, maar ook dat zou vreemd zijn. Tommy heeft voor 1986 helemaal geen verband met Vice City. Volledigheidshalve hier de bewuste pagina's: GTA: Vice City Stories op IMDb Ray Liotta op IMDb Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pietje II Geplaatst: 2 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2006 Ik houd zelf het GTA Vice City Stories-gedeelte op IMDB.com ook iedere dag nauwkeurig in de gaten, mocht er een update plaatsvinden. Het viel me dus ook al op dat er een zekere 'Tommy Vercettie' was geplaatst. Ik wilde net een een nieuwsberichtje aan gaan maken over dit nieuws in het 'The latest news from Vice City Stories topic', maar aangezien er nu al een topic hierover geopend is lijkt me dat niet meer nodig. Ik twijfel ook. Internet Movie Database is een betrouwbare bron, maar nu ik dit zie, Tommy Vercetti is zelfs verkeerd gespeld (Tommy Vercettie) vind ik dit toch erg vreemd. Ik zou zeggen: De tijd zal het leren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Colonel Cortez Geplaatst: 2 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 2 oktober 2006 Best wel raadselachtig nieuws. Tommy Vercetti zat in 1984 natuurlijk in de cel. Hij kan onmogelijk een bekende zijn in Vice City. In 1986 moest Lance Vance hem vertellen waar je wapens kon kopen in de missie Back Alley Brawl. Tommy Vercetti werd pas in 1986 op de hoogte gebracht van het bestaan van Vice City. Ik durf in ieder geval niks meer te zeggen. Ik zie wel als ik het spel speel. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proximitus Geplaatst: 3 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 3 oktober 2006 het zou kunnen, en ik zeg neit dat het zo is, dat ze alleen zijn stem gebruiken, voor een of ander interview ofzo.. of idd een flashback van een van de personages. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Eli R Geplaatst: 5 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2006 IMDB is niet helemaal betrouwbaar, IMDB stelde ook dat in de nieuwe zelda 50 cent de stem zou doen van Link. Daar gaat de hele betrouwbaarheid. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Advancegta Geplaatst: 5 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2006 mischien krijg je missies van hem vanuuit een telefoon die hij in de gevangenis gebruikt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Golden Fighter Geplaatst: 5 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2006 LCS telde toch de dagen dat je 'officieel' leefde? Misschien kun je na 2 jaar wel de 1e cutscene van VC spelen waarin je uiteindelijk dood gaat. Al snap ik niet waarom ze dan Tommy's stem nodig hebben. Laat maar. Dom idee. IMDB maakt wel vaker fouten, maar toch, met VCS waren ze erg voorzichtig met het plaatsen van zulke mensen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 5 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 5 oktober 2006 Ze hadden het ook fout dat Alberto Robina er in zou zitten. Nu blijkt ineens dat Jorge Pupo evenals in GTA vice city Gonzales inspreekt. Wie Alberto Robina ingesproken heeft, blijft daardoor altijd onbekend. Er is ook al lang gezegd dat Mitch Baker weer terug zal komen, daar heb ik ook nog niks van gezien. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Proximitus Geplaatst: 6 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2006 LCS telde toch de dagen dat je 'officieel' leefde? Misschien kun je na 2 jaar wel de 1e cutscene van VC spelen waarin je uiteindelijk dood gaat. Al snap ik niet waarom ze dan Tommy's stem nodig hebben. Laat maar. Dom idee.IMDB maakt wel vaker fouten, maar toch, met VCS waren ze erg voorzichtig met het plaatsen van zulke mensen. dit zullen ze wel niet doen, de eerste cutscene van VC gebruiken. als dat zo is (en ik neem aan dat het dan de laatste missie van de hoofdlijn zal zijn) dan ben je dood, en kun je nooit meer voor de 100% verdergaan.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchpet Geplaatst: 6 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 6 oktober 2006 Wat heeft het voor nut op Tommy Vercetti er in te zetten. Hij past niet eens in het verhaal van vicecity stories Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jack Mercer Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2006 IMDb = erg betrouwbaar ivm FILMS IMDb = totaal NIET betrouwbaar ivm GAMES Savvy? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
tjah77 Geplaatst: 8 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst: 8 oktober 2006 Ondertussen is Tommy al van de lijst verwijderd. Er was op imdb een topic waarom tommy op die lijst staat, bekijk het hier. Daar zegt iemand het volgende: He's not in the game. Some fool put it up there, that's why the name is wrong. IMDb has no idea, they just let it through NEDERLANDS:Hij is niet in het game. Een idioot het heeft het daar gezet, daarom is de naam fout. IMDb heeft geen idee, ze hebben het gewoon toegelaten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.