Jump to content

GtaIV = GtaLonden


Puma

Recommended Posts

er is een hele grote kans hoor, vooral omdat ze alle steden van GTA1 hebben nagemaakt en London nu (logischerwijs) misschien wel aan de beurt is.

ik HOOP het alleen echt niet, london zou niet echt de goede sfeer hebben vind ik.

laat london maar lekker bij the getaway, en gta moet zich richten op USA :*D

maar sta er eens bij stil, als het London word, dan moet je links rijden!

het lijkt misschien iets kleins, maar het gaat echt vervelen/irriteren!

het MOET gewoon USA blijven, dat is toch de beste keuze.

ik betwijfel het of het spel net zo goed zal verkopen als het in London of Tokyo zal afspelen... want usa is gewoon de sh*t!

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 103
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • SimmerALPHA

    5

  • Nickonly

    4

  • Puma

    4

  • DdJDean

    3

er is een hele grote kans hoor, vooral omdat ze alle steden van GTA1 hebben nagemaakt en London nu (logischerwijs) misschien wel aan de beurt is.

ik HOOP het alleen echt niet, london zou niet echt de goede sfeer hebben vind ik.

laat london maar lekker bij the getaway, en gta moet zich richten op USA :*D

maar sta er eens bij stil, als het London word, dan moet je links rijden!

het lijkt misschien iets kleins, maar het gaat echt vervelen/irriteren!

het MOET gewoon USA blijven, dat is toch de beste keuze.

ik betwijfel het of het spel net zo goed zal verkopen als het in London of Tokyo zal afspelen... want usa is gewoon de sh*t!

als het zal zijn, zal ik me niet zo druk maken om het links rijden, daar wen je echt wel aan. Maar idd, laat Londen maar lekker bij the Getaway en MidtownMadness2 want GTA=USA :D.

En ik vind dat Londen een relatief klein centrum heeft, waar je zo doorheen bent, dus worden het buitenwijken, en dat is saai imo..

Link to comment
Delen op andere websites

er is een hele grote kans hoor, vooral omdat ze alle steden van GTA1 hebben nagemaakt en London nu (logischerwijs) misschien wel aan de beurt is.

ik HOOP het alleen echt niet, london zou niet echt de goede sfeer hebben vind ik.

laat london maar lekker bij the getaway, en gta moet zich richten op USA :*D

maar sta er eens bij stil, als het London word, dan moet je links rijden!

het lijkt misschien iets kleins, maar het gaat echt vervelen/irriteren!

het MOET gewoon USA blijven, dat is toch de beste keuze.

ik betwijfel het of het spel net zo goed zal verkopen als het in London of Tokyo zal afspelen... want usa is gewoon de sh*t!

als het zal zijn, zal ik me niet zo druk maken om het links rijden, daar wen je echt wel aan. Maar idd, laat Londen maar lekker bij the Getaway en MidtownMadness2 want GTA=USA :D.

En ik vind dat Londen een relatief klein centrum heeft, waar je zo doorheen bent, dus worden het buitenwijken, en dat is saai imo..

Ga nou niet zeggen dat MidtownMadness2 stom was hè, was een best gave game toen ( :D:D ).

En MidtownMadnes2 speelde zich ook af in San Francisco, en waar is San Fierro naar vernoemt??

Maar zoals ik dus ook al iets van 3x heb gezegd: Londen: Nee en USA OK! (of olé).

Want ik zie eigenlijk nog steeds geen enkele reden om GTA IV in Londen te laten spelen. Dan zie ik het toch nog eerder Amsterdam worden...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geeft het 75 %.

Waarom wel:

- Ze hebben nu al de 3 steden nagemaakt van GTA 1, dus het is logisch dat ze nu GTA londen gaan nadoen.

- R*games heeft een studio in Londen.

- Londen is toch wel groot, het heeft platteland en stad, dus ze kunnen misschien inspiratie halen uit GTA sa.

- Ze kunnen dan weer zoals GTA 3 de 2 (3?) nieuwe consoles beginnen met een donkere stad...

Waarom niet:

- R*games ging beginnen met iets heel nieuws.

- Er is al een GTA die GTA londen noemt.

- Ze zijn nu toch wel echt bezig met de U.S.A...

gta-freak2 :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Londen is een stad met een zakelijke sfeer, alleen maar mensen die snel naar hun werk enzo gaan om geld te verdienen. Londen is een mooie stad maar om in een game te stoppen is heel erg saai. Ik denk dat het een nieuwe strad wordt, nog groter. Ik geef 10%.

Link to comment
Delen op andere websites

Zelf hoop ik niet dat GTAIV in Londen komt. Ik hou veel meer van Amerika en zou dat ze nu ook weer de Amerikaanse sfeer doen zoals alle andere GTA's. En GTA: Tokyo, GTA: Bogota staat me ook niet zo aan, geef mij maar USA :).

