BigM Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 -Rockstar heeft een tijd geleden een studio geopend in Londen... rara wat ze daar gaan doen-Ze hebben tot nu 3 steden nagemaakt in volledige games, Londen is de volgende op de lijst -Londen is een middelpunt van criminaliteit, business en dat soort sh!t. -Londen is makkelijk herkenbaar te maken; de BigBen bijvoorbeeld. Weten jullie nog meer redenen? Hoeveel procent kans denken jullie dat GtaIV kans maakt om in Londen plaats te vinden?? Ik geef 85%. Je kan dat niet inschatten het duurt nog zo lang tot hij uitkomt/zo lang todat we wat te weten erover komen We kunnen alleen hopen ,Denken kan niet want je kan niet denken over iets waar nog geen nieuws over is behalfe dat "hij" komt Reageren
White Gold Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 Gelijk in, alleen nog maar fantaseren welk geweldig gebied er nu komt, iig moet het niet alleen stad zijn die andere dingen in SA zijn gewoon ideaal om door te racen:D Reageren
nationalist Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 -Rockstar heeft een tijd geleden een studio geopend in Londen... rara wat ze daar gaan doen-Ze hebben tot nu 3 steden nagemaakt in volledige games, Londen is de volgende op de lijst -Londen is een middelpunt van criminaliteit, business en dat soort sh!t. -Londen is makkelijk herkenbaar te maken; de BigBen bijvoorbeeld. Weten jullie nog meer redenen? Hoeveel procent kans denken jullie dat GtaIV kans maakt om in Londen plaats te vinden?? Ik geef 85%. Reageren
Rekam Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 ^Waar slaagt dit op?^ Puma doet me twijfelen. R* heeft bij mijn weten nog nooit een GTA verzonnen. Alle GTA's zijn nagemaakt van echte steden, dus na de reactie van Puma zit ik ook na te denken op het idee van die studio en die lijst ed. Maar we zullen afwachten wat het nieuws brengt. Reageren
Only GrandTheftAuto Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Geplaatst: 23 november 2006 Ik geef 0.1 % kans dat gtaIV london wordt want warom zouden ze die dan niet op de psp hebben gemaakt ?????? Reageren
BigM Geplaatst: 23 november 2006 Rapport Geplaatst: 23 november 2006 vanmorgen zij een vriend van mij dat hij gelezen had(dat zij hij dus ik weet van niks) dat het een grand theft auto in new york weer gaat worden (lc dus ) in de begin jaren 90 volgends mij vergist hij zich lelijk maarja kan toch Reageren
Robinsky Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Geplaatst: 29 november 2006 Eerlijk gezegt hoop ik geen , en waarom zouden ze dat eigenlijk doen ? Reageren
Toni Caprioni Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Geplaatst: 29 november 2006 Zonde zo'n topic, laten denken dat het GTA London wordt terwijl het niet zo is . Ik weet zeker van niet, rockstar games heeft al aangegeven (Sam Houser, the man with the black trousers(niet leuk)) dat het 6 steden worden in Europa, dit keer gaan ze wel wat verzinnen dus. Ik denk dat dat voor R* geen probleem is, aangezien een game zoals GTA San Andreas moeilijk nagemaakt kan worden met graphics enzo. Dus geen GTA London, maar misschien wel GTA Europe. Reageren
Clowntje_93 Geplaatst: 29 november 2006 Rapport Geplaatst: 29 november 2006 (bewerkt) Ik geef 10% kans. Ja hoor, GTA Europe, droom maar lekker verder, dat wordt véél te groot om ieder millimeter van Europa in een spel te stoppen, dat is ONMOGELIJK! Bewerkt: 29 november 2006 door wakkiegeslacht Reageren
arthuro Geplaatst: 13 december 2006 Rapport Geplaatst: 13 december 2006 misschien is het wel weer gta 1969.. in SA zie je echt overal wel 69 staan.. hopelijk is het niet zo maar ik denk dat gta gewoon in USA moet blijven:P Reageren
Yohan Geplaatst: 13 december 2006 Rapport Geplaatst: 13 december 2006 Leuk hoor al dat gespeculeer maar gebaseerd op 2 feiten? GTA IV London? Nee, waarom? Puur gevoel denk niet dat ze het doen ik ga niet lopen gissen met vage procenten, we zien wel! Reageren
Goliat Geplaatst: 14 december 2006 Rapport Geplaatst: 14 december 2006 (bewerkt) Mischien moeten jullie dit eens lezen, dan zullen jullie allemaal met me eens zijn dat GTA IV zich in Londen zal afspelen. The London Dossier Bewerkt: 14 december 2006 door Goliat Reageren
Arjen Geplaatst: 14 december 2006 Rapport Geplaatst: 14 december 2006 Misschien ook nog echt. Ik zie dat GTALondon al bezet is, maar dat abonnement loopt af op 27 Juli 2007. Ben benieuwd.. Reageren
MrKooKie Geplaatst: 14 december 2006 Rapport Geplaatst: 14 december 2006 1 ding om dit topic achter het behang te plakken. Uit ervaring weet ik dat zodra je welke Engelse dan ook probeert te pakken op zijn vaderland dat er een rel uitbreekt. In andere woorden, homocide at Buckingham Palace, no way. Reageren
Hepburn High Geplaatst: 14 december 2006 Rapport Geplaatst: 14 december 2006 Wil Rockstar in Amerika nog een spel verkopen, zou het heel slim zijn om een (fictieve) amerikaanse stad (of staat) te bouwen. Amerikanen hebben een bloedhekel aan het britse accent en ze zijn nogal gesteld op hun USA. Amerikanen vinden Britten meestal niet cool. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.