Link to comment
Delen op andere websites

-Rockstar heeft een tijd geleden een studio geopend in Londen... rara wat ze daar gaan doen

-Ze hebben tot nu 3 steden nagemaakt in volledige games, Londen is de volgende op de lijst

-Londen is een middelpunt van criminaliteit, business en dat soort sh!t.

-Londen is makkelijk herkenbaar te maken; de BigBen bijvoorbeeld.

Weten jullie nog meer redenen? Hoeveel procent kans denken jullie dat GtaIV kans maakt om in Londen plaats te vinden?? Ik geef 85%.

Gebaseerd op? Ik ga dit effe uitzoeken, ik heb vrienden die heel gemakkelijk aan info komen maar niet willen vertellen hoe of van wie :ch::duh::{:-(

GTA IV , het liefst zou ik willen dat het nu zo'n Europees land word zoals Italië ofzo dat je mensen in Venetië in de boot onder schot kan houden om je weg te varen en zo :klap: Maar ook dat je als een of andere Amerikaan daar terecht komt door een kidnapping en je je weg moet zoeken, mensen ontmoet (jobs) en dat je uiteindelijk gewoon onder een vliegtuig komt of je vliegtuig gaat de zee in :) of ze doen dat ze de Twin Towers invliegen...

Bewerkt: door GTA_Rockahh
Link to comment
Delen op andere websites

-Rockstar heeft een tijd geleden een studio geopend in Londen... rara wat ze daar gaan doen

-Ze hebben tot nu 3 steden nagemaakt in volledige games, Londen is de volgende op de lijst

-Londen is een middelpunt van criminaliteit, business en dat soort sh!t.

-Londen is makkelijk herkenbaar te maken; de BigBen bijvoorbeeld.

Weten jullie nog meer redenen? Hoeveel procent kans denken jullie dat GtaIV kans maakt om in Londen plaats te vinden?? Ik geef 85%.

Gebaseerd op? Ik ga dit effe uitzoeken, ik heb vrienden die heel gemakkelijk aan info komen maar niet willen vertellen hoe of van wie :ch::duh::{:-(

GTA IV , het liefst zou ik willen dat het nu zo'n Europees land word zoals Italië ofzo dat je mensen in Venetië in de boot onder schot kan houden om je weg te varen en zo :klap: Maar ook dat je als een of andere Amerikaan daar terecht komt door een kidnapping en je je weg moet zoeken, mensen ontmoet (jobs) en dat je uiteindelijk gewoon onder een vliegtuig komt of je vliegtuig gaat de zee in :) of ze doen dat ze de Twin Towers invliegen...

De twin Towers invliegen.. Ik denk niet dat de Amerikanen dat leuk vinde. Nee, zo'n game MAG nooit in de winkels komen want het is een schande

Link to comment
Delen op andere websites

GTA IV , het liefst zou ik willen dat het nu zo'n Europees land word zoals Italië ofzo dat je mensen in Venetië in de boot onder schot kan houden om je weg te varen en zo Applaus.gif Maar ook dat je als een of andere Amerikaan daar terecht komt door een kidnapping en je je weg moet zoeken, mensen ontmoet (jobs) en dat je uiteindelijk gewoon onder een vliegtuig komt of je vliegtuig gaat de zee in smile3.gif of ze doen dat ze de Twin Towers invliegen...

De Twin Towers invliegen, zel geen game maker in zijn hoofd halen. Dit is een vreselijke gebeurtenis en ik vind dat je je dat moet realiseren!

Link to comment
Delen op andere websites

-Rockstar heeft een tijd geleden een studio geopend in Londen... rara wat ze daar gaan doen

Rockstar Games komt uit Engeland. Vandaar die typisch Britse humor en het Europese beeld van de Verenigde Staten. Verder hebben ze nog een kantoor in New York.

-Ze hebben tot nu 3 steden nagemaakt in volledige games, Londen is de volgende op de lijst

Waarom? Ik zie het het feit dat Grand Theft Auto London 1969 na de eerste Grand Theft Auto kwam niet als een feit dat Grand Theft Auto IV in London af gaat spelen. Het is gewoon te ver gezocht, en bovendien was Grand Theft Auto London 1969 niet zo'n groot succes.

-Londen is een middelpunt van criminaliteit, business en dat soort sh!t.

Veel andere steden ook, slimpie.

-Londen is makkelijk herkenbaar te maken; de BigBen bijvoorbeeld.

Veel andere steden ook, slimpie.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik geef het 1%

Dit zijn de grootste kanshebbers:

GTA Sin City(dit vindt ik de beste naam hoop dat ie dan op Washington D.C gaat lijken)

GTA Tokyo(terwijl tokyo eeen bestaande stad is)

GTA Bogota(dat vindt ik een heel domme naam)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...